3. Bölüm

30 10 8
                                    

Hayatta yaşadığımız şeyler kader mi, yoksa tesadüf mü?

Bunca şeyden sonra buna kader deyip geçmenin yanlış olacağını düşünüyorum. Ama bu kadar tesadüfte fazla değil mi?

Edindiğim tek arkadaşımı benden neredeyse ayıran, arkadaşıma o kötü günleri yaşatan çocuk ike şuan aynı sınıftayız.
Bunun ne kadarı kader olabilirdi ki.

Merte baktığımda aklıma o günler geldi, İpek'in o hali gözümde canlandı ve nefesim kesilmeye başladı. Kendime gelmeliydim ama gelemiyorum. Hayatımın şokunu yaşıyordum resmen.
"Hocam lavaboya gidebilir miyim?"dedim. Dışarı çıkmak istiyordum. Yoksa burda daha kötü olacaktım. Daha ilk günden rezil olmak istemiyordum.

"Gidebilirsin Durucum" dedi ve çantamı alıp hemen dışarı çıktım. Lavaboya gittim ve hemen ilacımı içtim. Kalbim sıkışıyordu hala, kendimi toplayamıyordum.
5 dakika sonra soğuk su ile bir şekilde kendime geldim ve olanları idrak etmeye devam ediyordum. Çok şaşırmıştım hemde çok. Mert beni tanıyacak mı diye korkmuyor değildim.

Sınıfa geri döndüğümde Mert bana anlamayan gözlerle bana bakıyordu. Kahverengi gözleri ile bana dik dik bakıyordu. Ayağa kalktı ve hocanın yanına giderek bir şeyler söyledi ve sınıftan çıktı. Boyu uzundu, beklediğimden daha uzundu. Yüzünün bazı yerlerinde yara izi vardı bu çocuk gerçekten kavga etmekten hoşlanıyordu galiba.
Sırama dönüp oturacaktım o sıra Gamze bana bakarak "İyi misin Duru?" dedi endişeli bir ses ile.

( Mert Yandaş)Gamze,165 boylarında, yeşil gözlü ve yüzünde çilleri olan çok tatlı bir kıza benziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Mert Yandaş)
Gamze,165 boylarında, yeşil gözlü ve yüzünde çilleri olan çok tatlı bir kıza benziyordu. Kısmanmadım değil yani.
Sıraya oturdum ve "İyiyim merak etme sadece bazen nefes darlığım oluyor ilaç kullanmam gerekiyor." dedim. O da onaylar bir şekilde kafasını salladı.
Zil çaldı ve sınıfın çoğu dışarı çıkıyordu. Yanımıza bir kaç kız ve bir erkek geldi. Gamzenin arkadaşları olduğunu anlamıştım. "Merhaba Duru, ben Deniz. Tanıştığımıza memnun oldum umarım seninle iyi geçiniriz." dedi çakma sarışın bir kız. "Aynı zamanda Mert'in sevgilisiyim" dedi imalı bir şekilde gülümseyerek. Dediği şey yutkunmama sebep olmuştu. Hem Mertten hem Denizden uzak durmalıydım.

 Hem Mertten hem Denizden uzak durmalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Gamze Saraç)

Oradaki diğer kişiler ile de tanıştıktan sonra Gamze ile dışarı çıkmak için merdivenden iniyorduk ki orda Mert ile karşılaştık bana göz kırptı ve yukarı çıkmak için merdivenleri tırmanmaya devam etti.
Bu çocuk gerçekten garip biriydi ve o anlamadan onu tanıdığımı söylemeyecektim ve anlamasını da istemiyorum.

Gamze ile dışarı da biraz daha oturduktan sonra zil çaldı ve sınıfa girdik. Sınıftaki bazı kişiler bana garip bir şekilde bakıyorlardı ama anlamıyordum, fazla da takmıyordum.
İkinci dersimiz de matematikti. Hoca geldi ve sınıfla sohbet etmeye başladılar. Gerçekten çok tatlı bir öğretmendi.

"Duru senin diğer okulunda notların nasıldı?"diye sordu Gamze. "Derslerim genelde 80 üstü" dedim Gamze'ye. Oğuzhan hoca hemen " Matematik ortalaman kaçtı Durucum?" diye sordu. "Son sene 95 ti hocam" dedim hemen.

O sırada sınıftaki herkes şaşırmıştı. Ama dikkatimi çeken tek şey, sınıfa girip kendimi tanıttığımda bile bakmayan çocuğun şuan bana bakmasıydı. Gamze ve bir kaç kişi" Oooo Yiğit'e rakip geldi galiba" diyip gülmeye başladılar. "Saçlamayın kimse bana rakip olamaz bu okulda." dedi, az önce bana bakan çocuk. Tüm sınıf kahkaha attı bende "Kimseyle rakip olmak gibi bir amacım yok zaten sadece matematik en sevdiğim ders."dedim.

Yiğit zeki bir çocuğa benziyordu zaten ve öyle olduğunu da şimdi öğrendim. Açık kahverengi gözleri çok dikkat çekiciydi ve çene kasları çok güzeldi. Bu çocuk kessinlikle bu okulda çok popülerdir. Fiziği bile çok çekiciydi. Boyu en az 187 falandı. Bu sınıftaki herkes neden bu kadar uzun? Acaba Yiğit'in sevgilisi var mı?

Bu çocuk neden 20 dakikadır bana bakıp duruyordu? Rahatsız eden bakışları yoktu ama dik dik bana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çocuk neden 20 dakikadır bana bakıp duruyordu? Rahatsız eden bakışları yoktu ama dik dik bana bakıyordu.

Zil çaldığında arkadaşlarıyla dışarı çıktı hemen. Gamze'ye dönüp "Bu Yiğit okul birincisi mi?"diye sordum. " Ee tabii. Yiğit bizim okul birincimiz. İkinci olana bile her seferinde büyük fark atar. Okulda da o kadar zeki yok zaten akılları sadece şiddete çalışıyor hepsinin."dedi. "Ama Yiğit Kayra Çevik öyle değil o sadece derslerine kafayı yoruyor. Artık psikopatlık derecesine bağlıyor." Yiğit Kayra Çevik. Çocuğun adı bile karizmaydı. Bu çocuk neden bu kadar dikkatimi çekiyordu.

Gün bitti ve eve gittim. Düşündüğüm gibi geçmedi aslında güzel geçmişti ama tek sıkıntı Mert'ti. Bana sorun çıkartıcak gibi duruyordu nedense.Ama umarım öyle olmaz.
Belki pişman olmazdım bu okula geldiğime içimde o kadar nefret yoktu artık. Belkide farklı sebepleri vardı. Garipti. Hemde çok garipti.

Cehennem ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin