15. Bölüm MOR

666 53 10
                                    


Helooo

Bölüm geç geldi ama deyeceğine inanıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm geç geldi ama deyeceğine inanıyorum

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin baylarr ve bayanlarr🤍

Keyifli okumalar

Mina Kandemir (🧙 örüklü dede içeriklidir.)

Soğuk ve ıslak. Göz kapaklarım açılmamakla direniyor tenimdeki ıslaklık hafif bir esintiyle buz kesiyordu.Sonunda gözlerimi aralamayı başardığımda ise dikkatimi çeken ilk şey pembe bir gökyüzüydü.Bakışlarım elimi yalayan kurda döndüğünde ise hızla kendimi toparlayıp ayağı kalktım.

Bu örüklü dedenin kurtuydu!

Ayağı kalmamla beraber üzerimdeki yapraklar dökülmüş. Ve kurt geri çekilerek rahatını bozmadan oturmuştu. Yüzümde hissettiğim ıslaklık ile " hayır hayır hayır bana bunu yapmış olma " elimi yanağımda gezdirdiğimde elime bulaşan sıvıyı pantolonuma silerek kuruladım " Baştan söyleyeyim aramızda bir şey yok "

Bu kurtların benimle derdi neydi?

Sülük gibiydiler gerçi sülük cilde iyi gelir.
Ne saçmalıyorum lan ben?

Kafamı toparlayıp geldiğim yere odaklandım. Her yerde ağaçlar vardı lakin tek tük yaprakları kalmıştı çam ağaçlarının ise yaprak dökmediği için ormandaki tek yeşillikti. Ben ise tedirgindim örüklü dedeyle son karşılaşmamız iyi geçmemişti umarım yanında deyneği yoktur.

Keşke demiyecem çünkü içtenlikle nah çekmiştim

Attığım her adımda ayağımın altındaki yapraklar eziliyor. Ve ben yine bir bilinmezliğe yol alıyordum.Arkamdan gelen çıtırtılardan kurtunda beni takip ettiğini biliyordum.Ne kadar yürüdük bilmiyorum ama ayaklarımda derman kalmamıştı.

Kendimi yere atıp uyusam rüyanın içinde rüya görmüş olur muydum?

Bir an bunu gerçekten de düşünüp karşımdaki geniş gövdeli ağaca dalmıştım ki kurtun ulamasıyla ürküp arkamı dönmemle taşa takılıp toprağı öpmem bir oldu. Alışık olduğum karanlık tekrar beni esir aldı.

***

"YETERRRRRRRR " elimdeki taşı güneşe doğru fırlatırken tüm gücüm tükenmişti yere oturup soluklanırken karşımda bir adet sırıtan örüklü dede ve kurt tarafından izleniyordum.

KANDEMİRLER CENNETİ (Yeniden Yazılacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin