İlişkimiz Bitti

80 3 13
                                    

Seunhoo Chan'ın Seungmin'in sevgilisi olduğunu duyunca yüzü düştü. Boğazını temizledi.

Seunhoo: Ben sizi baş başa bırakayım

Seunhoo hemen ortamı terk etti. Kendine lanetler ediyordu nasıl olurda biricik kardeşinin sevgilisi ile yatardı ki... Yapmıştı bir hata bu hatanın telafisi yoktu. Chan ise orada Seungmin ile konuşuyordu çok belli etmemeye çalışıyordu. Seungmin Chan'ın boynundan aldığı nergiz çiçeği kokusuyla kaşlarını çattı bu abisinin fermon kokusuydu.

Seungmin: Chan senden Nergiz çiçeği kokusu geliyor

Chan hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi yaptı.

Chan: Ha ne? Dün gece teyzemlerin evindeydik ve orada omega bir kız kuzenim muhtemelen ondan sinmiştir

Seungmin: Chan biliyorsun değil mi karşında bir aptal yok!... Biliyorum eğer bir alfa ile omega fiziksel birliktelik yaşarsa ikisinin kokusuda bir hafta boyunca birbirinin üstünde kalır...

Seungmin'in gözleri doldu ve abisi Seunhoo'nun yanına gitti ve gizlice onun boynunu kokladı gelen lotus çiçeği kokusuyla gözleri yaşlarla doldu...

Seunhoo: Minnie ne yapıyorsun arkamd- ne oldu neden ağlıyorsun?

Seungmin: Hyung yapmadım de...

Seunhoo: Neyi Seung?

Seungmin: Chan ile yatmadım değil mi?

Seunhoo başını yere eğdi.

Seungmin: Sen ne yaptın?... Bir daha benimle konuşmaya bile çalışma... Senden ve Chan'dan nefret ediyorum

Seungmin Seunhoo'nun yanından ayrıldı ve Chan'in yanına gitti. Chan'ın gözlerine baktı dolu dolu gözleriyle ardında Chan'a elini kaldırdı. Chan gelecek tokat a kendini hazırladı ama yanağına bir tokat gelmemişti. Seungmin elini indirdi.

Seungmin: Sana tokat atmaya bile değmezsin... Senden nefret ediyorum Chan... Bitti bizim ilişkimiz bizden olmaz

Seungmin arkasını döndü ve babasından izin isteyip odasına kapadı. Seungmin yaşadığı her şeyi içine atardı bunuda içine atacaktı. Ancak o kadar ağırdı ki kalbi ağrıyordu masasına geçti ve şiir defterini çıkardı.

Neden sevdim ki ben?
İnan bilmiyorum kalp işte
Seni gördüğü anda kalbim maraton koşardı
Ama artık kalbim koşmayacak yerinde ağır ağır atacak

Sen sapladın hançeri... İhanetin en ağır hançerini
Abim ile sapladın bu hançeri
Hançer yerinden çıkar elbet ama arkasındaki izler...
Onlar ne olacak? Alışacak yani umarım

Eskiden sen olurdun yaralarıma merhem
Ama artık sen oluyorsun yaraları açan
Kim kapatacak benim yaralarımı artık
Ha doğru sen yokken yara açan kimsede kalmayacak

Ancak bu son yaraya lazım bir merhem
Kalp yarasına gelecek bir merhem var mıdır ki?
Belki bu yaranın tedavisi bir arkadaş yada bir sevgili olabilir mi?
Tabiki şaka yapıyorum asla olmaz bu yaranın bir tedavisi...

Seungmin kapattı şiir defterini. Defteri yine sıkıştırdı diğer kitapların arasına. istemezdi kimse bu defterden açıp bir şiiri okusun hep çekinirdi. Yatağa uzandı ve kendini uykunun sıcak kollarına bıraktı...

Chan ise bu süreçte pişmanlığın en derin bataklığına batıyordu resme. Kim malikhanesinden ayrıldıktan sonra kendi evine girdi. Odasına çıktı üstünü değiştirdikten sonra yatağa uzandı kulaklığını taktı ve playlistinden rastgele bir şarkı açtı ve tesadüfen Taemin'den Guilty çalmaya başladı. O gece uyumaya çalıştı ancak pek becerebildiği söylenemezdi. Ertesi güne bir şekilde ulaşmıştı camdan bakınca Kim malikhanesinden çıkarılan eşyaları gördü gözleri şokla açıldı.

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin