3.

198 5 2
                                    

„ Ahoj děvko. Našel jsem tě a rychle."
Řekl člověk kterého jsem dnes vyhodila z kavárny.

Chytl mě za ruku a táhnul pryč od lidí.
Odtáhl mě na záchod, začal na mě sahat a líbat. Bránit mi se nepomáhalo. Stačilo jen křičet „ pomoc prosím "
„ nech mě prosím, prosím " brečela sem a klepala se„Pomoc prosím, pomoc te mi" moje prošení se mu asi moc nelíbil.
Dostala sem pár ran sice sem byla od krve ale on odešel. Stála sem u zrcadla a setírala si krev z mého oblečením.

Bylo na čase odejít. Vzala sem si věci a odešla z kina .

Šla sem ulicemi, nikde nikdo, kdo by taky chodil po ulici v 22:25.

Doma sem si vzala vodku a šla do pokoje.

________________

Probudila sem se s bolestí hlavy a od krve.

Dala sem si sprchu a připravila se do práce

_______________

V práci byla nuda jen pár děti které si mysleli že sbalí Nikču.

Sedím doma a popíjím vodku je asi 4 odpoledne a já nemám co dělat.

Bojím se vyjít z bytu ale nechci tady jen sedět. Přijde mi zpráva

„Anno jak se máš"

„jak výše kdo sem?"

„Ale Anno to jsem já tvá matka"

„Počkat co, jak máš mé číslo
Nech mě a už mi nepiš
Už nejsi má matka, vyhodila si mě vzpomínáš"

Vypla jsem mobil a šáhla si pro slivovici, vodka už došla.

_______________

Je středa a já mám volno takže mi už píše Nikča jestli nejdem do klubu. Nemužu jí říct ne protože neví co se stalo.

Je asi 15:30 a já si dělám jídlo a jdu se připravovat do klubu.

Je asi 15:30 a já si dělám jídlo a jdu se připravovat do klubu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě si vemu kabelku a jdu.

„ Ahoj holka vypadáš skvostně " obejme mě a já ji taky pochválím outfit.

V klubu je až moc lidí, jdu na bar a dám si první drink. Někdo začne zpívat na pódium.

Koukám a vím kdo to je, no jo Calin.
Docela ujdou jeho songy ale nic extra.
Holky po něm řvou a šílí.

„Tady jsi, netrvalo mi dlouho tě najít. Moc se schovávat neumíš" řekne má druhá noční můra.

„My se vlastně neznáme dobře že , jsem Alex" podal mi ruku s úsměvem. Je normální zmlátí mě a pak si hraje na slušňáka.

„Hele kočičko povídej své jméno jinak to dopadne jak minule a teď tě nezachrání nic ani nikdo"Když neodpovídám chytne mě pod krkem a pak mě vytáhne ven z baru.

Jdem za roh aby sme nebyli vidět. Začne na mě sahat a svlékat mi mé šaty.
„Jdi do prdele kreténe." zařvu na něj a bráním se.

„Jo takhle bránit se sti nepovede a za to jaká si dostaneš trest."začal si rozepínat kalhoty a bez jakékoliv sebe obrany o kterou sem se snažila mě"potrestal" .
Začal sem doufat že se ukáže jako pokaždý můj zachránce ale zatím tu nebyl.

Po konci mě oblékl a táhl mě k nějaké partě.
Všichni mě chytli a já dostala injekci do ruky, pustili mě na zem a odešli a jsem jen seděla opřená zády ke zdi. Bylo sem mimo ale pořad sem trochu vnímala.

„Hele si v pohodě" zeptá se když ke mě přijde a vidí mě se slzami v očích.

Ahoj chtěla bych aby ste mi napsali váš názor na mou knihu jestli se líbí nebo ne, zatím ahojky.

Vaše Any ❤️

Na útěku-|Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat