Bölüm 5

2.1K 39 4
                                    

Yüzüme vuran güneşin ışığıyla zor da olsa gözlerimi açtım. Kasıklarım ağrıyordu. Karan dün dediği gibi beni bırakmamıştı. Saate baktığımda dokuz olduğunu gördüm. Biz ise altıda yatmıştık.

Bugün randevum vardı. Yanıma baktığımda Karanın uyuduğunu gördüm. Elimi saçlarına götürüp okşadım. Yataktan kalkarak banyoya girdim. Kasıklarım ağrısını belli etmişti. Yüzümü buruşturarak küvete girip sıcak suyu açtım.

Gözlerimi kapattığımda sıcak suda dolmaya başlamıştı. Tenim yanmaya başladığında gözümü kapattım ne kadar dayanacağımı test etmek için.

Yanma hissi kendini daha çok belli ettiğinde hemen soğuk suyu açtım. Biraz durduktan sonra ılık duş alıp banyodan çıktım.

Karan hâlâ yatıyordu. Giyinme odamıza girip ne giysem diye bakmaya başladım.Koyu kahverengi mini elbisemi görünce onu giymeye karar verdim.

Koyu kahverengi mini elbisemi görünce onu giymeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbiseyi giyip saçımı da açık bıraktım. İçeriye girdiğimde Karan uyku mahmurluğundan kurtulmaya çalışıyordu.

Beni gördüğünde süzmekle yetindi. Kıskanç biriydi . Şu anda da üstümdeki kıyafete çatık kaşlarla bakıyordu.

Boğazımı temizleyerek "Hadi kalk kahvaltı yapalım da çıkalım."dedim.

Yataktan kalkıp banyoya yöneldiğinde çantamı alıp aşağıya indim. Ayşe abla kahvaltı masasını ayarlıyordu. Mutfağa gidip "günaydın " dedikten sonra onlarla birlikte kahvaltılık eşyaları masaya taşıdım.

Ayşe abla artık benim bu hallerime alıştığı için tebessüm ederek bakmıştı. Oturduğumda Karanda gelmişti. Beyaz gömlek ve siyah pantolon giymişti.

Karan oturduğunda birlikte kahvaltımızı etmeye başladık. Karan çayını içip telefonuna baktı.

"Yemeğini yedikten sonra hemen çıkmamız gerek tam 12 de randevu."

Başımı olumlu anlamda salladım. Aklıma takılan soruyu sordum.
"Sen de benimle birlikte odada mı olacaksın?"

Karan biraz baktıktan sonra cevapladı. "İstersen olurum. "

İstemiyordum. Bakışlarımdan bunu anladığında başını olumlu anlamda salladı.

"Dediğim gibi istemiyorsan seni bekleme salonunda beklerim."
Ona gülümseyerek baktım. Bu konuda anlayışlı olması beni mutlu etmişti.

Kahvaltı ettikten sonra birlikte kliniğe gitmek için gittik. Avuç içlerim terlemeye başlamıştı. Avucumu elbiseme sürtüp akan yolu izledim.

Büyük bir kliniğin önünde durduğumuzda derin nefes vererek arabadan indim. Karan da inip yanıma geldi.

Elimden sıkıca tutup bana güven vermek ister gibi sıkınca içime derin soluk çekerek içeriye girdik. Karan danışmana gidip adımı söylediğinde biraz beklememiz gerektiğini söylemişti.

Aşk Zehiri (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin