Hafta Sonu

98 8 20
                                    

Hyunjin Felix'in attığı post ile suratına bir gülümseme yerleştirmişti. Saat epey geç olmuştu telefonu kapatıp uyudu yarın pazar günüydü yani tatil ancak Hyunjin matematik sınavına gireceği icin ders çalışacaktı. Uyandığında elini yüzünü yıkadı ardından aşağı kahvaltı yapmaya indi. Annesi ve babası yine iş yerindelerdi ikiside işkolik iki ebeveynler idi.

Hyunjin'e hiç bir zaman ilgi göstermemeşilerdi onlara göre çocuk anne ve babasını temsil eden bir temsilci aile için hiçbir ifadesi olmayan sadece onları gururlandıran bir varlıktır. Ancak çocuk bu kelimelerden çok daha ileridir. Aileye neşe getiren ebeveynlerin mutluluk kaynağı, eve ses getiren kişi ve daha fazlasıdir. Hyunjin hiçbir zaman anne sevgisi baba şefkati görmemişti hayatında bir tek aile sevgisi gördüğü kişi amcası Jin'dir. Amcası şu anda yurt dışında olduğu için bir türlü Hyunjin'e pek sevgi gösteremiyordu. Bilirsiniz şirket işleri o kadar yoğundur ki kendine bile zaman ayıramazsın ya işte Jin'in durumuda şu anda öyleydi. Hyunjin kahvaltısını yaptıktan sonra önüne bir test kitabı açtı ve çözmeye başladı. Bu sene üniversite sınavına giricekti Hyunjin'in hayali her ne kadar ressamlık olsa da ailesi sebebiyle doktorluk,cerrahlık  gibi bir meslek  seçmesi lazımdı. Daha fazla düşünmeden test kitabını çözmeye başladı. Bir saati aşmıştı o ders çalışmaya başlayalı. Test kitabınin kapağını kapattı ve telefonunu eline aldı. Minho'ya yazmaya karar verdi.

Peçete kralı😒 x
Enayi velet😒

Enayi velet 😒
Pişt Min baksana

Peçete kralı 😒
Ne oldu Hyun? 

Enayi velet 😒
Felix'im nasıl zor
Geçiyor mu kızgınlığı?

Peçete kralı 😒
Birincisi o senin ne ara 'Felix'in' oldu
İkincisi ise sanırım kızgınlığı ağır
Geçiyor baskın omegaymış bekle bi
Odasından gizlice bakayım

Minho dünden beri Felix'in odasına gitmemişti çünkü giderse Minho'nun rut dönemi düzensizleşirdi. Her ne kadar kardeşi olsada baskın omega olduğu için etkilenir ona karşı cinsel istekler hissetmez ancak rut dönemi düzensizleşirdi. Felix'in odasını çok hafif araladı Felix yarı çıplak bir şekilde bir yastığa sürtünüyordu Minho gülme krizine girmek üzereydi ki eliyle ağzını kapattı ve odanın kapısını kapatıp odadan çıktı.

Peçete kralı 😒 x
Enayi velet 😒

Peçete kralı 😒
DBDBHDHDHVDVDBDBDBDBBD
HDHDHDHHEHFBDHDHBDBDH
DNBDHDHHDHDHDJDJNDNDBFB
JXHDHHDHDHDBHDHDHDHDH

Enayi velet 😒
Bu ne amına koyayım
Gözlerim kanıyor lan puşt

Peçete kralı 😒
Caps lock açık kalmış neyse
Felix'in odasına girdim bir de
Ne göreyim

Enayi velet 😒
Ne gördün?

Peçete kralı 😒
Bizim Felix böyle yarı çıplak
Bir yastık almış ona sürtünüyor
NDNDBDNDNNDBDBBDHDNE
HEVEGSHBDBDBDBBDHDBDB
Ay gülmekten karnım ağrıdı

Enayi velet 😒
He böyle dalga geç çocukla
Sen ruta girince senin hallerinide
Ben biliyorum merak etme bende
O hallerini Jisung'a anlatıp gülme
Krizine girerim ayıp ya

Omegaverse Two Lucky People/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin