Ders Çalışma

127 11 19
                                    

Felix eve varar varmaz ağlamaya başlamıştı. Bir elinde çikolata paketi diğer elinde ise bir kutu mendil vardı. İnci gibi göz yaşları yanağından süzülüyordu. İçinden "Acaba çirkin miyim?" "Neden beni istemiyor benim neyim eksik" "Benim kadar çirkini yok herhalde" diye geçiriyordu. Eline telefonu aldı ve direkt Jisung'u aradı.

Minho'nun ki🐿️
Çalıyor...
Çalıyor...

Jisung: Efendim Felix beni aramışsın?

Felix: Jisung

Konuşurken sesi oldukça titrek çıkıyordu ağladığı her haliyle belliydi.

Jisung: Ne oldu Felix niye ağlıyorsun?

Felix: Jis ben çok mu çirkinim?

Jisung: Ne diyorsun sen?! Şu ana kadar gördüğüm en güzel erkeksin kim dedi bunu sana?

Felix: Kimse birşey demedi sadece... Sadece bu gün davette Ni-Ki'de vardı ya

Jisung: Eeeee...

Felix: Minho hyung bana birşey söylemek için beni iki dakika oradan uzaklaştırdı geri geldiğimde Ni-Ki ve bir omega sarılmışlardı Ni-Ki mutlu görünüyordu benim ondan neyim eksin Sungie...

Jisung: Bebeğim tatlım bak senin ondan hiçbir şeyin eksik değil hatta fazlan var bence bu işte bir terslik var

Felix: Bilmiyorum

Hıçkırıkların arasında zar zor konuşabilmişti.

Jisung: Felix şimdi uyumaya çalış yarın sağlam kafa ile konuşun tamam mı?

Felix: Tamam teşekkürler Ji

Jisung: Rica ederim Lix

Felix telefonu kapattı. Bir yastığa sarılıp uyumaya çalıştı. Ancak odada olan yoğun fermon kokusuyla uyuyamıyordu. Pencereyi açtı hayalet orkide kokusunun yanında eşlik eden yoğun pamuk şeker kokusunun gitmesini bekledi. Kısa sürede odada fermon kokusu kalmamıştı bile. Bu Felix'in ilk defa 2. Kokusunu öğrendiği andı. Bundan önce sadece 1 kez fermon yaymıştı. Soğuk olduğu için pencereyi kapattı. Yine ağlamaya başladı ama bu sefer fermon yaymamak için elinden geleni yaptı. Telefonu birkaç kaz titredi.

~3 sohbet 30 mesaj 20 arama~

Min Hyung: Felix neredesin?
Min Hyung: Lixie neden telefonları açmıyorsun?
Min Hyung: Lix hadi ama aç

Ni-Ki Hyungie: Felix nereye kayboldun?
Ni-Ki Hyungie: Endişeleniyorum lütfen ses ver
Ni-Ki Hyungie: Umarım iyisindir mesajları görür görmez beni ara

Hyunjin Hyung: Felix Minho seni arıyor
Hyunjin Hyung: Kendini iyi hissetmediğini söylemşsin şimdi iyi misin?

En çok mesaj atan kişi Hyunjin idi. Felix bunu görünce nedense sevinmişti ve Hyunjin'i aradı.

Felix: Merhaba hyung

Hyunjin: Merhaba Felix ne oldu iyi misin?

Felix: Evet iyiyim sadece biraz başım ağrıyordu

Hyunjin: Anladım

Felix: Hyung yarın bizim eve gelsene bana ders çalıştırmak için

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin