Heloooooo
VPN kapıları açıldı bölüm geldi çok şükür.
Her şeyi panoya yazdım bu arada ne diyceğimi bilmiyorum
Okuyun oylayın gülün yorum yapın
Psikolojim bozuldu da kusuruma bakmayın hala Wattpad açılmadı moralim sıfır sıfır sıfır
Keyifli okumalar dilerim 🤍 🤍
Kafamın içinde birden çok ses vardı. Gözlerimi açtığımda geri kapatıp bunların bir rüya olması diledim. Öykü hanım"Ayyy bebeğim nasıl hissediyorsun iyi misin ben doktoru çağırayım. Poyraz çabuk doktoru ara gelsin" Durmadan konuşuyor ordan oraya gidip duruyordu. Poyraz bey öykü hanımı tutup "sultanım asel iyi bak " Diyip beni gösterdi. Öykü hanım bana bakınca bakışlarında endişe vardı. Ona kocaman gülümseyip "iyiyim ben" Dedim.
Hızlıca yanıma gelip saçımdan öpüp sarıldı. Kendi kendine konuşurken "çok korkuyorum seni tekrar kaybedeceğim diye" Sessiz söylediğini zannediyordu ama ben duymuştum. İlk defa bu kadar seviliyordum.
"Ha çekulesun kızım bırakta azucuk ben hasret gidereyum" Konuşan kişiye baktığımda sert yüz hatları Öykü hanımınki gibi, ela gözleri dolmuştu. Öykü hanım kalkınca o yanıma oturup "ben anaannen asiye" Diyince "bende asel mina" Dediğimde gözleri daha da dolmuştu. Sarılıp hemen kalkmıştı.
Öykü hanım "bebeğim seni dayılarınla tanıştırayım." Kafamı sallayınca bir tane aynı tahir kaleliye benzeyen yeşil ve mavi karışık gözlü kumral saçlı bir adam gösterdi. "En küçük dayın tahir" Kafamı sallayıp kocaman gülümsedim. Tahir kalelimi buldum sanırım. Bana göz kırpıp "tanıştığıma memnun oldum ufaklık" Ufaklık mı? "Bende memnun oldum"
Öykü hanım onun sağındakini gösterip "bu da bir büyük dayın alper" Alper dayımda kahverengi gözlü kıvırcık saçlı esmer biriydi. Onla da memnun oldum diyip geçtik. "Bu da gökhan dayın eşi sera ve çocukları arda Atakan abinle yaşıt emre ege abinle yaşıt ve sizinle yaşıt olan barış" Kumral saçlı kahverengi gözlü biriydi. Sera yenge sarı saçlı mavi gözlü biriydi. Çocukları da arda mavi gözlü kumral saçlıydı, emre esmer ve kahverengi gözlüydü, barış ise sarı saçlı kahverengi gözlüydü.
Hepsine memnun oldum dedikten sonra isimleri hafızamdan silindi. Benden bu kadar kardeş ben hepsini nasıl aklımda tutayım. Balık hafızalı zavallı ben...
Ortamı tekrardan zil sesi bozunca ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlerken kısık sesle " Uzaylılar gelse şaşırmam valla bir onlar kaldı zaten " kapı zili ardı ardına çalarken kapıya doğru ilerleyip açtım." Ne alacalı gibi çalıyosun kapıyı la-" elinde 3 tomar money le sarışın ela gözlü çocuk parayı yüzüme yaklaştırıp " kokla" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANDEMİRLER CENNETİ (Yeniden Yazılacaktır)
Humor(Biyo aile kitabı) 16 yaşında olan Asel Mina' nın cehhenemin den kurtulma hikayesi (Mizah ve argo kelimeler içerir) Alıntı *** Bana üsten üsten bakıp " ben senin yerinde olsa-" " Sen kimsin benim yerimde olacaksın lolipop bir kendi tipine bak bir...