Jisung ve Minho sevgili olmuşlardı. Sonunda iki yıldır birbirini seven çift beraber olabilmişti. Hyunjin ise sonunda Felix ile sevgili olabildi diye rahat bir nefes almıştı. Chan ve Seungmin ise sevgili olmaları biraz zordu Seungmin Chan'ı seviyordu ama güvenmiyordu neden mi?
~2 Yıl Önce~
Chan ve Seungmin komşulardi. Ancak Chan Seungmin'i çok ama çok seviyordu Seungmin'de Chan'ı çok seviyordu. Chan bir gün cesaretini topladı ve Kim malikhanesine geldi. Zili çaldı kapıyı evin hizmetlisi Grace açtı.
Grace: Hoş geldiniz Bay Bang girin içeri
Chan: Hoş buldum
Chan içeri girdi.
Chan: Seungmin nerede?
Grace: Odasında
Chan Seungmin'i odasına girer.
Chan: Merhaba Seung
Seungmin gülümsedi.
Seungmin: Merhaba hyung
Chan bir sandalye çekti ve ders çalışan Seungmin'e baktı.
Seungmin: Hyung bu sayfayı bitirmem lazım bitirir bitirmez söz seninle konuşucam
Chan başını aşağı yukarı evet anla.inda salladı. Seungmin çözdüğü sayfayı bitirmişti test kitabını geri rafına kaldırdı ve Chan'a döndü.
Seungmin: Nasılsın hyung?
Chan: İyiyim sen nasılsın?
Seungmin: Bende iyiyim
Seungmin ve Chan uzun uzun sohbet etmişlerdi. Chan saate baktı geç olmuştu eve gitmesi gerekiyordu.
Chan: Birazdan eve gideceğim... Gitmeden önce seninle konuşmam gerek bir konu var Minnie
Seungmin: Evet dinliyorum hyung
Chan Seungmin'in elini tuttu ve konuşmaya başladı.
Chan: Ben... Ben senden hoşlanıyorum Seung benimle çıkar mısın?
Seungmin şaşkınca gözlerini açtı. Eliyle kendini işaret etti.
Seungmin: Benden mi hoşlanıyorsun?
Chan: Evet Min senden hoşlanıyorum cevabın ne olacak?
Seungmin bir süre Chan'a baktı.
Chan: Hemen cevap verme gerek yo-
Seungmin: Evet hyung seninle çıkarım
Chan gülümsedi. Eliyle Seungmin'in yanağını okşadı.
Chan: Artık gitmem lazım sevgilim
Seungmin başını aşağı yukarı salladı. Chan gitmişti Seungmin hala Chan ile sevgili olduğuna inanamıyordu. Bir rüyadaymış gibi hissediyordu. Chan'ın dokunduğu yere eli ile dokundu içinde minik bir duygunun patlaması yaşandı. Yatağına uzandığı da hala anın etkisinden çıkmamıştı. Chan ise Seungmin'e çıkma teklifi ettiği için sonunda rahatlamıştı. Oldukça mutluydu. Yarın doğum günüydü 17 yaşını dolduracak ve dinamiğini öğrenecekti. Tahmin ettiğine göre bir delta veya alfa olacaktı. Beta olmasında elbette bir seçenekti ancak yapılı ve güçlü olduğu için alfa veya delta daha yüksek ihtimalliydi. Gece uyumadan önce sadece dinamiğinin ne olduğunu düşündü. Sabah uyandığında saat 10.00 idi. Randevu için daha 3 saat vardı. Bu sırada Seungmin'e yazdı.
Yavru köpeğim❤️💋X
Kurt bakışlım🐺❤️Kurt bakışlım 🐺❤️
Selam Seung derste
Misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse Two Lucky People/Hyunlix
Fiksi UmumAna ship Hyunlix Yan ship Minsung Küfür içerir