Katil kim?

28 15 6
                                    

Telefonuma gelen arama sonucu yüzüme kapatmıştı. Çınara anlatmalımıydım? Elimdeki araba anahtarına baktım. Hızla arabaya ilerledim. Ön koltuğa oturup Çınarın her zaman arabasında taşıdığı dizüstü bilgisayarı aldım. Sadece Çınarın dahil olduğu numara sorgulama sitesine girdim. Bilinmeyen numara olduğu için saat kaçta aradığı, hangi numarayı aradığı ve kaç dakika sürdüğü sorularını cevapladım. Uzun sürmeden numara bilgisi gelmişti. Hızla numarayı geri aradım.

“Güzel... Demek Çınarın bilgilerine ulaşabilirsin.” Sesle oynandığı belliydi. Sesinden kim olduğunu anlayamıyordum.

“Numaran şuan elimde biliyorsun dimi? Boş konuşmayı kes ve babamı nasıl kurtara bilirim onu söyle.” Söylediklerim onu güldürmüş olmalı ki gülmeye başladı.

“Ferhatın kızı olduğun belli oluyor. Baban için yapmayacağın hiç bişey yok dimi?” Bu defa ben gülmemi duyması için sesli güldüm.

“Sence? Babam için gerekirse katil olurum.” Bir kaç dakika sustu sonra devam etti.

“Çınarın dizüstü bilgisayarının şifresini biliyorsundur.”

“Evet?”

“Dosyalarına dahil ol.” Dediği gibi yaptım.

“Sonra?”

“Şimdi dosyalardan C21 yazılı dosyaya tıkla.” C21 demesiyle kaşlarımı çattım. Çınarın Anılın odasından almamı istediği dosyaydı. Bişey belli etmeden C21 yazılı dosyaya girdim.

“4 tane video var, en son 12.04.2023 tarihi olan videoyu sil. He unutmadan videoya sakın bakayım deme. Yoksa babanı unut.”

“Ben bakmamda videoya ya yedek varsa?”

“Yedek yok dediğimi yap.” Telefonu yüzüme kapatmasıyla öylece kaldım. Çınara ihanet etmek her ne kadar canımı yaksada. Babam için herşeyi yapardım. Neden bana yaptırdı peki? Dosya bilgilerini bu kadar iyi biliyorsa, neden beni seçti. Kafamdaki soruları kenara bırakıp, dosyayı sileceğim sırada aklıma gelen şeyle durdum. Telefonumla videoyu çekmeye başladım. Gördüklerim yüzünden gözlerim büyüdü. Ahmet bey, babam ve Anıl. Adamın birini kana bulamışlardı. Babamla Ahmet bey izliyor, Anıl adamı dövüyordu. Anıl sıcak bıçağı adamın boynunda gezdiriyordu. Daha fazla dayanamadan videoyu durdurdum. Kafam karışmıştı. Çınar Anılı değil, babamla Ahmetide ifşa edicekti. Dişlerimi sıktım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Düşüncelerimi bırakıp videoyu telefona yedekledim. Arkamda bişey bırakmadan arabadan indim. Arabanın anahtarını ön koltuğa bıraktım.
Numaraya mesaj yollamak en iyisiydi.

Siz: Video silindi. Yedek varsa bu senin suçun. Sözünü tut, babamı kurtar.

0555 ******: Aferin. Sözüm söz. Yakınını ara ve eve dön. 2-3 saat içinde babacığın seninle olucak.

Siz: Anladım.

Daha fazla burda duramazdım. Çınar her an gelebilirdi. Hızla Egeyi aradım.

Gay Ege aranıyor....

“Doğa?”

“Seni bu ismi kaç defa kullanmaman konusunda uyardım?”

“Yaklaşık 27 defa Doğacım.”

“Ege kes şu makarayıda, sana konum yollicam beni gel al ve eve bırak.”

“Ya of ben niye geliyorum?”

“Başka arkadaşım yok.”

“Avukat Ece var.”

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin