▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒İçeri girdiklerinde Chifuyu direkt perdenin arkasına yöneldi. Baji' yle geçirdikleri zamanı minimumda tutmaya çalışıyordu. Böylece herkes daha rahat edecekti.
Doktor önce Baji' yi süzdü. Chifuyu buraya hep ya arkadaşlarıyla ya da tek başına geldiği ve arkadaşlarını artık tanıdığı için bu adam ona biraz garip gelmişti.
Chifuyu' nun rahatsızlığından ve sessizliklerinden bebeklerin babası olduğu fikrine kapıldı ve aletin başına geçti. Bu konu hakkında yorum yapmak onun haddine değildi.
Baji sedyenin yanındaki, doktorun karşı tarafındaki sandalyeyi Chifuyu' dan biraz uzaklaştırarak kapıya bakacak şekilde oturdu. Ne doktor ne de Chifuyu bu harekete anlam veremese de bununla uzun uzun ilgilenmediler. Odak noktaları bebeklerdi.
"Bugün annemiz nasıl bakalım, sana verdiğim ilaçları kullanıyor musun?"
"İyiyim, ilaçları da düzenli kullanıyorum ama biraz başımı ağrıtıyor."
Son günlerde artan baş ağrıları yüzünden arkadaşlarına da eskisi kadar katlanamıyordu ve Hakkai' yi bağırtıları yüzünden sinirlenip banyoya kilitlemişti. Ama bunu anlatamazdı.
"Sevindim. Doğuma yaklaştıkça bebekler daha yaramaz olur. Artık daha dikkatli olman gerek."
Son cümlede göz ucuyla Baji' ye baktı. O hala kapıya bakıyor olsa da duyduğunu biliyordu.
Doktor jeli sürüp Chifuyu' nun karnında gezdirmeye başladı. Chifuyu da göz aşinalığından artık ekranda çocuklarını ayırt edebiliyordu.
"Hareket ediyor gibiler."
"Hareket ediyorlar çünkü."
Chifuyu, Baji' den gelen cümleye yine tepki vermedi. Sinirini çok fazla dışa yansıtmamak ve bebeklerin onun duygularından etkilenmesini engellemek için evde meditasyon bile yapıyordu neyse ki.
"Sanırım bugün bize kendilerini gösterecekler."
Chifuyu heyecanla doğrulur gibi oldu ama kendini tuttu ve sadece ekrana baktı. Bu sefer içindeki minik şeyler ona iyi anlamda daha farklı geliyordu.
"Görebiliyorum."
Bir süre daha emin olmak için aleti oyalandırdıktan sonra bıraktı ve Chifuyu' nun eline peçeteyi verip karnını silmesini bekledi.
"Cinsiyetleri neymiş?"
Chifuyu hayatının en önemli şeyini duymak için hazır doktorun gözlerinin içine bakıyordu. Baji' nin gelmesi gerçekden de işe yaramıştı ve bunun için çok uzun süre beklemişti.
"Bir kızınız ve bir oğlunuz olacak."
Bu onun için harika bir haberdi. Hem erkek hem de kız annesi olmak arasında seçim yapamazdı ve şimdi ikisine birden sahip olacaktı.
Doktor gülümseyerek masasına rapor yazmaya giderken Chifuyu Baji'ye döndü.
"Teşekkür ederim."Ancak Baji onu duymuyor gibiydi. Karşısında birine sinirle kaş göz yapıyordu, üstünde uçan bir sineği kovalar gibi bir hali vardı.
Chifuyu yavaşça sedyeden kalktı ve Baji' nin yanına ilerledi, kafasını kapıya doğru çevirdi. Gördüğü şey onu bir anlığına dondursa da şaşkınlıkla ağzını aralayabildi.
"Senin ne işin var burada?"
Kazutora kafasını Chifuyu' ya çevirdiğinde bakışları yumuşadı. Yine de sesindeki iğneleme görüntüsüne ters geliyordu.
"Cinsiyet partisi de yapacak mısınız bari?"Chifuyu tam onun üzerine yürüyecekken Baji onu kolundan geriye çekti.
"Ben konuşacağım sen otur."Bu cümle onu daha çok sinirlendirmişti. Kazutora' nın sadece ondan dolayı haberi olabilirdi. Baji Kazutora'yla birlikte kapının dışına çıktığında Chifuyu da peşlerinden gidiyordu ki doktorunun sesini duydu.
"Bence gitmemelisin."
Chifuyu olduğu yerde durdu ve doktora baktı. Daha önce söylediği çocuklara zarar verebilme durumunu hatırladı ve iç çekti.
"Hangisi?"
Ne için sorduğunu bilmese de kafası o ikisini karşı karşıya gördüğünde kazan gibi olmuştu. Nasıl olsa onun için fark etmezdi.
"Bilmem."
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Chifuyu inan ben de bilmiyorum hangisi fark etmez ama tercihen baji olmasin lutfen
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...