Keyifli okumalar. Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.
Parla'nın anlatımı ile
"Parla uyansana artık kızım sanki ben evleniyorum ya bu rahatlık ne anlamıyorum ki ben. He şeyi benden bekliyorsunuz."
Sabah annemin mükemmel uyandırmısıyla gözümü açmıştım. Saatte baktığımda 8.15'ti. Hemen hızlıca duşa girmiştim. Saçlarımı yapmakla uğraşmak istemiyordum çünkü kuaföre gidecektim. Yüzüme de bir şey yapmamıştım. Sadece üzerimi giyinip aşağıya inmiştim ki veranda da oturan Akalp ve ailesini bu kadar erken görmeyi bekleniyordum.
"Parla da geldi Akalpcim. Dilara zaten hazır Merih oğlum sende git yanlarında işinizi halledip gelin."
Merih olduğunu anladığım çocuğun yanında oturan Dilara'nın suratından ne kadar mutsuz olduğu anlaşılıyordu. Daha fazla ikisine bakmamak için Akalp'e döndüğümde yanıma geldiğini fark etmiştim.
"Gidelim biz önden. Merih ve Dilara arkadan gelecek"
"Peki nasıl istersen"
Biz evden çıkarken organizasyon ekibi evin önüne gelmişti. Akalp onlarla kısa bir konuşma yaptıktan beraber arabaya ilerlemiştik.
"Kendi evinize ne zaman geçiyorsunuz?"
"Yarın geçeceğiz, bugün temizlik yapacak ablalar gelecek nakliye şirketi de yerleştirecek. Bizlik pek bir iş yok"
"Anladım. Yarın boşsun o zaman sonuçta halledilecek her şey. Biz mobilya seçelim. Salon, oturma odası , yatak odası , misafir odası , bahçe ve mutfak için."
"Mutfak için derken?"
"Masa işte"
"Aa evet"
"Onaylıyorsun diye düşünüyorum. Çünkü diğer gün duruşmam var"
"Evet onaylıyorum."
Sohbetimiz bittiğinde çoktan kuaföre gelmiştik. Almam gereken eşyaları alıp Akalp'e veda edip kuaföre girmiştim.
"Hoşgeldiniz Parla hanım. Saçınızı ben yapacağım ismim Ayla makyajınızı ise kardeşim Aysu yapacak. Sizi üç numaraya alalım."
"Tanıştığıma çok memnun oldum Ayla hanım. Geçiyorum hemen."
"Çok naziksiniz şey yanlış anlaşılmasın ama ikiziniz de gelecek diye bilgi almıştık ama o nerede?"
"Birazdan burda olur."
"Peki. Hemen saçınıza geçelim nasıl bir model istersiniz ya da aklınızda bir model var mı?"
"Aslında yok yarım bir şekilde toparlanabilir. Siz nasıl isterseniz güveniyorum."
"Aklımda bir model var yapayım isterim."
"Tabiki yapın."
Saçlarım yapılırken dilara da gelmişti. Hemen gelir gelmez saçlarını topuz isteğini söylemişti. Hepimiz kendi aramızda sohbet etmiştik ve gerçekten de keyif almıştık.
Saçlarımın ise son hali çok hoşuma gitmişti.
"Ayla hanım gerçekten çok beğendim çok teşekkür ederim. Tam benlik. Nasılda güzel anlamışsınız"
"Çok teşekkür ederim çok naziksiniz ama bu konuda en büyük teşekkürü eşiniz Akalp beye borçlusunuz. O söyledi bana sade ve şık şeylerden hoşlandığınızı. Bende bu modeli yapmak istedim. Sizi tanıyor ve seviyor."
Duyduklarım karşısında şok olmuştum ve çokta mutlu olmuştum. Akalp Yılmaz benim her şeyim olmaya yaklaşıyordu.
Saçım bittikten sonra Aysu hanım hemen makyajımı yapmıştı. Ardından elbisemi üzerime giyip rujumu sürmüştü. Kendime boydan baktığımda gerçekten çok güzel olmuştum.