Ayy aynı güne iki bölüm enerjim yerinde. Bu arada WhatsApp'ta yayın kanalı özelliği varmış. Şuan varya şok oldum. Kimse neden bana bunu söylemedi heee?! Bu arada şey kanal açsam gelir misiiiniizzs??(Hamster yüzü)
Heyecan yaptım da neyseeee keyifli okumalar dilerim ifenimm.
Sabah güneş ışıkları yeni doğmaya başlarken gözümü açmıştım. Çok fazla işimiz vardı ve bu yüzden erkenden hepsini halledecektik. Bugün bizimkiler kendi evimize geçecekti. Onlara yardım edemeyecektim.
Yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkadım sonrasında saçlarımı köpük ile güzel bukleler haline getirdim. Kapatıcı,rimel, allık, ruj ile makyajımı bitirmiştim.
Kot pantolon ve beyaz t-shirt giymiştim oldukça basic ama güzel bir kombindi. Üzerimi giyindikten aşağıya inmiştim.
"Selamlar canımlar balımlar günaydın."
"Günaydın parlak."
"Parlak mı?"
"Kız parlak degil miydi senin ismin?"
"Yok amca benim ismim Dilara nasıl unuttun ya?"
"Demiştim ben sana şu sarı Dilara şu çikolata da parlak diye dinlemiyorsun ki beni Nazmiye."
"Ayy saçmalama Ömer parla o dalga geçiyor seninle diğeri de Dilara."
"Kız parlak lamba benimle dalga geçme alırım ayağımın altına seni."
"Tamam tamam sustum. Ben çıkıyorum."
"Nereye kızım?"
"Akalp ile eşya bakacağız baba."
"Tamam yavrum."
Ailemle vedalaşıp kapıya çıktığımda karşımda Akalp'i görmemle şaşırmıştım.
"Ben seni daha aramadım ki niye geldin ya?"
"Gideyim istersen Parlak."
"Of Akalp ya."
"Noldu Parlakcım ya."
Kahkaha atmaya başladığımda o da aynı şekilde kahkaha atmaya başlamıştı. Yanına tamamen yaklaştığımda ellerini ellerime kenetlemişti. Arabaya kadar beraber yürüyüp sonrasında o sürücü koltuğuna ben ise yanındaki koltuğa oturmuştum.
"İlk durağımız neresi müstakbel kocacım."
"Sen neresi istersen sevgilim."
"Önce mobilyaları halledelim diyorum."
"Yatak odasını yapalım değil mi karıcım? Malum çok özel anlarımız olacak orada." Hınzır bir şekilde sırıtmaya başlamıştı. Yüzüm çoktan domates gibi olmuştu.
"Utanmana gerek yok karıcım. Son üç gün."
"Sus Akalp sus."
Kahkaha atmaya başlamıştı. Suratına öylece bakmaya başlamıştım. Bu adam benim sinirimi bozuyordu.
"Tamam ciddiyim. Sen istemediğin sürece sana dokunmam ben. Ne kadar sevsekte birbirimizi istemediğin hiç bir şeyi yapmam. Ne zaman hazır hissedersen o zaman olur her şey. Şimdi gidip işlerimizi halledelim."
"Sen, çok iyi bir adamsın Akalp. Teşekkür ederim anlayışın için."
"Rica ederim benim olduğun için."
Araba yolculuğumuz bittiğinde mağazaların önünde durmuştuk. Akalp'in üniversiteden arkadaşı olan cengizin kurduğu mobilya mağazasına gelmiştik. Akalp arkadaşı yeni evlendiği için borçlarını kapatmasında yardımcı olmak istediğini ama bunu onu kırmadan yapmak istediğini söyleyip buradan almayı düşünmüştü ve onun bu ince düşüncesi karşısında dilim lal olmuştu.