☭ | 21

112 43 20
                                    


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Chifuyu oturduğu yerden karşı duvardaki saate baktı. Doktor randevusuna sadece 10 dakika kalmıştı ama Baji hala görünürde yoktu.

Sadece tek geceliğine birlikte olduğu ve tanımadığı bir adama güvenmemesi gerektiğini biliyordu ama üzülmekten kendini alıkoyamadı. Sonuçta bu adam artık hayatının bir parçasıydı ve çocukları ona baba diyecekti.

Elleriyle karnına sarıldı ve gözlerini aşağı çevirdi, onlara varlığını hissettirmek istedi. Babalarının yokluğunu fark etsinler istemedi. Bu saatten sonra geleceğini düşünmüyordu.

"Merak etmeyin, ben sizi hiç yanlız bırakmayacağım."

Dakikalarca gözlerini üzerinden çekmeden karnını okşadı. Karnına sarıldığı zaman onun üstünden çocuklarına da ulaşmış, onlara da sarılmış gibi hissediyordu ve bu ona huzur veriyordu, sinirlenmesine engel oluyordu.

Bir süre sonra kafasını kaldırıp tekrar saate baktı. Randevu saatine sadece 2 dakika kalmıştı. İsmi her an ekranda yanabileceğinden yandiği an odaya girmek adına ayağa kalkıp ayakta beklemeye karar verdi.

Tam ayakalndığı anda bir el tarafından omzundan aşağı doğru çekildi. Kafasını yukarı kaldırdığında Baji'yle karşılaştı. Gelmesini çok istiyormuş gibi görünmek istemese de heyecanını gizleyemedi. Gelmesi onun için çocuklarının küslüğünü bitirecek bir birliktelikti.

"Gelmeyeceğini düşünmüştüm."

"Neden, ben insan değil miyim? Kazutora'yla bunları konuşmamışsındır."

Sesinin kulağa sinirli gelmesine aldırış etmedi. Kazutora kelimesini de duymamış gibi yaptı. Çocuklarının önünde sert tepki verip onlara kötü örnek olmak istemiyordu, en azından duyabilecekleri şekilde değil.

Baji'nin kendisine bakıyormuş gibi görünse de bir gözünün arkaya baktığını fark etti ama neye baktığını sormak istemedi. Bir kere daha terslenmek istemiyordu.

Chifuyu, Baji' yle uğraşmamak için gözlerini isim ekranına dikti. Ona baktığı zaman alışveriş merkezindeki gibi üstüne atlama dürtüsüyle baş edemeyebilir ya da zehirli laf sokmalarını dinleyemezdi.

Yutkundu ve karnına geri koyduğu elleriyle oynamaya başladı. Geçen her saniye ona dakikalar gibi geliyordu ve yanındaki adamı çağırdığına pişman oldu.

Ama bu çok kısa bir süre içindi. Çocuklarının babası olduğu için varlığına en kısa sürede alışması gerekiyordu ve eğer bugün çocukları cinsiyetlerini gösterirlerse ona çok minnettar olacaktı.

Normalde cinsiyetlerini 1-2 ay önce göstermeleri gerekiyordu fakat her uktrasona girdiğinde arkalarını dönüyorlardı. Doktor bunun sebebinin Chifuyu' nun psikolojisi olduğunu söylemişti.

Çocuklarının ona küstüğünü söylerken şaka yapmıyordu ve bunun için kendini yeterince kötü hissediyordu. Eğer kendisi bir problemse onlar için diğer ebeveynlerini getirmeliydi. O zaman onu hissedebilmek için önlerine dönmek isteyebilirlerdi.

Hem sürekli arkalarının dönük olması çok riskli bir pozisyondu. Onlara daha anne karnındayken zarar verebilirdi ve bu Chifuyu' nun sebep olabileceği en kötü şey olabilirdi.

Hamile kaldığını öğrendiğinden beri onun için en değerli şey içindeki çocuklardı ve kendisi dahil hiç kimsenin onlara zarar verebilecek bir şey yapmasına izin veremezdi.

Yanındaki adamın hareketlendiğini fark ettiğinde isim ekranına baktı. Chifuyu Matsuno yazısını gördüğünde bir elini duvara yaslayarak kalktı ve karşıdaki kapıyı tıklattı. Hemen gelen 'gir' sesini duyduğunda Baji tarafından açılan kapıdan içeri girdi.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Su cinli hayaletli fici galiba wakashin olarak yapicam

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse.                       bajifuyu. [ Yarı Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin