Czasami w pobliżu braci Hogan czułam się dobrze.
Właściwie, to tylko dzisiaj.Czy za pare miesięcy, lat lub dni poczuję się komfortowo przy nich?
Świat pokażę.
🤍🤍🤍
Siedziałam z Issac'em w salonie. Grałam z nim w chinczyka.
-Chuj będzie nam szyby odkupywał.-mruknął do mnie chłopak.
-Jak zdąży.-odparłam.
Issac zaśmiał się i wydusił tylko jedne zdanie:
-Wkradniemy mu się na konto i załatwimy budowlańców.
Popatrzyłam na niego ze zdziwieniem. Troje napakowanych gości nie umie wymienić okna w pokoju? NIe, żeby coś, ale jak dla mnie to jest bułka z masłem. Zawsze z wujkiem zajmowałam się takimi rzeczami. Wtedy za wykonaną pracę dostałam wszystko co chce. Niestety to nie dawało mi nic do szczęścia. Ciocia Jane była strasznie podobna do mojej mamy.
Wstałam w swojej piżamce, która wyglądała nie schludnie. Ujebane dresy nike i biała koszulka z 2 rozmaiary za duża.
-Jesteście napakowanymi gościami, a nie umiecie okna wymienić? Po co marnować pieniądze? Macie tutaj najleeepszego budowlańca.-odparłam wskazujac na siebie.
-Może jednak dobrze, że Marius ciebie uprowadził...-westchnął.
Kiedy Issac wygrał drugą rundkę w chińczyka nie chciałam już grać.
-Z racji, że dziś jestem twoją nocną nianią, to chcesz oglądać film?-zapytał.
Pokiwałam głową rozsiadając się na dużej kanapie.
Kiedy ciemny blondyn zaczął klikać coś na telewizorze usłyszałam krzyki. Postanowiłam się w nie wsłuchać.
Usłyszałam głos Mariusa:-Serio? Masz ostatnią szansę! Jeżeli jeszcze raz ją zatakujesz, to wyrwę ci wszystko co masz w środku!
Krzyki nastały.
-Wybrałem film.-mruknął.
Spojrzałam się na ekran. Widniał duży napis "Przeklęta woda".
To był horror. Już go lubiłam. Zaczęliśmy więc oglądać film.
Później Issac wskoczył mi na kolana ze strachu.🤍🤍🤍
Film się skończył. Ten horror był chyba najlepszy w moim życiu.
-Załatwiliśmy wszystko.-westchnął Marius.-tylko że Lauren nie może spać w tym pokoju.
Mają przecież pokoje gościnne.
-Niestety pokoje gościnne sa w remoncie.-odparł Theodor.
Aha...
-Myśleliśmy, żebyś spała na kanapie, ale będzie ci nie wygodnie.-powiedział najstarszy z barci.-Więc musisz z kimś spać.
Oczy Theo i Issac'a zaświeciły się. Ja już wiem co oni mają na myśli. Nie ma chuja, że będę z nimi spać.
-Ja chętny jestem.-podniósł ręke blondyn.
CZYTASZ
Don't hide, Lauren
RomanceLauren Harris to 20 letnia dziewczyna. Nikt nie widział nigdy takiego nerwusa oprócz niej. Każdy boi się jej spojrzeć w oczy, ale czy napewno każdy? Marius Hogan to 25 letni mężczyzna, który jest znany w całym miasteczku. Podobno mężczyzna ten sk...