13 facts για μένα

19 4 3
                                    

Κυκλοφορούσε ένα challenge στο οποίο με έκανε tag η @christinalexiou. Πιθανόν να είμαι η τελευταία που το κάνει, αλλά πραγματικά τώρα βρήκα χρόνο. Οπότε ορίστε (έστω και λίγο αργά) 13 facts για εμένα:

1. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς την μουσική. Ακούω πάρα πολλά είδη μουσικής, για να τα απαριθμήσω θα χρειαστώ ένα ολόκληρο κεφάλαιο.

 2. Γεννήθηκα αριστερόχειρας, αλλά λόγω των προκαταλήψεων που υπήρχαν, έμαθα να γράφω μόνο με το δεξί μου χέρι.

3. Θέλω να ταξιδέψω παντού. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι αδύνατο. Θέλω να γυρίσω ΚΑΘΕ γωνιά του πλανήτη. Να ζήσω όλο τον κόσμο. Να νιώσω πώς είναι να ΝΙΩΘΕΙΣ ένα μέρος. Να είναι όλη η γη σπίτι μου.

4. Μου αρέσει να μαθαίνω ξένες γλώσσες. Υπάρχει κάτι τόσο συναρπαστικό στο να βλέπεις νέους ορίζοντες να ανοίγουν μπροστά σου και κάτι τόσο μαγικό όταν συνειδητοποιήσεις ότι ποτέ δεν θα ξέρεις αρκετές. Ότι κάθε γλώσσα έχει την δικιά της ταυτότητα και προσωπικότητα, ενώ πολλά συναισθήματα και νοήματα απλά δεν μεταφράζονται. 

5. Αγαπημένες σειρές: Anne with an E, Heartstopper, Criminal Minds, Bones, 9-1-1, Extraodrinary Attorney Woo (K-drama), Fruits Basket (anime)

6. Αγαπώ πολύ τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.  Επίσης μάλλον unpopular opinion αλλά η πλειοψηφία των remake παλιών ελληνικών κωμωδιών είναι αισχρές και άθλιες. Αυτά τα αστεία δεν μπορούν να επαναληφθούν ή δεν προσαρμόζονται στην εποχή μας. Είναι τόσο πετυχημένα γιατί είναι καρικατούρες εκείνης της εποχής, μιας εποχής που έχει ΠΕΡΑΣΕΙ. Πολύ δύσκολα θα το προσαρμόσεις αυτό στα σημερινά δεδομένα με επιτυχία βγάζοντας γέλιο.

7. Λατρεύω τα βιβλία. Δώσε μου ένα βιβλίο και πάρε μου την ψυχή. Η καλύτερη συντροφιά χειμώνα, καλοκαίρι, να σε κάνει να κλάψεις, να γελάσεις, να συλλογιστείς. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου διάβαζα ένα βιβλίο (ακόμα και αν μιλούσε για την δημιουργία του σύμπαντος και εγώ ήμουν 7 χρονών. Τι; Είχε ωραίες εικόνες)

8. Νομίζω η παραπάνω αγάπη πηγάζει γενικά από την αγάπη μου για την μάθηση και την γνώση. Υπάρχει κάτι που με ελκύει στην γνώση. Θα ήθελα να αποκτήσω όλη την γνώση του κόσμου. Να μάθω ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ακούγεται συναρπαστικό.

9. Θα ήθελα να μπορούσα να να υπάρξω πάντα, παντού και πάντοτε αλλά δεν γίνεται (λυπημένη φατσούλα). Για αυτόο..., ντραμ ρολ παρακαλώ, διαβάζω και γράφω βιβλία (πολύ κλισέ)

10. Το χιούμορ μου είναι...πρακτικά ανύπαρκτο ΑΛΛΑ μπορώ πάντα να εκτιμήσω το χιούμορ των άλλων. Βασικά, αν έχεις χιούμορ, παντρέψου με👰🏻(jk). Γενικότερα λατρεύω την κωμωδία και το stand up comedy (ελληνικό και ξένο).

11. Η τέχνη σε όλες τις μορφές της με αγγίζει με έναν τρόπο που δεν φτάνουν οι λέξεις για να τον περιγράψω. Είναι απλά μαγικό και αρνούμαι να πιστέψω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν νιώθουν μία έμφυτη κλίση προς αυτήν.

12. Comfort movies: Dead poet's society, Five Feet Apart, Perks of being a wallflower, 500 days of Summer, Little Women (2019), My Name (anime), Eternal Sunshine of the spotless mind, 10 things I hate about you

13.  Μου αρέσει πολύ το να βάφομαι και γενικά το μακιγιάζ. Να πειραματίζομαι με χρώματα, σχήματα, τεχνικές, να βάζω γκλίτερ, αστεράκια και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Νομίζω ότι επειδή μεγαλώνοντας δεν μπορούσα να εκφράσω πλήρως τον εαυτό μου μέσω των ρούχων, το μακιγιάζ ήταν ο τρόπος να εκφράζω τον εσωτερικό μου κόσμο.

Αυτάα! Θα τάγκαρα κάποιον να κάνει το challenge, αλλά το θυμήθηκα λίγο μετά από 2 μήνες, οπότεεε.... δεν έχει μείνει και κανείς 😂 

Να προσέχετε τους εαυτούς σας! <3

Μεταμεσονύχτιες σκέψειςWhere stories live. Discover now