„Nevím, nemám hlad" usmála jsem se na něj a on na mě a pak se mi vše začalo stmavovat až do tmy.
____________________
„Je to zvláštní" uslyším jeden hlas. Nedokážu rozpoznat kdo to je.
„ Jo, je jen leží, mám o ní strach" řekne další hlas, jiný jemnější.
„ Musím do kavárny, postarej se o ní, čau" poznala jsem že je to Nikol.
Zavřeli se dveře. Někdo mě chytil za ruku a hladil jí.
„No tak Lil už tu spíš 2 týdny prober se"
Řekne další osoba kterou jsem poznala.
Petr. Jen měl chraplavý hlas, jako kdyby brečel.„Mě se nechce" řekla sem velice potichu.
„Lil, to mám halucinace nebo si promluvila." zeptal se vyděšeně.
„Tak jestli si nehulil tak jsem asi promluvila ty pako" usměju se na něj a otevřu oči.
Podívá se na mě, usměje se a pak mě velice silně obejme.„Peťo to velice bolí” siknu bolestí a on mě pustí.
„ Měl bych ti říct že tu byly Nikola, Lukáš a Lenka, jen už museli jít.” usmál se.
„To jsou zlatíčka.”zasmala jsem se.
„ A taky tu byla tvoje matka s bratrem a sestrou. A tvoje matka je fakt tupá protože si myslela že když bude řvát na celou nemocnici tak tě probere.” řekne a pokusí se zasmát.
„ No tak ona nikdy nebyl moc chytrá. A asi se to ani nezmění, jinak co tu vlastně chtěla.” zeptala jsem se.
„ Asi byla nalitá nebo jí hrabě na mozek protože řvala " Anno okamžitě se prober. Vstávej jinak tě zabiju. Dej mi ty prachy Anno." Je vidět že je úplně blbá sprominutím.” řekl Petr a já byla překvapená ale zároveň ne že na mě řvala Anno.
„ Nemusíš se omlouvat, no je prostě úplně vymaštěná. A jak že sem se tu vzala?” snažila jsem se otočit téma jinam.
„ No asi tak týden si nebyla v práci a ani si mi neodpovídala. A tak sem se stavil v bytě a ty si tam seděla s flašku v ruce, a po chvíli si omdlela. Byla si úplně bledá a vyhublá. Doktoři řekl že si nic nejedla a pila jen alkohol.” Ou to sem trochu přehnala.
„Amm, no . . . No, ono” leze to že mě jak z chlupaté deky .
„Lil, co se děje” zeptal se a podíval se mi do očí. Zdá s mi to nebo je nějakej citlivej.
„Nic jen, jen je toho trochu moc.” pousměju se. Obejmul mě a já jeho.
„ Už chci zas domu, tady mě to děsí.” řeknu a odtáhnu se.
_________________
Doktoři mě pustili a já si to kráčím domu.
S Petrem. Můžu jít už normálně do práce, takže zítra jdu. Už je večer.„ Peťo chceš tu přespat.” zeptám se když vyjdu ze sprchy.
Nakonec tu bude spát a já dělám večeři. Jenom vajíčka. Dej si mín budeš ještě tlustá. Vezmu kousek od sebe a dam mu to na talíř.
Po jídle koukáme na film. Já sem ani něm namáčklá a nechci ho pustit. Jsem ráda že je tu se mnou. Je jako má obrana.
Pomalu mu usínám na hrudi.
___________________
Ráno se proberu dřív a tak se nachystám do práce.
Udělám čaj a nachystám snídani pro Petra.
„Peťo, jdu do práce tak zatím čáu.” řeknu mu a odejdu.
_______________
V práci jsem už asi hodinu.
„Bude to 352 korun, hotově nebo kartou.”
Paní rovnou přiloží kartu a odejde.
„NA SHLEDANOU, doufám že už nikdy nepřijdete.” do řeknu když paní odejde.
„Dobrý den co si dáte” řeknu aniž bych se podíval na koho mluvím.
„ Ahoj dáš nám dvě kávy sebou.” podívám se a zjistím že je to Petr a za ním Calin.
„Jasně” usměju se a začnu dělat dvě kávy.
„Nechceš přijít za námi do studia” řekne a udělá psí oči
„Když mi daš adresu tak paka přijdu” Usměju se. Dám jí dvě kávy. A pak obsluhují další lidi kteří jsou bez mozku.
Čau dlouho tu nebyla další část ale pokusím se to napravit. Jinak doufám že se vám to bude líbit. A taky hodně štěstí do školy, budete ho asi potřebovat, nebo asi jen já. Mějte se krásně a čau .
Váše Any ❤️
ČTEŠ
Na útěku-|Stein27|
FanficUtíkám ulicemi a nevnímám kam což je chyba. „Promiň já ..... Promiň " řekla sem když sem omylem do někoho strčila . „ V klidu nic se nestalo, ale ty nevypadáš v pohodě " já ho ale nevnímá a koukám mu do očí protože mam pocit že sem ho už viděla. „ S...