2-Çiçekli Elbise

37 3 0
                                    

Aşklarım hepinize selam. Umarım seveceğiniz bir bölüm olur. Elimdeki taslak bölümlerden son üç tane kaldı. Sonra bölüm tarihlerini düzenleriz. Bolca yorum ve vote hatalarımın farkına varayım. Yapıcı her türlü eleştiriye açığım. Keyifli okumalar yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.

Instagram: belinsell1

Parla'nın anlatımı ile

Sabah saat 8.00'de annemin dürtmesiyle uyanmıştım. Bugün alışveriş yapacaktık. Annem, ben, Akalp ve Akalp'in annesi beraber olacaktık. Yarın isteme ve söz olacaktı. Ayten teyze organizasyonu çoktan ayarlanmıştı bize sadece alışveriş işi kalmıştı.

Sarı kıvırcık saçlarım kuş yuvası gibi bir hal aldığı için kremler ile buklelerimi güzelce belirginleştirmiştim. Ardından valizime bakarken içindeki çiçekli elbisem gözüme çarpmıştı. Ne zaman giysem kendimi çok güzel hissediyordum. Bu yüzden çiçekli elbisemi üzerime giydim. Ardından göz altlarımı kapatıcı yardımı ile kapattım. Kirpiklerime rimel yanaklarıma allık ve bir lip balm sürdüm. Tabiki olmassa olmaz halka küpelerimi takıp odadan çıktım.

 Tabiki olmassa olmaz halka küpelerimi takıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise temsili bu aşklarım. Gerçekten asla aklımdaki modeli bulamadım. Hayal gücünüzü burada devreye sokabilirsiniz.

"Maşallah sübhanallah ne güzel olmuşsun torunum"

"Teşekkür ederim babaanne"

"Kızz mesmursuz güzelce olmuşsun"

"Sağol hala da büyü yapmassın dimi?"

Söylediğim cümle ile annemin dürtmesi eş zamanlı olmuştu. Herkes suratıma tuhaf tuhaf bakıyordu ve olayı sıvadığımı anlamıştım. Son derece tatlı olduğumu düşünerek konuşmaya başlamıştım.

"Şaka yapıyorum ya neden öyle bakıyorsunuz."

"Kuzen kocan geldi kız"

Hasan'ın haber vermesiyle artık evden çıkıp kapıya gelmiştik. Arabanın önüne çıkmış bizi bekliyorlardı. Akalp beni görmesiyle baştan aşağı süzmeye başlamıştı. Gözleri gözlerimle buluştuğunda hafif bir tebessüm etmişti aynı şekilde karşılık vermiştim.

Akalp'in babası bize kısa bir selam verip arabanın yanında ayrılmıştı ve babamın yanına gitmişti. Ardından akalp bir elinde sarı laleler diğer elinde ise kırmızı güller ile annem ve benim yanıma gelmişti.

"Bunlar sizin için efendim."

"Çok naziksin akalpcim"

Bu davranışı hoşuma gitmişti. Benimle beraber annemi de düşünmesi onun ne kadar ince düşünceli bir insan olduğunu kanıtlıyordu. Sonrasında bana doğru dönüp sarı laleri bana uzatmıştı.

"Bu senin çiçeklerin."

"Teşekkür ederim, sarı lale'nin anlamını biliyor musun?"

"Biliyorum, bu sarı laleler seni bana hatırlatıyor kıvırcık."

ORKİDE MAHALLESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin