five.

6 0 0
                                    

Ryker Blaze

Nakon što sam odvezao Kylu kući, osjećam se kao da more misli na mene. Oči mi lutaju niz cestu dok se vraćam kući. Glava mi je puna raznih emocija koje nisam očekivao.

Prvo što mi pada na pamet je njen smijeh, nježnost u njenim očima dok smo šetali plažom, kako je njena ruka osjetila toplinu moje kože kada sam joj držao struk u hladnoj vodi.

Osećam neku vrstu nelagode, jer ne znam šta da se osećam povodom ovoga. Jesam li prešao granicu? Šta ako jesam?

Istovremeno, osećam se uzbuđeno i srećno zbog trenutaka koje smo proveli zajedno. Njena blizina donijela mi je neku vrstu olakšanja i ispunjenja kakvo dugo nisam osjetila. Ne mogu se otarasiti osjećaja da se možda nešto događa između nas, ali istovremeno se bojim da ne pokvarim sve.

Gledam kroz prozor auta u noć, pokušavajući da shvatim šta osećam. Srce mi brže kuca i misli mi lete iz jednog trenutka u drugi. Razmišljam o njenim riječima, o našem zajedničkom smijehu, o trenucima kada smo se pogledali.

Osim toga, pitanja me proganjaju.

Šta bi sve ovo trebalo da znači? Je li ovo bilo samo prijateljski ili nešto više?

Najviše od svega želim da znam kako se osjeća. Da li se ona zabavljala kao ja? Da li je to nešto što ona takođe želi da istraži ili je ovo bilo samo prijateljsko druženje koje je možda prešlo granicu?

Nema veze. Ionako nije važno. Ko god da se druži sa Madison ne može biti toliko drugačiji od nje. Tako da ću zaboraviti sve što se sinoć dogodilo. Imam važnije stvari na umu. Kao raskid sa Maddy.

Ne mogu više biti s njom. Zgrožen sam njom i njenim ponašanjem. Nikad nisam želeo da završimo zajedno, ali ona je uspela da me osvoji svojim savršenim telom i činjenicom da je znala da me posavetuje.

Ali svakim danom je mrzim sve više i više.

* * *

"Nastavi tako dušo, ah..." ja stenjem dok se Madisonina usta obavija oko mog kura. Držim joj glavu rukama.

Kao i uvijek, naš razgovor o ozbiljnim stvarima i problemima u vezi pretvorio se u predigru i na kraju seks. Tako je svaki put. I ja svaki put odem kod nje, iako znam kako će se završiti.

Ne mogu si pomoći kad radi tako prokleto dobro. Onda se pitam... kakva bi Kyla bila u krevetu? Strastveni kao Madison ili... drugačiji. Ona je definitivno nevina i stidljiva.

Zamišljam njene male noge kako se omotaju oko mojih dok leži na mojim grudima. I njena duga kosa pada cijelom dužinom njenih leđa. A onda kako klizim u nju dok me gleda svojim velikim plavim očima.

Ali umjesto nje, ispred sebe vidim Madisoninu izblajhanu kosu. Onda završim i čujem samo jednu stvar u ušima.

Kyla. Kyla. Kyla.

U sljedeća dva minuta nalazim se u Medisonu, divlje vodim ljubav s njom samo da on ne razmišlja o Kyli. Ali sve što želim je da ona bude na svom mjestu.




























Things I Shouldn't Have DoneWhere stories live. Discover now