Akşam Yemeği

125 8 21
                                    

Abisinin yanağına bir öpücük kondurup arabadan indi. Yavaş adımlar ile malikaneye giriş yaptı. Annesi salonda televizyon izliyordu.

Bayan Lee: Çocuklar saat 5.30'a kadar hazır olun

Felix: Tamam anne

Felix telefonundan saate baktı. Daha 1 saat vardı. Felix hızlıca odasına çıktı. İlk önce banyoya girdi kısa bir duş aldıktan sonra dün ki aldığı crop ve eteği giyicekti. Dolabından dünki aldıkları kıyafetleri çıkardı. Üstüne giydikten sonra saçını yapmaya karar verdi. Saçını kuruttuktan sonra fön çekti. Saçının bir kenarına birkaç sevimli toka taktı. Ardından saati kontrol etti 15 dakika kalmıştı. Makyaj masasına oturdu hafif bir makyaj yapmayı planlıyordu. Yanaklarına ve burnunun üstüne hafif bir allık ile renklendirdi ardından masanın üstündeki vişne aromalı glossu dudağına yedirdi. Hafif renk vermişti bu gloss. Masasına biraz göz gezdirdi beyaz göz kalemi ile göz pınarlarını renklendirdi. Makyajı burada bitmişti geriye takı takması kalmıştı. Takı kutusundan dün Jisung ile aldıkları kolyeyi taktı. Gözüne kestirdiği küpeleri aldı küpeleride taktıktan sonra birkaç fis parfüm sıkınca tamamen hazır olmuştu. Daha 5 dakika vardı ama onun için sorun değildi. Aşağı inmişti. Koltuğa oturdu biraz bekledikten sonra annesi gelmişti.

Bayan Lee: Lixie'm cidden çok güzel olmuşsun

Felix: Teşekkürler anne

Bir süre sonra abisi de aşağı inmişti.

Minho: Anne bende hazı- Lix bu ne hal ben seni böyle göndermem!

Felix: Sanane istediğim gibi giderim hyung!

Minho: Hayır gidemezsin Felix cidden çok açık bu kıyafet

Felix: Anne Minho hyunga birşey söyle giyinmeme karışıyor!

Bayan Lee salonda gelen seslerden dolayı salona gelmişti.

Bayan Lee: Ne oluyor burada?

Minho: Anne şunun nasıl giyindiğine baksana bı sanki oradaki alfaları tavlayacak gibi giyinmiş

Felix duyduğu ima ile şok olmuştu. Onun böyle bir amacı yoktu ki.

Felix: Hyung benim öyle bir amacım yok ben sadece böyle giyinmeyi seviyorum annemde babamda karşı çıkmıyor ve bu durumda seninde karışma gibi bir hakkın yok!

Bayan Lee: Minho Felix haklı babanızda bende Felix'in böyle giyinmesine sorun etmiyoruz ayrıca Felix bir alfa ayartmak isteseydi şu ana kadar çoktan yapmıştı bir daha kardeşin ile böyle konuştuğunu görmeyeyim

Bir süre sonra babaları Bay Lee gelmişti. Arabaya binip yola çıkmışlardı. Bu davette Park ve Hwang ailesi olacaktı. 20 dakikanın ardından varmışlardı. Yemek saat 6'da başlayacaktı. Zaten şu anda saat 5.50 idi. Kapıda Lee ailesini Hwang ailesi karşılamıştı.

Bay Hwang: Hoş geldiniz

Bay Lee: Hoş bulduk

Lee ailesi içeri girince Felix gördüğü kişi ile şok olmuştu. Ni-Ki'de mi vardi burada? Ni-Ki Felix'i görünce yanına gitti.

Ni-Ki: Merhaba Lix

Felix: Merhaba hyung

Çok geçmeden yanlarına Hyunjin ve Minho'da gelmişti.

Minho: Aaa Ni-Ki sende mi buradasın?

Ni-Ki: Evet bende buradayım belki ebeveynlerimi tanıyorsunuzdur Park George ve Park Sunhoo

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin