▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Kazutora neşeyle kapıyı açtığında Chifuyu biraz daha gerildiğini hissetti. Erkek arkadaşı ona bu kadar değer verirken yaşanılan şeyler için kendisini suçluyordu.
"İçeri gel, sana bir sürprizim var."
"Sana bir şey hazırlamamanı söylemiştim."
Amacı kızmak değildi. Ama Kazutora' nın hala çabalaması yapmak istediği konuşmayı daha da zorlaştırıyordu."Sadece bir şeyi telafi etmek istiyorum."
Chifuyu son isteğini yerine getirme psikolojisiyle sevgilisini takip etti ve bazı gürültülü sesler gelen salona girdi.
Salonda 5-6 kişi oturuyordu ve hepsi aynı yailarda gibiydi. Ne yaptığını anladığında şokla Kazutora' ya döndü. Bunu yapacak tam zamanını bulmuştu.
Eğer bunu 1 ay önce bile yapmış olsaydı şu an hala mutlu bir ilişkileri olabilirdi.
"Bunlar benim arkadaşlarım, daha önce tanıştırmadığım için özür dilerim. Biri daha vardı ama o sanırım içerde."
"Merhaba Chifuyu!"
İçlerinden biri konuşup diğerleri kafa selamı verirken birazdan ondan nefret edeceklerini biliyordu ama şu an elinden birşey gelmiyordu.
"Ah...merhaba."
Chifuyu çoktan Kazutora' nın bir şeyleri anladığını fark etmişti. Normalde kavga ettiklerinde ikisi de bunu önemsiz görüp bir şekilde tartışmaktan vazgeçerdi ama 1 aylık küslük fazla uzundu ve aklında tilkiler dolaşmaya başlamıştı.
Muhtemelen sadece ondan ayrılacağını düşündüğü için bunları yapıyordu ama bu bile Chifuyu için çok fazlaydı. Yanındaki hala sevgilisi olan çocuğu dürttü.
"Hemen konuşmamız lazım."
Ortamda garip bir sessizlik oluşurken Kazutora' nın yüzü solar gibi oldu ama hemen toparladı. Şimdi düşemezdi.
"Konuşuruz."
"Ama hemen konuşmalıyız."
Tekrar sessizlik oluştu. Kazutora her ne kadar istemese de Chifuyu' nun elinden tutup onu odasına sürükledi. Bu konuşmayı arkadaşlarının önünde yapamazlardı.
Kapısını açtığında içeride yoğun bir koku vardı, Chifuyu çok solumamak için sevgilisinin arkasına geçti ve anında yaptığı şeyden utandı. Hala ona güveniyordu ama kendisi onun bütün güvenlerini boşa çıkarmıştı.
Yaptığı şeyden tiksiniyordu, ne kadar alkollü de olsa yapmaması gereken ve belki de bütün hayatını mahvedecek bir şey yapmıştı ve bunu geri alamıyordu. Cezası da Kazutora' yı kaybetmek olacaktı.
O henüz bilmiyordu ama ikisi açısından da durum böyleydi.
"Baji çık."
Salondaki arkadaşları muhtemelen o rahatsız olmasın diye feromonlarını hiçbir yere yaymamıştı ama Baji denen her kimse bunu umursamadığı ve etik kurallarından bir haber olduğu belliydi.
Ya da sadece hoşlandığı çocuğun sevgilisine bir garezi vardı.
Kafasını Kazutora' nın omzundan yukarı kaldırdığında tanıdık kahvelerle göz göze geldi ve gözleri büyüdü. Bir anlığına gelen titremeyle gördüğü şeyden kaçmak için kafasını sevgilisinin omzuna gömdü.
"Ne bakıyorsun oğlum? Çık dedik ya."
Uzaklaşan adım sesleri duyuldu ve Chifuyu çocuğunu kendisi büyütmeye karar verdi. Buradan çıktığı an daha fazla eşelememeleri için Inui' ye mesaj atmalıydı.
Böyle bir tesadüf çok korkunç olmuştu. Kazutora bu tanıştırma organizasyonunu daha önce yapsaydı kesinlikle yaşanmayacak bir şeydi ama kendi hataları yüzünden onu da suçlayamazdı.
Kazutora önden içeri girerken o da kafasını kaldırmadan ayaklarını takip etti. Söyleyeceklerini yüzüne bakarak söyleyemezdi.
"Bu kadar acil ne konuşmak istiyorsun?"
Sesindeki endişe kendisini belli ediyordu. Alfaların bu ses tonunu kullanması çok nadir olduğundan Chifuyu bir kez daha utandı.
"Kazutora..."
Gözlerini yerdeki halıya odakladı. Böyle daha rahat olacaktı. Kazutora' nın kendisine yaklaştığını fark ettiğinde ağzından sözcükler dökülüverdi.
"Ben seni aldattım."
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Baji ne pisliksin 😭😭
kazutora the other women 💔💔▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...