Keyifli okumalar!
Yaman beni kucağına alarak tezgahtan aşağıya indirdi. Gözleri kapıdan ayrıldı sonra etrafa baktı. Kenara attığı penyesini giydi.
Elimi tuttu ve bir mutfak dolabının oraya götürdü.
"Hadi gir içine ve ben diyene kadar da sakın çıkma. Ne olursa olsun asla çıkma."
Dolabı açtığında içinde hiç bir şeyin olmadığını gördüm. Dizlerimi kırdım ve dolabın içine girdim.
Yaman kapağı yavaşça kapatırken gözleri üzerimdeydi.
Nefesleri hızlanmıştı.
Kapağı kapattı ve kapıyı açmaya gitti.
"Sizin ne işiniz var lan burada?"
"Sahra!"
Yaren'in sesiydi bu.
Avucumu ağzıma yasladım.
"Nerede o?"
"Burada değil. Siktirin gidin evimden."
"Onu alacağım Yaman."
Demir de mi gelmişti?
Yaman kahkaha attı. "Asla. Onu rüyanda bile görmene izin vermeyeceğim."
"Yaman bak sadece bir kaç kelime söyleyip gideceğim yemin ederim."
Yaman burnundan güldü. "Sana da senin yeminlerine de inanmıyorum Yaren. Sevgilini de al ve gidin."
"Gitmiyorum lan ne yapabileceksin? Dövecek misin?Sık döversin!"
"Sahra! N'olur çık. Söz veriyorum sadece bir kaç şey söyleyip gideceğim!"
Sessizlik oluştu. "Eğer. Onun hoşuna gitmeyecek, onu üzecek bir şey söylersen senin ecdadını sikerim."
Yaman, Yaren'i tehdit ederken çıkıp çıkmamak arasında kalmıştım.
"Gel yer cücesi."
Kapağı açtım ve çıktım. Öksürdüm. "Burayı temizlesem iyi olacak."
"Temizleriz."
Yaman'ın dediğiyle ona baktım ve gülümsedim.
Yanına korkmadan ilerledim. İlk önce Yaren'e sonra da Demir'e baktım.
Yaren'in gözleri şişmişti, göz altları mosmordu, saçları dağılmıştı, dudakları kurumuştu ve kilo vermişti. Kısacası çökmüştü.
Demir de hiç bir şey yoktu. Her zaman ki Demir'di işte. Saçlarını yine şekillendirmişti, tıraş olmuştu. O da umursamazdı işte.
"Güzelleşmişsin," diyen Yaren'e gülümsedim.
"İnsan gerçekten sevilince güzelleşiyormuş."
Gözleri Yaman'a kaydı, sonra tekrar bana baktı.
Demir'in ise elleri yumruk olmuştu.
"Sahr-"
Elimi kaldırdım ve Demir'i susturdum.
"Seni dinlemek için değil Yaren'in söyleyeceği o bir kaç kelime için şuan önünüzdeyim. Bu yüzden sesini keseceksin. Seninle yeterince konuştuğumu umuyorum zaten."
Elimi indirdim ve Yaren'e baktım.
"Dinliyorum."
Gözleri ilk önce Yaman'a sonra Demir'e döndü. "Yalnız konuşsak olmaz mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman +18
Teen FictionYutkundum ve gözlerine baktım. "O an yardıma muhtaç bir çocuktum. Bana yardım eden, sarılan, kollayan sendin Yaman." Elini yanağında ki elimin üzerine koydu ve gözlerime baktı uzunca. "Şimdi sana sarılmalıyım, kollamalıyım, yardım etmeliyim. Ama san...