İki Şanslı İnsan (F)

97 8 52
                                    

Felix Seungmin'e bakıyordu yaklaşık 5 dakikadır sesini çıkarmıyor bir boşluğa bakıyordu. Haberi yoktu ki Seungmin kurdu ile konuşuyordu.

Seungmin (iç ses): Peki söyle bana dinamiğim ne benim?!

"Sen bir Vitasın Seungmin nesli tükenen olarak bilinen Vitasın"

Seungmin (iç ses): nasıl olur?! Ben betayım test sonucum Beta çıktı

"Hayır test sonucun beta falan değildi ailen seni kandırdı... Gitmem gerek Seungmin ha bide eve git hemen kızgınlığa giriyorsun"

Seungmin gerçek dünyaya dönmüştü.

Seungmin: Felix Jisung beni evime götürün

Felix ve Jisung Seungmin'i taşıyarak hocadan izin alıp evine götürmüştü. Seungmin Felix'e ve Jisung'a kısaca özet olarak anlatmıştı. Evde annesi Seungmin'i kızgınlığa girmiş bir şekilde görünce dehşete düşmüştü. O an anlamıştı ki Seungmin ilacını içmemişti... Elbette bir gün bir alfa veya delta ile yatsaydı Vita olduğunu öğrenecekti. Şimdi öğrenmesi ile annesi ile biraz kavga etmişti ancak pek bir problem aralarında olmamıştı. Annesi Seungmin'i korunmaya çalışmıştı. Vitaların nesli tükenmekte olduğu için alfalar ve delatalar gammalari hep arzulardı.

~3 Yıl Sonra~

Hyunjin Fransa'dan ayrılalı epey olmuştu. Omegası Felix'i arıyordu. Tesadüfen bir kafede çikolatalı pasta yerken yakalamıştı. Hemen yanına gitti.

Hyunjin: Lixie'm...

Felix başını kaldırdı ve kendisine bakan Hyunjin'i görünce gözleri doldu.

Felix: Neden beni bıraktın Hyunjin neden?...

Hyunjin Felix'e sarıldı. Fısıltı ile konuşmaya başladı.

Hyunjin: Her şeyi anlatacağım... hemde her şeyi

Hyunjin ile Felix bir park'a gelmişlerdi.

Felix: Anlat dinliyorum...

Hyunjin derin bir nefes aldı.

Hyunjin: Felix annem benim telefonumu değiştirdi ve senin numaram dahil herkesin numarası silindi ve bu yaptığı yetmezmiş gibi birde hattımı değiştirdi... Seninle konuşmam için yazıldığım sanat okulunda telefonuma el koydular sana ulaşmak için çok çabaladım hemde çok...

Felix başını kaldırdı ve Hyunjin'e baktı.

Felix: Annen beni istemiyor mu?

Hyunjin: Annem senin... Senin doğum gibi bir durumda öleceğinden endişe ediyor biliyorsun erkek omegaların doğumu çok riskli... Ona karşı çıktım ve şimdi karşındayım Felix ben sana hala aşığım lütfen yeniden olalım

Felix tereddüt etmeden Hyunjin'in dudaklarına kapandı. Özlem doluydu bu öpücük. Hemde çok özlem dolu iki yılın acısını çıkarmaya çalışıyorlardı ancak hicbirsey kâfi değildi.

...

Jisung ve Minho yine bir kıskançlık krizi yüzünden kavga ediyorlardı. Her zamanki çift genellikle kavga edip hemen barışırlardı.

Jisung: Minho anla şunu o aptal omega sana sulanıyor ben kör değilim!

Minho: Jenna benim arkadaşım arkadaşlarımdan beni kıskanmayın bırak Jisung

Jisung gözlerini devirdi. Bu kavgada Jisung haklıydı kız sırf Minho'yu elde edebilmek için fermon salgılıyordu. Ancak Minho bunu anlayamayacak kadar aptaldı. İki yıldır sevgili 3 aydır ise nişanlı idiler ancak neredeyse her iki günde bir kavga ederlerdi. Genelde bu tartışmalar en fazla 2 gün boyunca küs kalmakla sonuçlanırdı. Ama bu seferki kavga öyle böyle değildi. Jisung öfkeden saçlarını yolmaya başlamıştı. En sonunda parmağındaki nişan yüzüğünü aldı ve sehpaya bıraktı.

Jisung: Bitti Minho bir daha karşıma dâhi çıkma

Minho anlık gelen sinirle konuşmaya başlamıştı.

Minho: Çokta sikimdeydi o yüzüğü ataman... Nereye gidersen git umrumda dâhi değilsin Han Jisung!

Jisung ayaklarını yere vura vura evine gitmişti. İlişkileri son bulmuştu...

...

Seungmin burun kemerini sıkmaya başladı. Sevgilisi Chan yine içip içip gelmişti şu anda sarhoştu hemde kör kütük. Chan'ın omuzuna elini koydu.

Seungmin: Chan hadi aşkım gel biraz uzan

Chan Seungmin'e bakıp yan ağız sırıttı ve dudaklarını öpmeye başladı. Seungmin karşılık veriyordu ancak ağzına gelen alkol tadı ile yüzünü buruşturdu. Chan biraz geri çekildi elleri Seungmin'in belindeydi.

Chan: Seunhoo çok güzelsin..

Seungmin ilk başta anlamıştı herhalde harfleri sarhoş hâliyle karıştırmıştır diye düşündü. Masum Seungmin ancak öyle değildi. Chan kaşlarını çattı.

Chan: Sen Seunhoo değilsin... Seunhoo ilk sevişmemizde bana sürtünmüştü ve onun kokusu bu değil o tıpkı

Bir süre durakladı.

Chan: o tıpkı Nergiz çiçeği gibi kokar senin gibi lotus ve keskin nane kokmaz ve o senin gibi iğrenç bir Vita degil o zarif bir omega benim omegam

Seungmin duyduğu şeyler ile dünyası adeta başına yıkıldı. Chan'ı ittirdi.

Seungmin: Sen iğrençsin Chan nefret ediyorum senden piç herif git abim ile sikiş

Seungmin arkasına dahi bakmadan evine doğru yürümeye başlamıştı. Gözünden akan yaşları elleri ile siliyordu. İçinden kendine küfrediyordu. Neden onu affetmişti ki huylu huyundan vazgeçmedi.

...

Felix ve Hyunjin ellerini birbirine kenetlenmişti ve yürüyüş yapıyordu. Hyunjin sonunda özlediği hayalet orkide kokusunu ciğerlerine buram buram alıyordu. Unutmamak için adeta beynine kazıyordu bu kokuyu.

Hyunjin: Bu gün 20 Nisan

Felix Hyunjin'e döndü.

Felix: Eee bu ne anlama geliyor?

Hyunjin gülümsedi.

Hyunjin: 20 Nisan beni ilk kez dudaktan öptüğün zamandı

Felix gülümsedi. Hyunjin'in bu tarihi beynine kazınmış olmasi onu çok mutlu etmişti. Çimenlik bir yere gittiler ve yan yana uzandılar.

Hyunjin: Felix beni sevmekten asla vazgeçmeyeceğine söz verir misin?

Felix: Söz Hyunjin

Hyunjin ve Felix birbirine bakıp kıkırdadılar. Onların hikayesinin bizim anlatacağımız kısmı bitti geriye yaşayacakları kısımlar kaldı sonuçta onlar İki Şanslı İnsan (Two Lucky People)...

Merhaba ben Yağmur umarım ficimi keyifle okumuşsunuzdur. Bu fici böyle bitirme gibi bir planım yoktu ancak şu sıralar aşırı yoğunum ve hiç fikir yok ve final yapmaya karar verdim. Hepinizin sonu Hyunlix gibi olsun... Bir sonraki ficte görüşürüz!!!❤️❤️❤️✨✨✨

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin