Jisung şu anda okulda ağzı açık bir şekilde Seungmin ile birlikte Hyunjin'e bakıyordu.
Jisung: Hassiktir yarın Felix'in bunları görmemesi lazım
Seungmin: Bencede
Hyunjin şu anda Felix'in sınıfına gelmiş Jisu ile flörtleşiyordu. Seungmin bu görüntüyü daha fazla görmek istemediği için Jisung'un kolundan tutup sınıftan çıktı. Hyunjin ikilinin gittiğini fark edince gülümsedi.
Hyunjin: Tamam şimdilik yeterli Jisu
Jisu: Tamam oppa
Hyunjin sınıftan çıktı ve kendi sınıfına gitti. Otuz iki diş sırıtarak yerine oturdu Minho çok bekletmeden Hyunjin'in yanına geçti.
Minho: Yine ne işler karıştırıyon
Hyunjin: Hiç öyle birini kıskandırmaya çalışıyorum ve sanırım başarmak üzereyim
Minho: Kimi Felix olamaz herhalde okulda değil?
Hyunjin: Aslında Felix'i kıskandırmaya çalışıyorum ve başardım sanırım Jisung ve Seungmin benim Jisu ile yakın olduğunu gördüler ve Felix'e yetiştirecekler
Minho: E iyide Felix eğer seni gerçekten seviyorsa bunu görürse vazgeçer
Hyunjin: Yok ya vazgeçmez Felix gelip bana hislerinin açıklayacak eğer beni sevmiyorsa hiç tepki vermez
Minho: Ben senin bu oyundan vazgeçmeni tavsiye ederim Hyunjin
Hyunjin: Pff boşver çok geç artık Jisung ve Seungmin gördü bile
Minho biliyordu kardeşi eğer Hyunjin'i seviyorsa hemen vazgeçer ve onu seven insanlara yol açardı. Çünkü kim ister ki sevdiği kişi bir başkası ile mutlu iken onların arasını bozup sevdiğini mutsuz etmeyi. Felix sevdiklerinin duygularına çok önem veren biridir. Hyunjin ise bu yaptığı haraket ile onu kendinden uzaklaştırıyordu. Felix evde şu anda kasıklarındaki ağrı ile ağlama sınırına gelmişti. Zorlada olsa ayağa kalktı ve masanın üzerindeki ağır kesiciyi içiti birkaç dakika sonra ilaç etki etmişti. Sonunda ağrısı dinmişti biraz ders çalışmaya karar verdi yarın biyoloji ve kimya sınavı vardı. İçinde garip bir heyecan vardı. Yarın Hyunjin'i göreceği içindi bu heyecan. Felix cidden Hyunjin'e aşık olmuştu Ni-Ki'yi unutmuştu bile. Yarın göreceği her şeyden habersiz bir şekilde ders çalışıyordu. Zaman çok hızlı geçmişti Felix'in kızgınlığı akşama kadar sona ermişti bile. Odasını iyice havalandırdı güzelce duş aldı sonunda 3 günün ardından ailesi ile birlikte akşam yemeği yiyecekti. Üstüne uzunca bir t-shirt altına ise kısacık bir şort giyip aşağı indi. Masada annesi, babası ve abisi yemek için Felix'i bekliyordu. Babası 3 günün ardından oğlunu görebilmişti. Felix abisinin karşısındaki boş sandalyeye oturdu.
Bay Lee: Felix
Felix: Efendim baba?
Bay Lee: Kızgınlığın sona erdi değil mi?
Felix: Evet sona erdi
Bayan Lee: Nasıldı Felix? Çok ağır geçti mi?
Felix: Baya zorlu geçti anne vücudum çok yoruldu
Masada bir sessizlik oldu ardından yemek yemeye başladılar. Felix sanki kıtlıktan çıkmış gibi yemekleri ağzına doldurmaya başlamıştı.
Minho: Yavaş ye Lix kıtlıktan mı çıktın? Boğazında kalacak
Felix: Ovot hyong kotloktan coktom
Minho Felix'in böyle konuşması üzerine güldü.
Minho: İlk önce ağzındakileri yut ardından konuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse Two Lucky People/Hyunlix
Ficción GeneralAna ship Hyunlix Yan ship Minsung Küfür içerir