Bölüm biraz geç geldi biliyorum. Özür dilerim.
Antrenman, aile sorunları, spor, arkadaşlar, uyku, film, dizi derken hiç vakit bulamıyorum. Bazen unutuyorum bazende aklıma bir şey gelmiyor.
En iyisini yazmak istediğim için bazen bekliyorum.
Bu bölümü bile üç kez silip tekrar yazdım.
Neyse çok uzattım oylamayı unutmayınnnn
Keyifli okumalar!
Onunlayken ne kadar da çok gülmüştüm.
Kafamı iki yana salladım sanki düşüncelerimi kovabilecekmişim gibi.
Üç günlük bir adamdı o ve ona karşı bir şey hissedersem Yaren'den ne farkım kalacaktı?
Hiç farkım kalmayacaktı.
Bu yüzden daha ağırını yapmalıydım aklıma gelen fikirle gülümsedim. İntikam vakti.
Karnımın sızlayışıyla yüzümü buruşturdum. İntikam planımı kenara bırakıp ağrı kesici bulmam lazımdı.
Yavaşça ayağa kalktım ve etrafıma bakındım. Lambaları kapatmıştı Yaman.
Karnıma elimle baskı yaparak ara kolidora geçtim. Öyle çok büyük bir ev değildi. İki katlıydı.
Merdivenin arka tarafı full camdı ve camın arkasından gözüken havuza bakarken gözlerim irileşti.
Yani büyüktü gibi, bir tık. Bir tık.
Yan odadayım bende demişti Yaman. Yani sanırım burasıydı.
Kapıyı tıklattım ama ses gelmedi. Of ne ara uyumuştu?
Kapıyı yavaşça açtım.
Karşımda gördüğüm manzarayla nefesim kesildi.
"Tamam Görkem. Halledersin sen kardeşim. Hadi görüşürüz. İyi geceler."
Karşı tarafın bir şey demesini beklemeden telefonu kulağından çekti ve kapattı.
Bana döndü ve dudaklarını birbirine bastırdı.
"N'oldu?"
Hiç ya. Alt tarafı karşımda yarı çıplak Yunan tanrısı gibi bir vücut görmeyi beklemiyordum.
Karnımın sancısıyla derin bir nefes verdim ve yüzümü buruşturdum. Ağrısı artmıştı.
"Ağrı kesici var mı?"
Kaşlarını çattı ve önüme geldi. "Neren ağrıyor?"
Soğuk ter akıtmıştım resmen.
"Karnım."
Terleyen alnımı elimin tersiyle sildim.
"Tamam otur sen yatağa. İyi görünmüyorsun. Ben getireceğim şimdi."
Ellerim titremeye başlayınca kendimi yatağa attım ve cenin pozisyonu alıp kafamı yastığa gömdüm.
Sanırım regl olacaktım ve benim pedim bile yoktu.
Ağrımla gözlerimi kapattım.
-
"Geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman +18
Novela JuvenilYutkundum ve gözlerine baktım. "O an yardıma muhtaç bir çocuktum. Bana yardım eden, sarılan, kollayan sendin Yaman." Elini yanağında ki elimin üzerine koydu ve gözlerime baktı uzunca. "Şimdi sana sarılmalıyım, kollamalıyım, yardım etmeliyim. Ama san...