5- Gözlerini Aç

99 6 24
                                    

Yıldıza basmak yessss pleaseee

Keyifli okumalar!

Günlerden çarşambaydı. Dün sadece uyuyarak ve bir öğün yemek yiyerek geçirmiştim.

Telefona hiç bakmamıştım. Açıkçası hiç kimse de umrumda değildi.

Okula gidip geri gelip bir an önce uykumda devam etmek istiyordum. Ama bir yandan da kendimi çok enerjik hissediyordum.

Çantamı sırtıma taktım ve ayakkabılarımı giyinip Yaren'in çıkmasını bekledim.

"Ay hadi içim şişti!"

"Of geldim. Nefret ediyorum şu okula gitmekten."

"Ben buraya kadar nasıl geldin onu merak ediyorum."

Güldü ve ayakkabısının bağcıklarını bağladı.

"Beni çok seven, çok sevgili babamın ultra mega zekası bana da geçmiş. Bana olan tek faydası bu olsa gerek."

Göz devirdim ve dış kapıyı açtım. Kapıyı açtığım gibi de Demir bana sırıtan bir yüzle baktı.

"Yaşıyorsun, şükür."

Kaşlarım çatıldığında kollarını sırtıma doladı ve sıkıca sarıldı.

Bende kollarımı ona sararken yandan Yaren'e baktım. Dudaklarını sarkıttı ve omzunu silkti.

"Seni çok seviyorum."

Kaşlarım havalandığında geriye çekildi ve yanağımı yavaşça öptü.

"İyi misin Demir?"

Kafa salladı ve elimi tuttu. "Söz veriyorum eskisi gibi olmayacağım. Biliyorum seni çok ilgisiz bıraktım. Affedebilecek misin?"

Daha ne kadar şaşırabilirdim bilmiyorum.

"Sıkıntı değil."

Aslında sıkıntıydı. Onla arama mesafe çekecekken birden bire gelip bu sözleri söylemesi açıkçası beni kuşkulandırıyordu.

"Tamam hadi sizi ben bırakıyorum."

"Tamam, hadi Yaren."

Yaren'in koluna girdiğimde yine durgundu.

Hiç konuşamamıştık çünkü ben uyumakla meşguldüm. Ona vakit ayırmam gerekiyordu artık.

Yanağını öptüğümde gülümsedi ama önüne geri döndüğünde suratı yine asıldı.

Onun ruh hali istemsizce bana da yansıyordu.

Demir ön kapıyı bana açtı ama ben arkaya Yaren'in yanına geçmek istedim.

Gözlerimle onu işaret ettiğimde Demir göz devirdi ama bir şey demedi.

Yaren'e olan nefretini iki senedir çözemiyordum. Nedenini sorduğumda hep itici geldiğini söylüyordu.

Okulun önünde durduğunda Yaren indi bende arkasından indim.

Kapıyı kapatırken gözüm kapının önünde üç erkekle ayakta sohbet eden Yaman'a ilişti.

Dün gece iyi geceler mesajı atmıştı. Günaydın mesajı atmıyordu. Sadece iyi geceler mesajı atıyordu.

Ona hafifçe gülümsediğimde dudakları kıvrıldı. Yaren'in yanına geçtiğimde gözlerimi ondan çektim.

Yaman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin