Hyunjin elini Felix'in eline kenetlendi ve bir kafeye gittiler. Kafede siparişlerini verdikten sonra sohbet etmeye başladılar.
Hyunjin: Lixie'm sana bir şeyi itiraf etmem lazım
Felix başını kaldırdı ve Hyunjin'in gözlerine baktı.
Felix: Evet neyi itiraf edeceksin?
Hyunjin: Sen kızgınlığa girdiğinde beni dudağından öptün... Tahminime göre şu anda hatırlamı-
Felix: Biliyorum
Hyunjin: Sana hatırlamayacağını söylemi- Ne nasıl biliyorsun?!
Felix kıkırdadı.
Felix: Kızgınlığım dan birkaç gün sonra kurdum ile konuştum ve bana kızgınlıkta iken ruh eşimle öpüştüğümü söyledi
Hyunjin'in şok olmuş ifadesi yavaşça bir gülümsemeye dönüştü.
Hyunjin: Bu durumda biz ruh eşi miyiz?
Felix başını aşağı yukarı evet anlamından salladı.
Hyunjin: İnanamıyorum çocukluğumdan beri bunun hayalini kuruyordum ruh eşimle tanışmayı çok istiyordum... Meğersem ruh eşim tamda en yakınında biricik sevgilimmiş
Siparişleri gelince siparişlerini yediler ve sohbete devam ettikler.
...
Felix ve Hyunjin şu anda el ele yürüyorlardı. Ara dar bir sokağa girdiklerinde Hyunjin derin nefesler almaya ve terlemeye başladı. Felix hala farkına varmamıştı neler olduğunu. Hyunjin kendini duvara yasladı. Felix sevgilisinin duvara yaslandığını görünce Hyunjin'in omuzuna elini yerleştirdi. Arkadan gelen yoğun orkide ve bitter çikolata kokusu ile gözlerini şaşkınlıkla açtı.
Felix: Hyunjin... Şu anda rut'a mı giriyorsun
Hyunjin alt dudağını ısırdı ve başını evet anlamında salladı. Yanlarında ne bir bastırıcı vardı nede sakinleşmesi için başka bir şey... Hyunjin elini Felix'in beline koydu ve onu kendine çekti. Felix Hyunjin'in kokusu ile mayışmaya ve altında bir kıpırdanma hissetti. Hyunjin arzu ile kararmış gözleri ile Felix'in gözlerine bakmaya başladı. Ardından Felix'i dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı. Felix aniden gelen öpücük ile şaşırmış dona kalmıştı. Hyunjin çoktan Felix'in alt dudağını emmeye başlamıştı bile. Çok geçmeden Felix öpücüğün etkisine kapıldı ve Hyunjin'in üst dudağını hafifçe emmeye başladı. Hyunjin için bu öpüşme oldukça yumuşaktı elini Felix'in başının arkasına yerleştirdi ve bastırmaya başladı. Öpücük yoğunlaşmıştı. Hyunjinn bir yandan Felix'in eteğinin altından Felix'in baldırlarını okşuyordu. Felix Hyunjin onun dudağını ısırmasıyla Hyunjin'in ağzına kısık bir inleme bıraktı. Hyunjin duyduğu inleme ile öpüşmeyi kesmiş ve Felix'in elinden tutup evine doğru koşmaya başladı...
Bu ev Hyunjin'in kendi eviydi kimse bu daire hakkında bir bilgi sahibi değildi. Daire küçük ancak kullanışlı her yerde resimlerin olduğu bir daireydi. Hyunjin dairenin kapısını açar açmaz Felix'i kucağına aldı bir eli Felix'in bacaklarında diğer eli ise Felix'in belindeydi. Evin kapısını kapatır kapatmaz Felix'i duvarla arasına almış ve dudaklarını öpmeye başlamıştı. Dışardaki ne göre daha hırçın ve sertti. Tamamen arzu doluydu sonuçta. Hyunjin'in bir eli Felix'in gömleğinin altına girmişti çıplak teni okşuyordu öpüşerek zorda olsa yatak odasına girdiler Hyunjin Felix'i yatağa itti. Felix yatağa uzanır pozisyonda yattı bir bacağı hafif kalkmış bacak arası aralıklıydı yatakta dudakları öpüşmekten kızarmış. Saçları terden alnına yapışmıştı. Hyunjin'e göre bir sanat eserinden farksızdı. Hyunjin gömleğini hızlıca indirdi gergindi tüm kasları ilk defa bir omega ile geçirecekti rutunu. Hemde sevdiği omega ile... Hyunjin yatağa emekledi ve Felix'e bir göz attı hızlı bir haraketle Felix'in eteğini ve gömleğini indirmişti. Felix Hyunjin'in karşısında sadece boxerı ile duruyordu. Hyunjin zaten yeterince azgındı Felix'i böyle görmek ise onun için bir işkence sayilabilirdi. Hızlı bir haraketle kucağına aldı. Sert pürüzlü sesiyle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse Two Lucky People/Hyunlix
General FictionAna ship Hyunlix Yan ship Minsung Küfür içerir