Ufacık bir smut yazmış olabilirim ama pek beceremedim sanırım...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Neyse okuyun hadi.
İyi okumalar.
.
''Doruk ben geldim açar mısın kapıyı?"
"Lan soğuk götüm dondu aç şu kapıyı." Bedenim soğuktan içine çekilir gibi olurken hareket ederek ısınmaya çalışmıştım, neredesin lan? Benden başkasını mı attın eve?
"İki dakika bekleyemedin, gel hadi." Kapı açılmasının ardından ona sarılarak içeriye doğru adımladım, bu onu şaşırtmış olacak ki elleri havada kalmıştı.
"Bir an hiç açmayacaksın sandım, bu arada yanakların hala kırmızı." Kırmızı olan yanaklarına elimi koyarak hafifçe okşadım, arkasındaki duvara yaslandı ve elleri belimin iki yanını bulurken gözleri kapandı. Bakışlarım üzerinde gezinirken hala kirli olduğunu fark etmemle gülümseyerek konuştum. "Duşta almamışsın bebeğim, öyle pis pis mi uyudun tekrardan."
"Evet, kalabilecek durumda değildim bende uyudum." Kafası omzuma yaslandı elimin tutuşundan kurtulup, gerçekten oldukça yorulmuş olmalıydı.
"Birlikte duş alalım o zaman."
"İ-ikimiz mi?" Gülerek kafamı arkaya doğru atarken o da anlamayan bakışlar atıyordu bana.
"Yok aşkım sen ve hayali arkadaşların." Elimle etrafımızı gösterirken bakışları bir anlık boşlukla etrafta dolandı, ardından bana dönmesiyle sinirle bana baktı.
"Ha ha ve ha çok komik gerizekalı seni." Bakışları aşağıya düştüğünde gözleri büyümüştü, henüz attığı fotoğrafın etkisinde olabilirdim ne var yani bunda... "bu arada senin çavuş hala uyanık duruyor."
"İndir o zaman." Dediğimde bakışları tekrar gözlerimi esir aldı ve elimi tutarak beni çekiştirdi, bir kapıyı açarken buranın banyo olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
"Tamam birlikte girelim duşa, ben indireceğim." Kafamı olumlu anlamda sallarken o karşımda soyunmaya başlamıştı bile... Siktir ve onun peynir kadar beyaz tenini ilk defa çıplak bir şekilde görüyordum.
"Seni ilk defa çıplak görüyorum ve çok güzelsin bebeğim, korkma sen istemeden sana dokunmam gel hadi." Ben soyunmayı çoktan bitirmiş ve duşa kabine girmiştim, o da işini bitirip karşımdaki yerini alırken elimi musluğa atarak suyun akmasını sağladım o da benim bedenimi inceliyordu...
Bakma şöyle çocuk, aklımı kaybedeceğim.
Birazdan zaten kaybedeceksin Aksoy bekle, sabret...
"Kaslarına dokunabilir miyim?" Sorduğu soruyla birlikte gülerek sırtımı arkadaki duvara yaslayarak suyun altına girdim.
"Sormana gerek yok istediğini yap ben izin veriyorum." Bakışları sudan ıslanmış bedenimde gezinirken ellerini kaldırıp parmak uçlarıyla dokundu ürkek bir şekilde, korkma be ço- siktir... Elini komple bedenime koyarken yavaşça aşağıya doğru sürtünerek indi.
"Doruk burada bir sürü şampuan var hangisi senin?" Elini kasıklarımda gezdirirken rastgele bakmadan rastgele bir şampuan şişesini elime aldım. Eli hiç beklemediğim bir anda aletimi bulduğunda gözlerimi araladım ve önümde diz çötüğünü görmüştüm, elimde tutamadığım şampuan şişesi onun kafasına çarparak yere düşerek büyük bir ses çıkarttı. "Siktir... '' Büyük bir korkuyla elimi kafasına koyarken bu onu hiç umursamamıştı. ''Ne yapıyorsun Doruk?" Dememe kalmadan dudaklarının baskısını aletimin başında hissederken sıcak nefesi bütün penisin de geziniyordu yavaşça Dişlerini sürterek ağzına aldı aletimi, ellerimi omzuna koyarak kafamı tamamen geriye doğru atarak kendimi daha fazla ona bastırdım. "Dişlerini kullanma, ah."
Dişlerini sürtmeye devam ederken eli hala boşta kalan kısımı sıkıca kavrıyordu, o kadar çok sıkıyordu ki kopartacaksın manyak. Tecrübesiz olduğunu o an anladım, her şeyin ilkini bende yaşıyordu ve bu çok güzel hissettiriryordu.
"Oğlum tecrübesiz dokuşlarınla bile beni ah, çıldırtıyorsun."
Dilini de devreye sokarken aletimin başını yalayarak geriye çıkarttı ve aşağıdan bana bakışlar atarken sırıtarak kavradığı eliyle sertçe çekti aletimi, çekmeye devam ederken alt dudağımı dişlerimin arasına alarak ona bakmaya devam ettim. Siktir o parmaklar, benim penisimi kavrayarak bu kadar kıvrandırıyordu.
İçimde olsa bu parmaklar... Siktir...
Düşünme Aksoy, düşünme.
"Babacık, kendini bana bırak." Aletimi tekrar ağzına alırken yine aynı şekilde dişlerini sürterek beni çıldırtmaya devam etti. "Rahatla." Aletim ağzındayken boğuk bir şekilde konuşmuştu konuşurken dudaklarını basmasıyla aletim de ağzının içinde kasılmıltı. Kafasından tutup kendime bastırdığımda elini çekerken ellerini dizlerimin arkasına alarak destek aldı, boğazındaki yumuşak dokuya dokunamam ile öğürmesini sağlamıştı ama yavaş yavaş hareket etmeye devam ediyordu ve aynı noktaya vuruyordu. Benim yönlendirmem ile daha profesyonel hareket ederken aletim ağzının içinde seyiriyordu.
"Geliyorum çıkar bebeğim." Bacaklarım titrerken ellerini sıkıca etrafıma sardı, normalde bu kadar erken olmazdı ne oluyor şu an? Onun tecrübesiz dokunuşları beni anında boşaltmıştı. Bedenim rahatlarken ellerim titrekçe omuzlarına düşmüştü. O henüz daha beni ağzından çıkartmamış ve bir kısmı dudaklarının arasından sızan mensimi yutarak hareketlerine bir süre daha devam ettim son damlama kadar boşalttı beni...
Omuzlarından tutup onu uzaklaştırdım önce, daha sonrasında koltuk altından tutarak ayağa kaldırdığım gibi dudaklarında kalan mensimi temizlemek için dilimi dudaklarının üzerinden çenesine doğru yaladım. Onun gözleri kapanırken yanımdaki rafa uzandı ve bir şampuan şişesi alarak gözlerimin önüne uzattı.
"Şampuan sormuştun galiba bunu kullanıyorum."
Az önce hiçbir şey yaşanmamış gibi müthiş bir sakinlikle konuşuyordu. Elimi kaldırıp elinden şampuanı aldığımda onun boştaki eli belimi buldu ama şampuanı alttan desteklemeye devam ediyordu çünkü her an düş erecek gibiydim.
"B-benim şampuanın aynısı."
"Ne o nefes nefese kalmışsın babacık, oğlun sütünün tadına baktı sadece." Dudaklarıma yönelirken dudaklarımı aralayacak onu bekledim üst dudağı dudaklarımın arasındaki yerini alırken kendi tadımın karıştığı çilekli lipbalmını eksik etmediği dudakları daha güzel gelmişti bana.
Az önce penisilin çevresinde gezen dili şimdi ağzımın içindeki yerini alırken kendi tadımı daha fazla alabilmek için dilini tamamen ağzıma alıp emdim sertçe, bu onun inlemesine sebep olurken vucüduma değen soğuk bir şeyle birlikte ellerini bedenimde gezdirmeye başladı. Duş jeli dönmüştü...
Dudaklarımdan ayrılmadan üst bedenimi yıkarken, işini bitirince geriye çekildi.
"Sen gerçekten... İnsanı çıldırtırsın." Sesim gereğinden boğuk çıkmıştı, bu onun sırıtmasına sebep olumuş ve elini yüzüme çıkmadını sağlamıştı.
"Hayır sadece seni çıldırtıyorum babacık, şimdi temizleyelim seni." Tekrar önümde eğilirken bacaklarımdan başlayarak yukarıya doğru bedenimi yıkadı, hala inleyesim geliyordu o bana dokundukça ne yaptı o bana az önce?
"Sen ne yaptın bana?"
"Hani ellerimi sadece kendimi çekmek için kullanabilirmişim ya nasıldı babacık, ellerimi penisin de hissetmek. Gerçi sadece ellerimi değil." Sabah yaptığımız konuşmaya imada bulunmuştu, büyük bir yorgunlukla ayağa kalktığında kafamı omzuna yaslarken sırtımdan akıp giden suyla sırtındaki sıcak ellerini hareket ettirerek sırtımı yıkarken konuştum.
"Ç-çok iyiydi, hiç bu kadar harika hissetmemiştim. Teşekkür ederim bebeğim."
.
Evet bölümün sonunda geldik ne düşünüyorsunuz?
Yazabilmiş miyim?
Yeter artık smut sahne yazayım ya çok uzattım dösbdmsbsössb
Sıradaki bölüm yine Serkan ve Hakan olacak ehe.
Haydi gittim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melankoli(BxB)| GAY
General FictionBir hata ne kadar güzel olabilirdi? 16. Bölümde yan çiftimiz vardır ve kitap içerisinde, onlarla ilgili bölümler de vardır. Ama ana çiftimiz Aksoy ve Doruk, yan çiftimiz ise Serkan ve Hakan. texting+düzyazı