10- Korkuyorum

70 5 45
                                    

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn

Keyifli okumalar!

Bir şey titriyordu. Rahatsızlıkla gözlerimi açtım ve etrafıma bakındım. Yerde çantam ve bavulum vardı yeni fark etmiştim.

Yaman belime sıkıca sarılmıştı. Boynuma gömmüştü kafasını.

Hayatımda babamdan başka ilk defa bir erkekle aynı yatağa girmiştim ve cinsel temasta bulunmak için bir çaba sarf etmemişti.

Bunları düşünmenin sırası mıydı acaba?

Şu zıkkımı susturmak istiyordum. Kendimi yavaşça geri çekmeye çalıştım ama ben çalıştıkça Yaman'ın kaşları çatıldı ve kendine daha çok çekti.

''Su içip geleceğim.'' diye fısıldadım. Kaşları yumuşadı ve kollarının arasından yavaşça çıktım.

Gerçekten boğazım kurumuştu.

Yataktan çıktım ama eşofman o kadar çok terletmişti ki. Oflayarak üzerimde ki tişörte baktım. Neredeyse diz kapağıma geliyordu. Bunun boyunda elbise giymiştim. Yani bence sorun olmazdı.

Eşofmanı sakince çıkarttım ve yatağın kenarına attım.

Çantamı açtım ve içinde ki telefonumu aldım. Hiç bakmadan odadan çıktım ve oturma odasıyla bir olan mutfağa gittim.

Tezgaha belimi yasladım ve telefonuma baktım. Demir defalarca kez aramıştı. Yaren'de iki kez aramıştı ve mesaj atmıştı. Sınıf gurubu mesaj yağıyordu.

Telefon elimde tekrar titredi. Demir arıyordu.

Açmalı mıydım?

Kesinlikle açmalıydım.

''Yaman bak lütfen ne istersen yapacağım. Yeter ki Sahra bilmesin.''

Sakince gülümsedim ve elimde ki bardağın içinde ki sudan bir yudum aldım.

''Neyi öğrenmemeliyim sevgilim?''

Demir ses vermedi. Nefes sesi bile dondu.

''Ya da sevgilim yerine kahpe mi demeliyim?''

Bardağı tezgaha geri koydum.

''S-Sahra?''

''Ama ne var biliyor musun Demir?'' Kapının kenarına kolunu yaslayıp bana baktı Yaman. Gözleri şişmişti ve saçları dağınıktı.

Saçlarına bakıp gülümsedim.

''Bana eğer ihanet edersen benden kahpesini bulamazsın.'' Kaşlarımı çattım ve durdum.

''Ah ama bir saniye sen bana zaten ihanet ettin değil mi? En yakın, hatta tek arkadaşımla, dostum dediğim insanla yatarak?''

Yaman'ın dudakları kıvrıldı ve kollarını göğsünde bağladı. Pazıları kısa kollu tişörtünü dolduruyordu.

''Lütfen sevgilim. Lütfen, affet. Geri gel hadi. Herşeyi düzelteceğim ve doğru düzgün anlatacağım. Yaman ne anlattıysa hepsi yalan. O piç kurusunun teki yemin ederim bebeğim. Seni çok seviyorum Sahra ve o seni şuanda sadece intikamı için yanında tutuyor.''

Yaman'daydı gözlerim. O da pür dikkat bana bakıyordu.

''İşi bittiği zaman seni atacak. Sahra onun hakkında bilmediğin çok şey var. Gel bana. Gel anlatayım her şeyi.''

Yaman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin