Yeni bölümden hellloooooo
Nasılsınız bebeklerim? Ben her zaman ki gibi bomba gibiyim, çünkü hayatı seviyorum.
Derin bir nefes alın ve yaşadığınız hayata şükür edin, beterin beteri var derler. Bir şekilde mutlu olmaya ve bu hayattan zevk almaya çalışın.
Her neyseeee bu kadar duygusallık yetooo
Hadi bakalım bölüme geçelim ama geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayalım
Sizleri seviyorum keyifli okumalar 💜
4 sene önce, Eliz'den...
Önümde duran laptopumdan, yazdığım kitabın son düzenlemelerini yaparak rahat bir nefes aldım. İçim rahat bir şekilde yaptığım düzenlemelerden sonra, laptopumu kapatarak etrafıma bakındım. Şu an bir uçaktaydım ve Türkiye'ye gidiyordum. Onu görmeye...
Evet ben yıllardır, Boran Karabeyli'ye aşık bir şekilde büyümüştüm. O beni hiçbir zaman bilmese de, ben hep onun hayaletiyle yaşamıştım. Buna sebebiyet veren kişi annemdi, bu konu da ona bir yanım kızarken bir yanım da içten içe anlayış gösteriyordu. Beni ne kadar kızı olarak büyütüp sevdiyse, bir o kadar da Boran'ı oğlu olarak görüp seviyordu. Annemin Boran'a duyduğu sevgi sayesinde, bende içten içe hep aşk beslemiştim Boran'a karşı.
Uçak Türkiye'ye indiğinde, insanların yavaş yavaş ayaklanmasıyla bende ayaklandım. Telefonumu uçak modundan çıkararak, Boran'ın sosyal medya hesabını stolklamaya başladım. Nerede olduğunu öğrenip, bu gün karşısına çıkacaktım. Zaten Boran da öyle yerinde oturan bir adam değildi. Her gün o mekan senin, bu mekan benim şeklinde takılan bir adamdı. O yüzden eminim ki, bu akşam da bir yere çıkacaktı ve akşam olmasına sadece bir kaç saat kalmıştı.
***
Kalacağım otele yerleştikten sonra, bu akşam için hazırlanmaya başlamıştım. Kırmızı renk, güpür detayları olan göğüs dekolteli mini bir elbise tercih etmiştim. Siyah saçlarıma dalga verip, açık bırakmıştım. Yüzümde hafif makyaj varken, dudaklarıma elbisemin renginde sürdüğüm kırmızı rujla, makyajımı zirveye çıkartmıştım.
(Eliz'in modeli ve giydiği kıyafeti, saçı, makyajı)
Hazır olduğumdan emin olmak için son kez boy aynasından kendimi süzdüm. Çok güzel olduğuma kanaat getirerek, gülümsedim. Artık, Boran'ın az önce sosyal medya hesabından paylaştığı mekana gidebilirdim.
***
Mekana girdiğimde, aşırı heyecanlı hissediyordum kendimi. Sakinleşmek adına, bir kaç kez derin nefesler alarak geri verdim. Etrafımı dikkatlice süzerek, gözlerimle Boran'ı aradım. Onu üst katlarda olan bir locada gördüğümde merdivenlere doğru ilerledim. Bir an önce yanına gitmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ +18
RomanceMardin ağasının, ajan kadına aşkını anlatıyor... Yoğun olmasa da cinsellik ve şiddet içermektedir. Çarptığım bedenle kafamı gömdüğüm telefonum elimden yere düşüp tok bir ses çıkarmıştı. "Çok özür dilerim benim hatam" diyen adama kafamı kaldırıp bakm...