▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Baji bu konuyu uzatmadan hemen asıl meseleye geçmek için zihnini hızlıca toparladı. Chifuyu' yu daha fazla kızdırmak istemiyordu.
"Kazutora benim en yakın arkadaşım. O olmadan nasıl yaşayacağımı bile bilmiyorum. Senin çocuğunun benden olduğunu söyleyip telefon numaranı almak zorunda kaldığımda...ondan ilk defa dayak yedim. Daha doğrusu beni dövmesine izin verdim çünkü istemeden de olsa canını en çok yakan kişi olmuştum."
Chifuyu hiçbir şeye müdahale etmeden sadece onu dinledi. Kendisinin daha çok suçu olduğu halde Kazutora ona değil Baji' ye kızmıştı ve sinirini ondan çıkarmıştı. Hatasını nasıl telafi edebileceğini de bilmiyordu.
Kazutora' yla bir ara konuşmalıydı.
"Yine de bana çocuklarla ilgili bir şey olursa ona haber vermemi söyledi. O sana aşıktı, hala da aşık. İşin kötü yanı ben de sana aşık oldum, kurt yüzünden de olsa."
Chifuyu doğru mu söylüyor diye kontrol etmek için Baji' nin gözlerine baktı ama yalan söylediğine dair küçük bir işaret bile bulamamıştı. Adam gayet ciddi görünüyordu.
"Ben de kabul ettim çünkü eğer kabul etmezsem onun canını daha çok yakacaktım. Hastaneye gideceğimi söylediğimde beni takip etti ve geç kalmamak için onu geri de gönderemedim, zaten gitmeyeceğini biliyordum. Bunu söylemiştim zaten."
Mesajlarını hatırladı, böyle bir şey gerçekten vardı ama Kazutora' yı baştan savmak Chifuyu' ya göre o kadar da zor değildi.
"En azından doktorun odasına kadar girmeyeceğini düşünmüştüm ama yanıldım. Bu kadar sinirli olduğunu daha önce hiç görmemiştim, beni dövdüğünde bile kızgın olmaktan çok kırgındı. Onu o halde görünce ne yapacağımı bilemedim ve dışarı çıkarmak için gittim."
Chifuyu şimdi kafasında bir şeyleri yerine oturtabilmişti. İlk inanıp inanmamak arasında kalsa da bundan sonra zaten yanındaki adama güvenmesi gerekecekti, buradan başlayabilirdi.
"Teşekkür ederim...anlattığın için."
Baji kafasını salladı ve Chifuyu' ya baktı. Ne yapacağı hiç belli olmayan biriydi ve şimdi Kazutora' nın yanına gitmesinden korkuyordu.
"Saat geç oldu. Uykum var."
Saat çok geç olmasa da hamile olduğundan çabuk uykusu geliyordu. Chifuyu ayağa kalkarken Baji onu omuzlarından tuttu. Tekrar aynı hatayı yapıp kimsenin üzülmesine izin vermeyecekti ama kendi ayaklarıyla yanına gelmişken gitmesine de izin veremezdi.
"Hava karardı. Ayrıca çok gerginsin."
Feromonlarına ima yapıldığında Chifuyu bir anlığına durdu. Bu saatte tek başına dışarı çıkmak feromonları açıkta kalmış bir omega için çok tehlikeli olabilirdi. Özellikle de kendini fiziksel olarak savunamayacak kadar hamileyse.
Telefonunu çıkarıp Inui' yi aradı ama tam telefonu çalarken gelen 'dıııt' sesiyle kulağından geri çekti. Şarjsız dışarı çıkacak kadar aptal değildi ama hemen konuşup geri eve döneceğini düşünmüştü.
"Şarjım bitti. Arkadaşımı aramam lazım."
"Ben şarja takarım."
Chifuyu' nun elinden telefonunu aldı ve televizyon çekmecesini açıp içinden bir şarj aleti çıkardı. Ucunun girişine tam oturduğunu görünce üçlü prize taktı.
"Bu gece burada kal, söz veriyorum Kazutora da gelmeyecek."
Chifuyu bir anlığına düşünse ve içindeki kurdu neşeyle tepinse de gerek yoktu.
"Şarjım dolunca arkadaşım beni alabilir.""Her şekilde tehlikeli."
Baji, Chifuyu' nun elinden tuttuğu gibi içeriye, yatak odasına götürdü. Chifuyu itiraz edemeyecek kadar yorgun ve hasta hissettiği için hiçbir şey söylemedi ve onu takip etti.
İçeri girdiklerinde ve Baji de yatağa yöneldiğinde Chifuyu olduğu yerde durdu kaşlarını çattı. Ondan hamileyken böyle yapması doğru değildi ama bundan çekinirdi.
"Birşey yapmayacağım."
Baji yatağa oturup sırtını yatak başlığına yasladığında Chifuyu da yatağa girdi. Şu anda yaptığı şey kendisine doğru gelmese de ne Baji' ye ne de kurduna karşı çıkacak enerjisi vardı ve yumuşak bir yatakta hemen uyumak istiyordu.
Chifuyu gözlerini kapattığında Baji kafasına bir elini koydu. Elini tutsa ya da başka türlü temas etse hoşuna gitmeyeceğini tahmin edebiliyordu.
Daha az önce Kazutora' yı konuşurken ne kadar hızlı bu pozisyona geldiklerini düşündü. Belki de kurtlarını dinlemek gerçekten düşündüklerinden daha büyük bir artıydı.
Kendisi uyumasa da Chifuyu' nun rahat uyuyabilmesi için feromonlarını rahatsız etmeyecek bir miktarda serbest bıraktı. En azından güzel rüyalar görmesini sağlayabilirdi.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Kizlar bende bfpy yani butun ficlerine playlist yapma hastaligi oldugu icin buna da yaptim link 0. Bolumde
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...