5.

269 8 0
                                    

Selaaaammlaar. Kendimi ne zaman bu şekilde giriş yapsam sınıf anneleri gibi hissediyorum kdpslwpwl

Neyseee hadi başlayalııımmm!

                                   ☀️

Elimde ki tarağı bırakıp son kez kendime bakmıştım. Siyah dalgalı saçlarım, hafif makyajlı yüzüm ile bence tamamdım. Gönüllü olarak tayinimi vermeye gidiyordum. Hakkari'ye. Annemler ilkin karşı çıkmış ama bu konu da ısrarcı olduğumu fark ettiklerinde beni desteklemişlerdi.

Taşan rujumu hafif elimle silip tekrar yenilemiştim. Ne kadar makyaj yapmayı sevsemde evden çıktığım andan itibaren yüzümde ki makyaj hemen uçuyordu.Daha fazla oyalanmayarak salona indim. Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Mal Serkan da oyun oynamaktan beni görmemişti bile.

Hızla gidip kafasına vurdum."Ya anne şu salak kızına bişey söyle ikidir vuruyor kafama." Annem halimize kafasını iki yana sallayıp ters ters bakıyordu. "Ay hiç öyle bakma annecim senin oğlunda bozuk televizyonlar gibi vurmadan çalışmıyor." diyip tekrar vurdum.

Serkan bağırıp çağırmaya başlamıştı. Onu takmayarak annemin yanına adımladım. Hızla iki yanağını öptüm. "Ben çıkıyorum. Çok geç kalmam." diyince annem de başını sallamıştı. Çünkü kulağında telefon teyzem ile dedikodu yapıyordu.

Hızla spor ayakkabımı giyip çıkmıştım. Otobüs durağına yürümeye başladım. Of bu neydi benim başıma yav. Bu kadar sıcaklık bana tersti amaaa.

                                     ☀️

"Ama böyle olacağı belliydi zaten Gökçen." Gökçen ve meşhur şerefsiz sevgilisi tarafından aldatılmıştı. Böyle oruspu çocuklarını görünce erkeklerden soğuyordum. Gökçen de başını olumlu anlamda sallamıştı.

"Kız Gökçen ben geçen sana elbisemi atıcaktım ya hani." 'eee' der gibi baktı." Ondan sonra sana atacağıma yanlış numaraya atmışım hem de attığım kişi asker." Kahkahasını durduramanış olacak ki 'salaksın cidden' der gibi bakıyordu.

"Kızım kaç yıllık arkadaşız numaram yok mu sende?" Ya orası öyleydi ama numarasını değiştirdiğinden bir türlü kaydedememiştim. "Ya neyse boşver sen orasını da konuşuyoruz bu Komutanla." Gözleri şaşkınlıkla aralandı.

"Yuh be Ahu, elin komutanıyla ne diye görüşüyorsun hala?" hızla lafa atıldım. "O yazdı canım." diye triplendim. Külliyen yalandı. O yazmamıştı. Ama tatlı mı tatlı canım dayak yemek istemediği için minik bir yalan atmıştım. Öyle de bir iyi kalbim vardı işte yaa.

"Yazsana." ne der gibi baktım. "Kızım yazsana adama madem önceden o yazmış şimdi de sen yaz." Düşündüm, ne kadar önceden o bana yazmış olmasa da yazmam işime gelirdi. Hızla telefonumu elime aldım.

Siz: Komutanııııımmm. Sabah şerifleriniz hayırlı olsun.

Gökçen 'mal mısın' der gibi yine bakınca ayağını çimcikledim. Ona neydi be! Hem adam öyle seviyordu belki beni canım.

Yavuz Komutan: Seninde hayırlı olsun. Neye borçluyuz bu şerefi?

Siz: Aa aşk olsun ama ayıp oluyor.

Yavuz Komutan: Olsun olsun.

Siz: Ne olsun anlamadım komutanııım yaaa.

Yavuz Komutan: Aşk olsun diyorum ufaklık.

Gökçen hemen bağırıp çağırmaya başladı. Ay görende evlendik sanıcak."Ahu, ol bu adamla." ne diyosun be der gibi baktım."Ya kızım yalan mı adam aşk olsun diyor sana be."

Eh, aşk olsun diyorsa olurdu.

Siz:Olmaz kiii.

Yavuz Komutan:Neden olmasın bücürük.

Siz: Evde kalmış adamı alamam ki kendime.

Yavuz Komutan: Evde kalmış mı? Dilin açılmış bakıyorum.

Siz: Açıldı diyelim napıcaakksıınnn?

Yavuz Komutan: Keseceğim.

Siz:Hiii! Ayıp amaa.

Yavuz Komutan: Sen daha ayıp görmemişsin güzelim.

Gökçen bu sefer resmen havalara uçmuştu. Ay ne var bu kadar mutlu olacak."Ahu, Allah için git bu adamı bul ve hemen evlen." İnanamaz gözlerle baktım ona."Yuh be Gökçen adam 30 yaşında." Yaş benim için önemli değildi fakat pek olumlu düşünmüyordum.

Siz:Görelim o zamaaan Komutanıııımmm. Noğğğlaar bana gösterir misin?

Yavuz Komutan: Noğğğlar sana gösteremem Ahu'cum. Sonuçta ben evde kalmıştım değil mi?

Tüh ya neden söylemiştim ki onu hen. Başıma vurdum sinirle.

Siz: Yok ya şaka yapmıştım. Maşşallah taş gibi adamsın ya.

Yavuz Komutan: Kıvırma şimdi.

Siz: Ne kıvırması komutanııımm ben bir sana kıvırtırım.

Yazdıklarımın farkına varınca kendime bir kez daha vurdum. Gökçen dayanamayıp kahkaha atmıştı.

Yavuz Komutan: Yapma küçüğüm. Kendimi zor tutuyorum zaten.

Siz: Tut diyen kim Komutaanıım.

Yavuz Komutan: Hakkari'den oraya gelemediğim için mecbur olarak tutuyorum güzelim.

Hakkari mi demişti o? Hani benim gönüllü olarak gideceğim yer? Gökçen şaşkınlıkla ayaklarıma vurmaya başladı. "Gökçen ağzıma sıctın ama ha."

Siz: Galiba sizin gelmenize gerek yok Komutanım. Ben geliyorum.

Yavuz Komutan: Ne?

                                    ☀️

Tesadüf Komutanım!(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin