☭ | 03

172 47 76
                                    


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Hakkai zilin çalmasıyla arkadaşının yanından kalktı ve kapıya bakmaya gitti. Diğer arkadaşları gelmiş olmalıydı.

Kapıyı açtığında sinirli bir Inui, arkasında merakla bakan Senju ve Takemichi'yle kendisini delecek gibi bakıyordu. Kapı açıldığında hışımla içeri girdi ve Chifuyu' nun yanına gitti.

Çocuk düşünceli düşünceli karnına bakıyordu oturduğu yerde. Tuvalette oturduğu süre boyunca onu aldırmayı bile düşünmüştü ama sonra bunu yapamayacağına karar vermişti.

Çalan telefonunu eline aldı ve bir anlığına bakışları donuklaştı.
"Kazutora arıyor."

"Hissetti adam ya..."
Takemichi elini arkadaşının omzuna koyarken Chifuyu ofladı ve telefonu meşgule attı. Onunla konuşacak yüzü kalmamıştı.

"Ne yapacağım ben şimdi?"
Chifuyu elleriyle yüzünü kapattı ve oturduğu yere daha çok sindi.

"Naneleri yerken bize mi sordun?"

Senju masanın üstündeki kalemi alıp onunla hamilelik testine dokundu. Ellerini kirletmesine gerek yoktu. Çift çizgi gülmek istemesine sebep oluyordu fakat evden atılmak istemiyordu.

Inui Chifuyu' nun karşısına oturdu ve ellerini kavuşturdu.
"Anlat şimdi."

"Neyi anlatayım..."

Konuşmaya, elini bile kaldırmaya hali yok gibi görünüyordu. Daha düne kadar her şey normalken şimdi kendi hayatının içine sıçtığını hissediyordu.

"Kazutora' yla kavga ettiğimiz günün gecesi gay bardaydım. Daha bir şey anlatmama gerek yok herhalde."

Chifuyu ellerini yavaşça yüzünden çekti. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu, sadece Kazutora' yla konuşması gerektiğini biliyordu ama yüzsüzce alacağı tepkiden korkuyordu.

"Koko' yla konuşacağım. En azından bebeğin babasını bulsun. Belki bir işe yarar."

Senju tuttuğu kahkahasını ortaya bırakırken Chifuyu aklına gelen görüntülerle daha çok sinirlendi.

"O adamı da görmek istemiyorum. Hayatımda bir kez daha bir alfa görmek istediğime emin değilim. Hayatımı şu evde sadece sizinle geçirmeyi planlıyorum."

Takemichi Senju' ya doğru eğildi ve arkadaşlarının duyamayacağı bir şekilde fısıldadı.
"İyice kafayı yedi."

"Oğlum biz zaten amcaları olarak yanında dururuz ama bu bebeğin bir de babaya ihtiyacı var."

"Ben amca değilim."
Senju somurttu.

Hayatında başka birini daha istemediği doğruydu ama Inui de haklıydı. Bebeği doğursa bile bir baba figürü gerekecekti. Chifuyu Takemichi' ye döndü.

"Take sen bebeğin babası olsana."

Takemichi tiksinir gibi baktı ve onun yanından kalkıp Inui' nin yanına geçti. Kendini güvende hissetmemişti.
"Ben amca olarak iyiyim."

Chifuyu son umut olarak Hakkai' ye baktı ama o da aynı anda kafasını çevirdi.
"Siz de en az alfalar kadar kötüsünüz."

"Koko' ya mesaj attım, araştıracak."

Chifuyu yanındaki minderi Inui' nin suratına fırlattı.
"Sana istemediğimi söyledim, başka birine ihtiyacım yok!"

"Senin yoksa da karnındakinin ihtiyacı var, biraz mantıklı ol."

Böyle düşündüğü zaman arkadaşlarını da evinden kovup kendisini odasına kilitlemek istiyordu ama ergenlikten çıkalı uzun zaman olmuştu.

Çocuğu tek başına büyütme fikri ilk başta cazip gelse de her çocuğun bir babaya da ihtiyacı olacağını kendinden biliyordu. Babasını erken yaşta kaybetmenin acısını uzun süre çekmişti.

"Tamam bulsun."

Yine de en azından Kazutora' yla konuşma işini biraz daha ertelemek istiyordu. Buna ne yüzü ne de cesareti vardı. Çalan telefonunu tekrar meşgule attı.

"Hastaneye gidelim artık."

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse.                       bajifuyu. [ Yarı Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin