☭ | 30

129 42 102
                                    

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

[ 14 Şubat 2015 ]

Yarım saattir doğumhanenin girişinde bir kalabalık vardı. Bu sefer Kazutora yoktu ama onun dışında neredeyse herkes toplanmıştı. Mitsuya ve Mona da oğulları hastalandığı için gelememişlerdi.

"Ah, ben...çok kötüyüm."

Senju kafasını Retsina' ya yasladı ve nefesini düzene sokmaya çalıştı, o da hamile olduğu için kendini çok ağırlaşmış hissediyordu ve doğumdan korkar hale gelmişti.

Chifuyu sadece 7 aylık hamile olduğundan, bebekler ikiz olduğundan ve günlerdir Chifuyu' nun kan kustuğunu bildiğinden Hakkai yere çökmüş onu zorla hastaneye götürmediği için bütün pişmanlığıyla gözleri dolu dolu yere bakıyordu.

Bir süre sonra birkaç hemşire gelip Senju' ya sakinleştirici vermek için bir odaya götürdüklerinde Baji dayanamayıp yumruğunu duvara geçirdi.

"Ne kadar sürecek bu?!"

"Alnımızda yazmıyor herhalde."
Inui bir bayılıp bir atılan Takemichi' nin kollarını kolanyalarken konuştu.

Hinata da Takemichi' nin yanaklarına pat pat yaparak onu kendine getirmeye çalışıyordu ama Takemichi daha çok ağlamaya başladığından ona dokunmamaya karar vermişti.

Önce ameliyathaneye gitmişlerdi, durum kötüleşince direkt doğumhaneye alınması hepsini daha çok korkutmuştu ve en az 1 kişiyi kaybedeceklerini birbirlerine itiraf edemeseler de hepsi biliyordu.

Ama herkes bir şey olacaksa çocuklara olsun diye düşünüyordu. Kimse Chifuyu' yu kaybetmek istemiyordu ve bu bilinmezlik süreci onları bir saat içinde o kadar yıpratmıştı ki birazdan doktorlar dışarı çıkmazsa içeri dalmayı düşünenler vardı.

"Off..."
Hakkai başını elleri arasına aldı ve içinden abisi söylerken duyup hatırladığı bütün duaları etmeye başladı. Şimdi onun sesini bir tek tanrı duyabilirdi.

Hakkai de Inui de iyiyim dediğinde ona inandıkları için vicdan azabı çekiyorlardı. Kötü olsaydı söylerdi diye düşünmüşlerdi ve ona bir şey olamazmış gibi bir yanılsamaya kapılmışlardı.

Takemichi son bayılmasından bir türlü ayılmayınca artık Inui onu saldı ve kafasını yanındaki Koko' nun omzuna koydu.

Yazar onları yapmayı unuttuğu için hala aralarında bir şey yoktu ama Inui' nin onu yaslanılacak bir omuz olarak görmesi Koko' nun hoşuna gitmişti.

Hinata Takemichi' nin ayılmadığını görünce bir hemşire çağırmaya gitti, o sırada Mikey' in gözleri Takemichi' ye takıldı. Vücudu çok zayıf ama hemşire çağırmayacak kadar dayanıklı olduğunu düşünüyor, ne kadar tatlı diye düşünüyordu.

"Allah kahretsin."

Hakkai birden kafasını duvara vurmaya başladığında Inui hızla yerinden fırladı ve onu geriye çekmeye çalıştı. Hakkai çok uzun ve ağır olduğu için Inui' nin üstüne devrilip ikisi birden yere devrildiğinde Takemichi için gelen hemşire bir çığlık attı.

"Özür dileriz."

Hemşire cık cıklayıp Takemichi' nin yanına giderken Hakkai ve Inui' nin ayağa kalktığı an tekrar takılmasıyla hemşire de onların üstüne düşmüştü.

"Gerçekten...gittiğimiz her yerde böyle rezil edin beni tamam mı?"

Inui sinirle Hakkai' ye konusurken yerden kalktı ve üstünü silkeledi ancak Koko' nun ona baktığını görünce eski yerine gitmekten vazgeçti ve ayakta dikilmeye başladı.

Çok geçmeden içeriden bazı sesler geldi. Herkes umutla kapıya bakarken doktor asıl bir suratla içeriden çıktı. O da iyiyi söylemek isterdi ama ölüleri diriltemeyeceği için yapabaileceği bir şey yoktu.

"Bebeklerden biri ölü doğdu, hastayı da kaybettik."

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Kizlar uxulmeyin diye medyaya malum kitaptan fotoğraf çektim bakin 😉😉

Niye kazusumu cagirmamissiniz dislamasaniza cocugu 😡😡

Iste o olen bebek tuanaydi yani minachanone
Benim aciklamalar

Iste o olen bebek tuanaydi yani minachanoneBenim aciklamalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mai nin Mona ya riyil tepkisi

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse.                       bajifuyu. [ Yarı Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin