1-Sarı Laleler

69 2 0
                                    

Ayyy selammm umarım seversiniz. Keyifli okumalar dilerim. Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın..

Instagram: belinsell1

Akalp ile kahve içmemizin üzerinden saatler geçmişti ve ben çoktan eve geri dönmüştüm. Kendi evimize geçmek için oldukça heyecanlıydım. Babaannemin evine gelir gelmez herkes soru yağmuruna tutmuştu neyseki babam sıkmayın kızımı diyerek beni kurtarmıştı.

Yaşıt kuzenimiz olan Ela, Hasan ve Yunus  ile bahçedeki veranda da oturuyorduk. Hepsi nasıl geçtiğini deli gibi merak ediyordu bunu gözlerinden anlıyordum. Dilara'nın beni dürtmesiyle artık konuşmam gerektiğini anlamıştım.

"Ne merak ediyorsanız sorun bakalım?"

"Ayyy sonunda ya dokuz doğurdum kızım burda"

"Sen erkeksin hasan?" Ela'nın söylediği cümle ile kahkaha atmaya başlamıştık.

"Sen en baştan başla kuzen" Yunus'tan hazır cevabı alınca baştan anlatmaya başlamıştım ki Ela'nın söylediği isimle konuşmam yarıda kalmıştı.

"Bu Akalp değil mi ya? Ne yapıyor burada?"

"Müstakbel karısını görmeye gelmiştir Elacım"

"Hasan bi sus ya" Hasan ağzına hayali fermuar çekince o tarafa netce dönmüştüm. Kafamı çevirdiğimde bana çoktan bakıyor olması heyavanlanmama yetmişti.

O an yanına gitme gereği duymuştum ve evet öylede yaptım. Ayaklandım ve onun yanına kapıya doğru yürüdüm.

Kapıya geldiğimde ne o ne de ben bir türlü konuşmuyorduk. En son içimdeki merak dürtüsüyle konuşmaya başladım.

"Şey ne işin var burada?"

"Annem annen için bir poşet ayarlamış da onu vermek için gelmiştim."

"Verdin mi bari?"

"Yok daha veremedim anneni bekliyorum"

Biz konuşmaya devam ederken arkadan annemin sesi duyulmaya başlamıştı. Kendimi ister istemez biraz geriye çekmiştim.

"Oğlum çok bekletmedim umarım."

"Yok çok bekletmediniz"

Annem beni fark etmesiyle kaşlarını çatarak bakmaya başlamıştı. Kendimi açıklayacağım zaman Akalp söze çoktan girmişti.

"Beni tek görünce neden diye sormak için geldi yanlış bir durum yok"

Annem naifce gülümsedi. Annemin gülümsemesine aynı şekilde karşılık verdiğinde gamzeleri dikkatimi çekmişti. Bu kadar katı bir suratta nasıl olurda böyle güzel gamzeler olabilirdi ki diye düşünmeden edememiştim.

Akalp'i yolcu eder etmez bizimkilerin yanına dönmüştüm. Ben gelir gelmez Dilara konuşmaya başlamıştı.

"Ne diye gelmiş enişte bey?"

"Anneme annesi bir poşet ayarlamış da onu vermek için gelmiş."

Sohbetimiz kaldığı yerden devam edip gitmişti. Artık uyku bastırmaya başladığında müsade isteyip kalacağımız odaya doğru ilerlemiştim. Odaya gelir gelmez üzerimi değiştirip pijamalarımı giymiştim. Küpelerimi çıkartıp makyajımı temizleyerek yatağa yattığımda telefonumun titremesiyle telefonumu elime almıştım. Yabancı bir numara olması dikkatimi daha çok çekmişti.

05**: Akalp ben Parla kaydedersin.

Siz: Tamam Akalp kaydederim.

05**: Bu arada yarın alışveriş yapacağız. Alışverişten sonraki günde isteme ve söz olacak bilmiyorsan diye yazıyorum.

Siz: Aa evet söylediğin iyi oldu bilmiyordum teşekkür ederim.

ORKİDE MAHALLESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin