"Kimsin?" dedim fısıltıyla. Karanlıkta sadece nefesini hissediyordum. Arkamdan yaklaştı. Uzaklaşmadım. Nefesini ensemde hissediyordum. Korkmuyordum. Tanıyordum onu. Ama kimdi?
"Ferhat Akın..." dedi sessizce. Sanki kimsenin duymasını istemiyordu. Kimse yoktu. Duyamazlardı bizi. Babamı tanıyormuydu?
"Benden korkmalısın Azra. Ben bildiğin gibi değilim." Sesi çok tanıdıktı. Neden korkmalıydım? Kokusu,sesi,nefesi çok tanıdıktı.
"İzin ver seni görmeme." Arkama dönmeme izin vermeden iki elini koluma yerleştirdi. Sağ elini kolumdan çekerek işaret parmağıyla önü gösterdi. Gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü. Babam? Yerde kanlar içinde uzanıyordu. "Baba!" dedim bağırarak. Ağlayamıyordum. Arkamı döndüm hızla. Yoktu...Gitmişti.
"Azra iyimisin?" Duyduğum ses kulağımı tırmaladı.Ellerimle başımı tutmaya başladım.
"Azra iyimisin?" dedi tekrar.
"Azra?!" Hızla gözlerimi açtım. Rüyamıydı? Derin nefes aldım. Karşımda Eray duruyordu. Amcamın oğlu benim kuzenim olsada, o hep abim gibiydi. Abi olmuştu bana. Başımı kaldırdım. Telaşlı gözüküyordu. "Doğa neden bağırıyorsun ki? Korktum be kızım." Yatakta oturur hale geldim. "Babam nerde?" dedim hızla.
"Nerde olucak? Şirketde." Elini alnıma koydu. Anlamaz gözlerle baktım. "Öyle bakma, ateşini kontrol ediyorum." Elini alnımdan çekerek ayağa kalktım. Ben uyurken telefonum hep uçak modunda olurdu. Telefonu hızla elime aldım. Babamı arayacağım sırada bir el buna engel oldu. Eray telefonumu yukarı kaldırdı.
"Neyin var senin? Kabus mu gördün?" sesinden tedirgin olduğu belli oluyordu.
"Babamı aramam lazım."
"Azra." dedi bıkmışlıkla.
"Telefonu ver abi. Evet kabus gördüm. Babamı arayıp konuşmak istiyorum." Aynı zamanda telefona ulaşmaya çalışıyordum. Ama boyu 1.89 olduğu için boyum yetmiyordu. Gülmeye başladı. Olduğum yerde durdum.
"Ne gülüyorsun oğlum?"
"Çocukmusun? Amcam toplantıda, birazdan ararsın." Gülerek telefonu uzattı. Yüzümü buruşturdum. "Dalga geçme ya." Saçlarımı ovalayarak dışarı çıkmıştı. Belki de haklıydı sadece rüya. Yatağın üstüne oturdum, telefonu uçak modundan çıkardım. Telefonuma gelen bildirimle gözlerim büyüdü. Hassiktir.
Çınar komiser 7 cevapsız arama...
Gay Ege 23 cevapsız arama...
Çınar komiseri arasam güzelce azar yerdim. O yüzden Egeyi arayıp nolduğunu öğrenmek daha iyiydi. Egeyi arayacağım sırada Çınarın aradığını gördüm. Siktir. Cidden bu defa bu adam beni işten kovardı. Şimdi açsam bi dert açmasam bin dert. Yüzüne kapatsam ayıp olur mu? Yalandan öskürerek telefonu açtım.
+"Komiserim?"
-"Azra nerdesin sen? Kaç kez aradım haberin var mı?!" Bağırmasıyla ciddi birşeyler olduğunu anlamıştım. Yalandan öskürmeye başladım.
+"Öhm,öhm. Ben nasıl hastalanmışım bir bilseniz. Uyumuşum. Ateşler içersindeyim komiserim."
Arkadan gelen polis araba sesleriyle duraksadım.-"İyimisin şuan bişeyin yok dimi?"
+"Ben iyiyim. İsterseniz gele bilirim."
-"Normalde çağırmazdım. Ama Azra kendini herşeye hazırla. Bekliyorum çabuk gel." O görmesede kaşlarımı çatdım. Normaldede çağırırdı, yemezdi böyle yalanlarımı. Kesin birşey oldu. Bu adam normal değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
Mystery / ThrillerDikkat' Küfür,argo,texting,yetişkin içerik içermektedir... -Azra Akın? +Evet benim. Kimsiniz? -Babanı kurtarmak istiyormusun? +Kimsin lan sen? Ne saçmalıyorsun. -Soruma cevap ver. +Babam öldü lan benim?! -Oyundu. Söylediği son cümleyle telefonu yü...