Merhabaaaa gecenin köründe yine ben 🥲
Neyse oylayın daaa
Keyifli okumalar!
"Özür dilerim, özür dilerim Sahra."
Gözlerim kısık yüzüne bakıyordum. "S-sen?"
Sustu ve yanıma oturdu. Bu kolidorda zaten sadece tuvalet vardı. Başında da bizim sınıfımız.
"Neden? Aklım almıyor ya!" Ellerimi istemsizce kafama vurdum ve ağlamaya devam ettim.
Sadece beni dinliyordu, konuşmaması beni istemsizce sakinleştiriyordu.
Burnumu çektim ve kafamı sırtımı yasladığım duvara yasladım.
Kafamı hafifçe ona doğru çevirdim. "Ne zamandan beri biliyorsun?"
Derin bir nefes verdi. "Bir yıl."
Güldüm. Gülüşüm kahkahaya dönüştü.
"Neden? Neden hayatıma bir anda girip bana o resmi attın? Neden?!"
"Gerçekleri görmen için. Kendine gel her şeyi anlatacağım."
Kafamı iki yana salladım. "Yapamaz, o benim kardeşim, o benim canım."
Elimi yumruk yapıp duvara vuracakken Yaman avucuyla elimi tuttu ve kendine çekip sarıldı.
Alnımı iri göğsüne yasladım. Ağlamaktan tıkanan burnuma rağmen parfüm kokusunu solumuştum.
Sarılışına karşılık verecek gücüm neredeydi bilmiyorum.
Yumruk yaptığım küçük elim büyük elinde kaybolmuştu. Avuç içinin sıcaklığı elimi yakıyordu.
Bir kaç dakika sonra ağlamam dinmişti ama o hâlâ bana sarılıyordu ve elimi tutuyordu.
Kendimi resmen sevgiye muhtaç küçük bir kız çocuğu gibi hissediyordum.
"Sahra."
Cevap veremedim çünkü hıçkırık tutmuştu. Bu rezalet bir durumdu. Normalde olsa utanırdım ama şimdi öyle bir duygum bile kalmamış gibiydi.
"Götüreyim mi seni buradan?"
O eve gidecek miydim? Yüzleşebilecek miydim canım dediğim kızın beni sevgilimle bir yıldır yatmasıyla.
Kafamı salladığımda benden hafifçe ayrıldı ve elimi yavaşça bıraktı. "Buradan sakın ayrılma. Biri bir şey sorarsa cevap verme. Ben şimdi geleceğim, çantalarımızı alıp."
"Tamam."
O gittiğinde resim gözümün önünden gitmiyordu.
Bir tuvalette gizlice çekilmişti.
Ben şuan kim için ağlıyordum? Beni aldatan iki yıllık sevgilim için mi, bebekliğini bildiğim son beş yılı neredeyse her şeyi birlikte yaptığım, canım dediğim kızın sevgilimle yatmasına mı?
Yaptığı kahpeliği nasıl unutabilirdim?
Yaman elinde çantalarımızla geldiğinde çantamı sırtına taktı.
"Gel hadi."
Arabasına gittiğimizde kemerimi bağladı. Normalde olsa benim kolum var derdim de işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman +18
Teen FictionYutkundum ve gözlerine baktım. "O an yardıma muhtaç bir çocuktum. Bana yardım eden, sarılan, kollayan sendin Yaman." Elini yanağında ki elimin üzerine koydu ve gözlerime baktı uzunca. "Şimdi sana sarılmalıyım, kollamalıyım, yardım etmeliyim. Ama san...