4.

52 4 29
                                    

ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ şᴀʀᴋısı : ɢᴜʀᴜʀ ʙᴇɴɪᴍ ɴᴇʏɪᴍᴇ - ᴋᴏʟᴘᴀ

...

Bugün derslerimiz sadece öğlene kadar olduğu için eve erken gelmiştim. Annem benim için bir şeyler hazırlayıp bir notla beraber masanın üzerine bırakmıştı. "Afiyet olsun güzeller güzelim." İstemsiz sırıtmaya başladım. Hemen üzerimi değiştirip yemeğe koyuldum. Yemeğimi yerken Esila'nın bana Instagram'dan istek attığını gördüm. Geri dönüş yapıp öne çıkarılanlarında gezinmeye başladım. "Dur bir dakika, bu abisi miydi!" Buğday tenli, kahverengi saçlarıyla uyumlu kahverengi gözleri, dolgun dudakları ve ımm şey sanırım kaslı bir vücudu vardı. Aman Allah'ım bu kadar yakışıklı olması... Lan ben napıyorum?! KENDİNE GEL NEHİR! Telefonumu bir kenara bırakıp kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Sonra mutfağa geçip kendime sert bir kahve yaptım ve balkona geçtim. Balkondaki salıncağa uzanıp tavanı izlemeye başladım. Aklımdaysa hala o kahveler vardı. Onun kahve gözleri mi daha güzeldi yoksa geçen gün marketten aldığım dibek kahvesi mi? İçten içe onun gözlerini savunsam da dilim dibek kahvesi diyordu.

Gözlerimi açtığımda akşam olmuştu. Ne ara uyuduğumu bende anlamıştım. Kalktım ve evin içerisinde dolaştım. Annem hala gelmemişti. Odama geçip telefonumla oynamaya başladım. Bu huzurlu anı bölen şey karnımın aslan gibi kükremesi olmuştu. Bir pizza sipariş verip annemi aradım. Toplantısı olduğunu ve gecikebileceğini, yatarsam kapıyı kitleyip balkonu kapatmamı söyledi. Yemeğimi yerken bi yandan da televizyon izliyordum. Saat 12'ye gelirken annem de gelmişti. " Yatmadın mı hala" diye sordu. "Seni bekledim anne" diyerek cevap verdim. "Yazsaydın keşke." "Bilmem, bekledim işte." Annemle biraz günüm hakkında konuşup odama geçip, pijamalarımı giyip yatağımın üzerine oturdum.

Telefonumu alıp Esila'nın hesabına girdim ve ağabeyiyle olan fotoğraflarına bakmaya başladım. Uzun zaman sonra biri bana çekici mi gelmeye başlamıştı yoksa ben mi öyle hissediyordum? Esila fotoğraflarda ağabeyinin hesabını da etiketlemişti. Girip profiline bakmak istedim ama hesap gizliydi. Sadece profil fotoğrafına bakabilmiştim. O da yurt dışında çekilmiş bir fotoğraftı. Güneş gözlükleri diye geçirdim içimden. Ona çok yakışmış ve onu çok çekici gösteriyordu. "Dur ne! Kendine gel Nehir!" Aşık olmak yok.

Telefonumu masanın üzerine bıraktıktan sonra kitaplığımdan rastgele bir kitap alıp okumaya başladım. O sıra okuduğum bir söz dikkatimi çekti.

(...)
Tahribattır.
Hasardır.
Zarardır aşk.
Bir kelam ile mest eyler, sarhoş bırakır peşinde gideni.
(...)

Sözün altını çizdim. Biraz daha okuyup saat 2 olmadan yattım. Sabah dersim erken başlıyordu bu yüzden alarmlarımı 5 dakika arayla kurup kendimi garantiye aldım. Aman da ne garantiye alma. Uyandığımda derse sadece bir saatin kaldığını görüp hızla hazırlanmaya başladım. O sıra da Esila'dan gelen mesajı gördüm. "Günaydınnn" Bende aynı şekilde cevap yazıp evden çıktım. Tam arabanın yanında geldiğim sırada çalan telefonumla durdum. Esila arıyordu. "Nehir'im tekrardan günaydın. Hala gitmediysen beni de alabilir misin? Ağabeyimin işi çıktığı için beni bırakayamayacakmış kusura bakma." "Tabiiki, hiç sorun değil. Sen bana konum at hemen geliyorum. "Esila'nın attığı konum vardım. Beni sitenin girişinde bekliyordu. Hızlıca arabaya bindi. "Tekrardan kusura bakma ağabeyimin şirkette işi çıkınca gitmek zorunda kaldı. "Nasıl ya, abisi şirket sahibi falan mıydı" dedim içimden. "Bir sorun yok değil mi?" diye sordum. "Acil bir şey yok, şirketle ilgili bir şeymiş." "Yaa, anladım..." Sonra hızlıca yola koyulduk.

Amfiye vardığımızda dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı. İlk arada bir şeyler yemek için kafeteryaya indik. Boş bir her bulup oturduk. O sırada gözüme çarpan kişi beni şok etmişti. Esila yüz ifademi görmüş olmalı ki "Ne oldu?" diye sordu. "İnanamıyorum." "Neye?" Benim baktığım tarafa bakmaya başladı. "Neyden bahsettiğini anlamıyorum." "Berkay, inanamıyorum Berkay mı o?" "O kim Nehir, iyi misin?" "Lisede çok yakın arkadaştık sonra babasının tayini çıkınca okuldan ayrıldı ve onu uzun zaman sonra ilk defa görüyorum." O sıra Berkay da beni farketmiş olacak ki yanımıza doğru gelmeye başladı. "Nehiirr, ne güzel tesadüf!" Onu gördüğüm için çok mutlu olmuştum. Okuldan ayrıldıktan sonra ailevi nedenlerle numarasını değiştirmiş bir daha ulaşamamıştım. Hala şaşkınlıkla ona bakıyordum. Esila ise bize bakıyordu. Oturduğum yerden kalktım ve kocaman sarıldık. "Nasıl yani siz?" dedi Esila. İkimizde gülmeye başladık. "Uzun hikaye" dedi Berkay. Vaktiniz varsa iki çay eşliğinde anlatabilirim.

...

𝐍𝐚𝐬ı𝐥𝐬ı𝐧ı𝐳𝐳?

𝟔𝟎𝟎 𝐤𝐞𝐥𝐢𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐠𝐞𝐜̧𝐞𝐧 𝐮𝐳𝐮𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐫𝐬̧ı𝐧ı𝐳𝐝𝐚𝐲ı𝐳. 𝐇𝐚𝐟𝐭𝐚𝐝𝐚 𝐢𝐤𝐢 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐚𝐭𝐦𝐚𝐲ı 𝐝𝐮̈𝐬̧𝐮̈𝐧𝐮̈𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐒̧𝐢𝐦𝐝𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐳𝐚𝐫𝐭𝐞𝐬𝐢 𝐯𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬̧𝐞𝐦𝐛𝐞 𝐠𝐮̈𝐧𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 ✨.

𝐎𝐤𝐮𝐧𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐲ı𝐦ı𝐳 𝐡ı𝐳𝐥𝐚 𝐚𝐫𝐭ı𝐲𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐛𝐮 𝐛𝐢𝐳𝐢 𝐠𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤𝐭𝐞𝐧 𝐜̧𝐨𝐤 𝐦𝐮𝐭𝐥𝐮 𝐞𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫. 𝟏𝟎𝟎 𝐨𝐤𝐮𝐧𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐮𝐥𝐚𝐬̧𝐭ı𝐤. 𝐎𝐲𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı𝐳 𝐛𝐢𝐳𝐢𝐦 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐜̧𝐨𝐤 𝐝𝐞𝐠̆𝐞𝐫𝐥𝐢. 𝐒𝐚𝐭ı𝐫 𝐚𝐫𝐚𝐬ı 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦𝐥𝐚𝐫ı𝐧ı𝐳ı 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐲ı𝐧. 𝐊𝐮𝐫𝐠𝐮 𝐨̈𝐧𝐞𝐫𝐢𝐬𝐢 𝐨𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐝𝐦'𝐝𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐳𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫.
𝐁𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚𝐤𝐢 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐠𝐮̈𝐧𝐮̈𝐧𝐞 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐨𝐲 𝐯𝐞𝐫𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐲ı 𝐯𝐞 𝐛𝐨𝐥 𝐛𝐨𝐥 𝐬̧𝐮 𝐢𝐜̧𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐲ı𝐧 🤍🌿
𝐒𝐞𝐯𝐠𝐢𝐥𝐞𝐫𝐥𝐞
𝐙'𝐂

Sütlaç | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin