▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Senju elindeki beyaz ponponlu ve pudra kurdeleli patiklerle koşarak heyecanla Chifuyu' nun yanına geldi.
"Bak neler buldum!"
Chifuyu kafasını çocuk dergilerinden kaldırdı ve Senju' ya çevirdi. Arkadaşlarıyla alış veriş merkezine geldiklerinde karnındakiler için alış veriş yapacaklarını bilmiyordu ama Senju yeğenlerime bir şeyler almak istiyorum diye tutturmuştu.
Hakkai pek oralı değildi. Sürekli telefonuna bakıyor, arada sırıtıyor ve Senju ne gösterse 'hıhı' ya da 'çok güzelmiş' diyordu.
"Bunlar biraz büyük değil mi?"
Senju omzunu silkti. Boyutlarına değil sevimli olmalarına ve yeğenlerine ne kadar yakışacaklarını düşünmüştü.
"Büyüyünce giyerler o zaman. Hem bak ne kadar güzeller."
Senju ilerledi ve ponponlu patiklerden birini arkadaşının yanağına yapıştırdı. Chifuyu onu elinin tersiyle itmek istese de patikleri beğenmişti.
Sadece her şeyin bu kadar gerçek olması ve henüz şişmese de büyüyen karnı onu korkutuyordu. Gerçekten bebekleri olacaktı ve buna alışması çok zordu.
"İyi alalım."
Senju sevinçle zıplayarak kasaya doğru koşarken Chifuyu elini Hakkai' nin omzuna koydu.
"Hakkai."Bir tepki gelmediğinde omzundan elini çekmeden önce onu hızlıca sarstı.
"Hakkai sevgilinle konuşmayı 2 dakika kes, çıkıyoruz.""Sen çık ben gelirim."
Hakkai' nin ilgisi kendisine dönmeyince Senju' ya baktı. Kasiyerle flört ediyor gibi görünüyordu. Hakkai' yı kolundan çekiştirerek mağazadan çıkarttı.
"Hamile halimle kendinizi sürükletiyorsunuz bana."
Hakkai birkaç onaylanma mırıltısı çıkardığında elini Senju' ya salladı. Arkadaşlarının yanındayken çocukları için alıştırma yapıyor gibiydi.
Senju kasiyere eliyle '1 dakika' işareti yapıp arkadaşlarının yanına gitti. "Çişe gideceğim beklemeyin beni."
Chifuyu onlar gittiğinde kasiyerin yanına gideceğine emindi, kasiyer de biraz Retsina' yı andırıyordu ve bu daha çok işgillenmesine sebep oldu ama Hakkai bunu yemiş telefonuna bakarak yürümeye başlamıştı bile.
Chifuyu onun peşinden yürüdü ve arkasına baktığında Senju ortadan kaybolmuştu.
"Şunu kenardaki kafede bekleyelim yoruldum."Hakkai mesajlarına fazla odaklanmış olmalıydı ki bir şey duymamıştı, Chifuyu Hakkai' yi sırtından vura vura ittirerek kafeye çekti ve sandalyesini de çekerek bir masaya oturttu.
"Bugün muhabbetine doyum olmuyor."
Yine bir cevap alamadığında oflayıp kafasını yan yatırarak masaya çöktü. Hamile olduğundan beri ağırlığı çoğaldığından çok çabuk yoruluyordu ve uykusu geliyordu.
Arkadaşları sürekli yanında olsa da kurdu karnındaki çocuklarının babasını istiyordu. Bazen bu dayanılmaz bile olabiliyordu, özellikle de fiziksel acı olarak geri döndüğünde.
Hakkai' nin kendine bir kahve söylediğini duydu. Kendisini dinlemiyordu ama garsonları görecek kadar algıları açıktı anlaşılan.
Chifuyu etraf sessiz kaldığında hep yaptığı hataları düşünüyordu. Kazutora' yı çok sevmişti, ama hayvansı iç güdüleri yüzünden artık ona karşı öyle bir şey hissetmiyordu.
Baji denen adamı hiç tanımamasına, hatta karşılaştıklarında ona kötü bir an yaşatmasına rağmen yanında istediği için kendini güçsüz hissediyordu. Başka bir alfa bulup evlenirse kurdu sakinleşebilirdi ama bunu kimseye yapamazdı.
Hakkai kahvesini bitirene ve Senju yanlarına gelene kadar ne yapması gerektiğini düşünüyordu. İlk defa böyle bir şey yaşıyor oluşu ve yanındakileri de kovması sebebiyle zorlanıyordu.
Gözleri karşıya bakarak daldığında üzerinde başka birinin gözlerini de hissediyordu, odak noktasını, kime baktığını görmeye başladığında kafasını kaldırdı.
"Siktir."
Chifuyu kendisine doğru gelen kişiyi gördüğünde masadan kalkıp koşmaya başladı fakat Hakkai yine kafasını kaldırmamıştı.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
🥱🥱😙😙
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfic✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...