2- Korku

116 9 11
                                    

Lütfen şu yıldıza basınnn


Keyifli okumalar!

''Silgin var mı?''

Kafamı önümde ki kağıttan kaldırmadan avucumun içinde ki silgiyi ona uzattım. Parmakları terlemiş avuç içimden silgiyi aldı.

Elimi geri indirdim ve iki saattir aynı soruda takılı kaldığımı fark ettim.

Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes verdim. Gereğinden fazla stres yaptığımı düşünüyordum.

''Bulamadıysan diğer soruya geçmelisin Sahra.'' Matematik hocamın kulağıma fısıldamasıyla kafamı salladım. Diğer soruya geçtim ve sayıların kare köklerini aldım. Ama diğer işleme geçtiğimde yine takıldım.

Kafam doluyken nasıl matematik çözmemi bekliyorlarsa. Yüzümü ellerimle kapattım ve ofladım.

''Hangisini anlamadın?''

İşaret parmağımla orta parmağımı ayırıp sağ gözümü açtım ve bana fısıldayan Yaman'a baktım.

''Hepsini.''

Kaşları havalandığında dudaklarını birbirine bastırdı ve hocaya baktı. Ama hoca arka taraftaydı. Arkasını döndüğünde Yaman kendi kağıdını benim önüme benim kağıdımı da kendi önüne çekti.

Hoca önünü dönünce bir şey diyemeden kağıda baktım.

Yok artık! Sadece iki sorusu boştu.

Kalemi elime aldım ve sanki çözüyormuşum gibi yaptım.

''Bir anda vahiy mi indi Sahra Yaman?''

Kafa salladım ve göğsümü gererek konuştum. ''Dikkat problemim var biliyorsunuz hocam. Siz yanıma geldiğiniz için az önce dikkatim dağıldı. Siz gidince stresimi azaltmayı başardım.''

Hoca kaşlarını çattı ama bir şey demeden masasına geçti.

Yaman'a döndüm ve fısıldadım. ''YKS'de de kağıtları mı değiştireceğiz?''

Dudağını büktü. ''Orasını henüz düşünmedim.''

''Daha ilk günden hocaların gözünden düşme.''

Omuz silkti. ''Siktir etsene. Bir kaç ay sonra hiç kimsenin yüzünü görmeyeceğiz sonuçta.'' Doğruluk payı vardı. ''Anın tadını çıkart o zaman sende.''

''Sahra ve Yaman kağıtlarınızı getirin.''

Ofladım ve Yaman'a baktım. ''İsimlerimizi nereye yazıyorduk hocam?''

''Sol üste yaz Yaman. Bu sınav ders içinizi belirleyecek ve siz konuşmayı tercih ettiniz. İkinize de aferin.''

Kağıda hangimizin ismini yazacağımı düşünürken Yaman ayaklandı. ''Ver seninkini de götüreyim.''

İsime Sahra Yaman yazdım ve verdim.

Yaman hafifçe gülümsedi ve kağıtları hocaya verdi. Hoca Yaman'a ters ters bakarak kağıtları aldığında Yaman rahat bir şekilde geri yerine oturdu.

Bir kaç kişi daha bizden sonra kağıtlarını verdi. Zaten çoğunluğunun kağıtları bomboştu.

Normalde on ikinci sınıfta matematik dersimiz yoktu ama sınava girecekler için hafta da bir matematik dersi alıyorduk.

Yaman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin