Doğum Günü

324 25 35
                                    

Hyunjin ise Felix'te gözlerini alamıyordu.
Minho, Felix ve Hyunjin üçlüsü ilk önce lunaparka gitmişlerdi.

Felix: Hyung teşekkür ederim

Felix Minho'ya sarılmıştı. Uzun zamandır lunaparka gitmemişlerdi. Ve Felix lunaparka gidip eğlenmeye kesinlikle bayılırdı. Genellikle arkadaşı Jisung veya Jeongin ile gelirdi. Jeongin ile Felix çocukluk arkadaşıydı. Jeongin Felix'den 1 yaş küçüktü ama görünüşü bakımından Felix'ten büyük gösteriyordu.Bir betayı anımsatıyordu. Jeongin şu anda İngiltere'de yaşıyordu ailesi iş için oraya taşınmıştı. Felix ile telefondan ara sıra görüşüyorladı. Çok geçmeden birkaç bilet almışlardı. Sırayla tüm aletlere binmişlerdi akşam yemeğini dışarıda yiyip eve gitmişlerdi. Doğum gününe Felix'in birçok arkadaşı gelmişti. Artı olarak İspanya'da yaşamaya başlayan en yakın arkadaşlarından biri olan Wooyoung'da gelmişti. Malikaneden içeri girer girmez kapalı olan ışıklar açılmış ve birçok konfeti patlatılmıştı. Felix oldukça mutlu görünüyordu. Yavaşça içeri atladı gözleri anne ve babasını arıyordu. Onları bulunca boyunlarına atladı. Ağlıyordu ancak bu sevinç gözyaşlarıydı.

Felix: Teşekkür ederim... Çok teşekkür ederim

Bay Lee: Teşekküre gerek yok sonuçta sen bizim biricik omegamızsın

Ardından abisinin yanına gidip ona da sarılmıştı.

Felix: Teşekkürler hyung

Minho'dan ayrılıp Hyunjin'e de sarılmıştı bu Hyunjin'e olan nadir temaslarından biriydi. Felix aile üyeleri ve Jisung hariç kimseyle temas kurmazdı. Geri çekildiğinde hem kendi yüzü hemde Hyunjin'in yüzü kızarmıştı. Arkasından birisinin bir anda atlamasıyla sarsılmıştı.

Wooyoung: Bizi unuttum ha seni küçük serseri

Felix: Belim çıktı Woo... Bir dakika sen ne zaman geldin?

Wooyoung: Sonunda jeton düşüyo ha... Senin dinamiğinin bu gün çıkacağını biliyordum bende daha dün geldim sana süpriz yapmak istediğim için haber vermedim

Felix: Bir daha belime atlarken dikkatli ol sen bir alfasın ben omegayım belim çıkıyordu resmen

Wooyoung: Tamam olurum

Felix diğer arkadaşlarına da tek tek sarılıp yerine oturmuştu. Çok geçmeden hizmetçiler pastayı getirmişlerdi. Pastanın üstünde bir adet civciv figürü vardı. Pasta oldukça güzel görünüyordu.

Bay Lee: Hadi gelinde doğum günü şarkısını küçük omegam için söyleyelim

Hep berber doğum günü şarkısını söylediler Felix mumları üflerken içinden bir dilek geçirmiş 'Ruh eşimi bulmayı diliyorum' Ruh eşini bulmak oldukça zordu. Erkek omeganın az bulunduğu gibi ruh eşini bulmak da zordu. Çok geçmeden herkes alkış çalmaya başlamıştı herkes tek tek hediyelerini vermişti. Felix hepsine bolca teşekkür edip hediyeleri sonra açmaya karar vermişti.

Felix: Minho hyung umarım geçen seneki gibi bana bir şaka hazırlamamış sındır

Minho: Bu sene yok küçük omega ancak diğer seneleri bilemem

Jisung Felix'in yanına gidip kulağına fısıldamaya başlamıştı.

Jisung: Etek bakıyordumda çok yakışmış partideki tüm alfalar sana bakıyor

Jisung haksız sayılmazdı tüm alfalar Felix'e odaklanmıştı.

Felix: Sanada etek çok yakışmış hatta o kadar fazla yakışmış ki Minho hyung senin üstüne atlamamak için zor duruyor

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin