ÖZEL BÖLÜM

1.3K 66 32
                                    

Canlarım 10 bin okuma oldukkkkkkkk
10 bine özel bir bölüm yazmak istiyorum bu bölüm asel karışmasaydı hayatı nasıl olurdu bölümü

Oy ve yorum yapmayı unutmayalım

Keyifli okumalar dilerimmmmm

Alarmın o lanet sesiyle uyanırdım normalde ama bugün haftasonu olduğu için annemin sesiyle uyandım. "Bebeğim aşkım hadi uyan daha baban ve abinleri uyandıracam." Elleri saçımı okşuyordu. "Kalkmıyor musun? O zaman sen bilirsin bunu sen istedin" Ellerini karnımda hissedince anladım ne yapacağını "anne tamam kalktım yapma" Bana gülerek "artık çok geç hanımefendi" Diyip gıdıklamaya başladı. Odayı benim kahkahalarım doldurdu.

Annem beni bırakınca o bana bende ona gülümseyerek bakıyordum. Yatakta oturur pozisyona gelip kollarımı anneme sardım. "Günaydın güzeller güzeli annem" Bana gülüp "günaydın güzelleri güzeli kızım" Diyerek karşılık verdim. Elini yavaşça sırtıma vurup "kalk hadi daha babanı abilerini kaldırmam lazım" Ondan ayrılıp "anne istersen ben kaldırayım onları" Fikrim ona mantıklı gelmiş ki "tamam o zaman sen onları kaldır bende kahvaltı hazırlanmasına yardımcı olayım" Ona kafamı sallayarak onay verip yataktan kalktım.

Annem odadan çıkınca bende yatağımı toplayıp aynanın karşısına geçtim. Üstümde şort ve tişört vardı.

Değiştirmeye gerek duymadan odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Değiştirmeye gerek duymadan odadan çıktım. İstikamet aralın odası. Kapıyı açtığımda mışıl mışıl uyuyan bir ikizimi beklerdim ama yatağa yayılmış bir ikizim vardı. Yavaşça içeri geçip kapıyı kapattım. Saçımdaki dağınık topuzu bozup saldım. Saçımın bir tutamını alıp yatağın köşesine geçtim. Saçımı aralın burnuna sürttüm. Mırıldanıp diğer tarafa döndüğünde diğer tarafa geçtim. Yine aynısını yapınca bu sefer diğer tarafa döndü. Yine onun tarafına geçip yapacaktım ki elimi havada yakalayıp "yakalandın" Dedi. Yanağına öpücük kondurup "günaydın yakuşuklu ikizim" O bu yaptığımla yumuşarken elimi elinden kurtarıp kapıya doğru kaçtım. Kapıyı açtığımda "kahvaltıya bekleniyorsunuz beyefendi" Diyip  uzayın odasına doğru ilerledim.

Onun kapısını açınca mışıl mışıl uyuyan minik civcivimi gördüm. Yanına gidip saçlarını okşayıp "minik civcivim kalk" Diyip yanaklarını öptüm. Tepki vermeyince yanaklarını ısırdım. Isırmamla yatakta zıplayıp "güzelim ne yapıyorsun yaaa" Yakınmasını umursamayıp "güzelin miyim cidden" Dedim. Benden küçük olmasına rağmen abla yerine iltifat kullanıyordu. Yanaklarımı öpüp "günaydın bitanem" Bende onunkileri öpüp "günaydın sarı civcivim" Tam şikayet edecekti ki (ona sarı civcivim dememden nefret ediyor) odadan kaçtım.

Ata abimin odasına girince yine uyuyordu. Saat öğlen bire geliyordu. Yanına geçip en yüksek sesimle "koğuş kalk" Dedim. Yüksek sesimle yataktan düşünce kahkahamı tutamadım. Gözlerini açıp etrafa baktı. Gözleri bende durunca ona şirin bakışlarımı attım. Ayağa kalkıp bana doğru yürüyünce hemen ordan topukladım. Hemen sonra barlas abimin odasına gittim. Odaya girdiğimde yatağı düzenli ve oda boştu. Odaya girip şaheserime baktım.

KANDEMİRLER CENNETİ (Yeniden Yazılacaktır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin