Sabahın ışığı Felix'in gözünü kamaştırmış ve uyanmasına sebep olmuştu. Bu gün önemli bir gündü Felix için sonunda dinamiğini öğrenecekti. İçinden beta diye geçiriyordu alfa olmak için fazla çelimsizdi. Omega ise ailesinde sadece kadınlarda vardı ancak hiçbir erkekte yoktu. Yinede bir ihtimal vardı omega olması için. Gideceği okul her türlü şekilde karmaydı. Sonunda düşüncelerden ayrılıp yatağından kalktı telefonunu alıp saatte baktı. Saat 08.00'idi bu gün test yaptıracakları için okulu yoktu Felix tamı tamına 17'sini doldurmuştu. Her 17'ye giren kişi o gün izinli olur ardından dinamiği için test yapardı. Felix'de onların arasından sıradan biriydi. Sıradandı ancak neredeyse okulun hepsi Felix'in dinamiğini merak ediyordu. Çünkü Felix okulun en zengin ve en ünlülerinden di.
Minho: Felix hadi gel kahvaltı yap
Felix: Geliyorum hyung
Felix annesi,babası ve abisi Minho ile beraber yaşıyordu. Felix günlük bakımını yapıp aşağı mutfağa inip kahvaltı yapmaya başladı.
Bay Lee: Felix randevu saatin kaç?
Felix: 13.25 baba
Bay Lee: Ben o saatte şirkette olucam annen ile gitsen olmaz mı?
Felix: Sorun değil baba ben annem ile birlikte giderim
Bay Lee genişçe gülümsedi oğlunun bu kadar anlayışlı olması onun hoşuna gidiyordu.
Minho: Ben kaçtım okula gidicem
Abisi Felix'e sarılıp okula gitmişti. Minho'nun dinamiği bir yıl önce belirlenmiş ve bir alfaydı o. Felix'in okulunda var olan 250 dinamiği belli erkek öğrenciden sadece 1 tanesi Omega idi. Erkek omega bulunması oldukça zordu bir türdü. Sonunda test yaptırmış sonucu bekliyorlardı. Test sonuçlarının yazdığı kağıdı eline aldı. Açar iken eli titriyordu sonunda kağıdı açtı. Felix bir omegaydı. Oldukça şaşırmıştı annesi bu duruma oldukça sevinmişti.
Bayan Lee: Demek aramızdan bir erkek omega çıktı bunu kutlamalıyız Felix
Felix sesini çıkarmamıştı. Omega olmayı belki sevicekti. En yakın arkadaşı Jisung'da bir omegaydı okuldaki belki tek omega olan erkekler onlar olacaktı. Eve gittiklerinde saat 15.30'du. Bu sırada abisi okulda arkadaşları ile takılıyordu.
Minho: Eee naber Hyunjin?
Hyunjin: İyi senden?
Minho: Bende iyi
Hyunjin: Benimkisi nasıl?
Minho: Seninkisi?
Hyunjin: Felix'den bahsediyorum
Minho: Bu gün dinamiğini öğrenecekti en son... Bir dakika sen benim kardeşimden mi hoşlanıyorsun?
Hyunjin: Minho şaka mısın daha geçen gün söyledim ya
Minho: Hiç hatırlamıyorum
Hyunjin: Jisung'a bakmaktan zaten hatırlayamazsın
Minho: Sikerim belanı sus!
Hyunjin iki aydır Felix'ten hoşlanıyordu zaten Felix'i bu sene yeni yeni fark ediyordu varlığını. Felix ise Hyunjin'e sadece Minho'ya karşı nasılsa öyledir. Kısacası abisi gibi görüyordu. Jisung ve Minho ise 2 yıldır birbirine aşık ama birbirine açılmaya çekinen çiftlerdi. İkisinin arasındaki birbirine karşı olan hoşlantıyı Felix'de Hyunjin'de fark etmiş ama bu ikili bir türlü fark edememişti.
Hyunjin: Bu gün Felix'in doğum günü değil mi?
Minho: Evet
Hyunjin: Hassiktir! Hediye almayı unuttum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse Two Lucky People/Hyunlix
Narrativa generaleAna ship Hyunlix Yan ship Minsung Küfür içerir