Giriş

43 7 13
                                    

ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ şᴀʀᴋısı : ᴡᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ - ᴍᴀɴɢᴀ

𝐁𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐧𝐠ı𝐜̧ 𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢𝐳? 🪐

...

Küçük kız annesinin yanına yaklaştı. "Anne, bende onlardan istiyorum".  Annesi ne kadar olmaz dese de kızının aşağı sarkmış dudağına ve ağlamaklı gözlerine dayanamayarak kabul etti. Çantasından bozuk para çıkarıp kızına uzattı ve her annenin yaptığı gibi uyarmayı ihmal etmedi. Karşıdan karşıya dikkatli geç, kimseyle konuşma, vb. Küçük kız avucundaki paraları sıkı sıkıya tuttu ve "Tamam annecim dikkatli olurum" diyerek kucağında kedisi ile koşarak binadan uzaklaştı.

Evlerinin hemen çaprazındaki büfeye geldi. Eline iki tane elmalı şeker aldı ve parayı uzattı. O sıra da kucağındaki kedisi bir anda kucağından fırladı ve yola çıktı. Ara sokaktan çıkan araba küçük kızın kedisini görmedi ve kediye çarptı. Küçük kız şekerlerini bile bırakıp dükkandan koşarak çıktı ama nafile. Kedisi artık bir melek olmuştu. Yerdeki kanlara aldırmadan kedisini kucakladı ve kaldırıma oturdu. Bir yandan "Sütlaç, nolur aç gözlerini" diye ağlıyordu. Şoka girmiş gibiydi. Arabanın şoförü bir şeyler söylüyor ama hiç birini anlamıyordu. Sadece "Sütlaç, Sütlaç" diye sayıklıyordu.

Sonra yanına bir çocuk yaklaştı. Elinde elmalı şekerlerden vardı. Birini küçük kıza uzattı, yanına oturdu. Küçük kız ne olduğunu anlamamıştı ama kalkıp gidecek durumda değildi. Oysa annesi ona yabancı hiç kimseyle konuşmaması, yanından uzaklaşması gerektiğini söylemişti. Neden ağlıyorsun diye sordu çocuk. 11-12 yaşlarında gibiydi. Kedim öldü diyerek cevap verdi küçük kız. "Üzülme" dedi çocuk. "Sokakta çok kedi var bak bir tanesi geçiyor önümüzden onu al." "Olmaz, o sıradan bir kedi. Sütlaç babamın yurt dışından getirdiği kediydi" dedi gözleri dolu dolu. "O zaman ben sana büyüyünce aynısından alicam tamam mı?" dedi çocuk. "Tamam, ama söz ver." dedi küçük kız.

"Söz" dedi. Çocuk tam küçük kıza adını soracaktı ki birinin seslendiğini duydular. "Nehir, nerede kaldın kızım? Nehiiirrr!" Küçük kız ayaklandı. Benim gitmem lazım sonra görüşürüz dedi ve koşarak annesine doğru gitti.

İlk tanışmalarının bir kaldırım köşesi olacağını kim bilebilirdi? 🌿

...

𝐍𝐚𝐬ı𝐥𝐬ı𝐧ıı𝐳𝐳𝐳? 🙈🌿

𝐈̇𝐜̧𝐢𝐦𝐞 𝐜̧𝐨𝐤 𝐬𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐢𝐫𝐢𝐬̧ 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐨𝐥𝐝𝐮 𝐚𝐜̧ı𝐤𝐜̧𝐚𝐬ı. 𝐔𝐦𝐚𝐫𝐢𝐦 𝐬𝐢𝐳𝐥𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐛𝐞𝐠̆𝐞𝐧𝐦𝐢𝐬̧𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳𝐝𝐢𝐫. 𝐒𝐢𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐎𝐲𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı𝐳 𝐛𝐢𝐳𝐢𝐦 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐜̧𝐨𝐤 𝐝𝐞𝐠̆𝐞𝐫𝐥𝐢. 𝐘𝐨𝐫𝐮𝐦𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı𝐳𝐥𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐞𝐤 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐲ı 𝐯𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐠ı 𝐜̧𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐯𝐞𝐬𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐞𝐥𝐞𝐬̧𝐭𝐢𝐫𝐢𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢𝐳𝐢 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐲ı𝐧... 🪐❤

Sütlaç | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin