Hyunjin Fransa'da yeni cehennem hayatında başlamıştı daha buraya geleli 1 hafta oluyordu. Sanat eğitimi alacağı okulda dikkat çekmişti. Fransa'da Koreli olan sayılı insanlarından biriydi. Sanat eğitimi aldığı yer ne bir liseydi nede bir üniversite. Lise diplomasını daha alamadı neden bu okula başladı diye sorarsanız. Zaten lisenin bitimine toplasan 1 ay kalmıştı ve Hyunjin tüm sınavlara girmişti. Annesi ve babası müdür ile konuşup zaten son sınıf olduğunu ve devamsızlık yapılmaması konusunda ısrar edince müdür kabul etmişti. Hyunjin sınıfa girdi ilk derslerinde perspektif çizimi yapacaklardı. Hyunjin tuvalin önüne geçti. Birkaç dakika sonra yine omega kızlar etrafına toplanmaya başlamıştı.
Julia: Hyunjin cidden çizimde iyisin
Chloe: Evet mükemmelsin
Emma: Hyunjin senin sevgilin falan var mı?
Hyunjin tek kaşını kaldırdı.
Hyunjin: Neden soruyorsun?
Emma: Öylesine sordum... Senin gibi yakışıklı bir alfa ile sevgili olacak kız omega kesinlikle şanslı olmalıdır
Hyunjin: O kız değil erkek
Emma şaşkınca baktı.
Emma: Bir alfa ile mi çıkıyorsun? Senin ilgini omegalar çeker zannetmiştim
Hyunjin: Zaten o bir omega... Erkek omega
Emma anlayışla başını salladı.
Emma: O nereli senin gibi Koreli mi?
Hyunjin başını evet anlamında salladı.
Emma: Peki o nerede o da mı burada eğitim alıyor
Hyunjin yaptığı çizimi durdurdu.
Hyunjin: Hayır o Kore'de..
Emma: İletişim kurabiliyor musunuz?
Hyunjin: Ben yurtta kalıyorum ve telefonum elimden alındı ve... Onun numarasını ezbere bilmiyorum
Emma gülümsedi. Bu şu anda Hyunjin sevgilisi ile görüşemiyor demekti. Elini Hyunjin'in gömleğinin içine koydu. Hyunjin karın kaslarına değen el ile kaşlarını çattı ve kızın elini çekti.
Emma: Hyunjin... Sen sevgilinle görüşemiyorsan şu anda boştasın demektir... Ve yeni bir omega seni burada bekliyor
Hyunjin: Boşta falan değilim Emma! Git başka alfalar sarkıl... Tam bir aptal tanrım
Hyunjin resmine tekrar odaklanmıştı. Çizdiği manzara oldukça güzeldi fakat kendisi bir türlü bunu beğenmemişti. Resmi hocası oldukça beğenmiş ve almıştı. Hyunjin cebinden Felix'in fotoğrafını çıkardı ve bakmaya başladı. Bu fotoğrafı ilk date'e çıktılarında çekmişlerdi. Hyunjin'in gözünden bir damla yaş aktı resme.
Hyunjin: Bir gün sen ve ben yeniden birlikte olacağız Lixie... Bir gün...
Resmi öptü ve çantasını alıp okuldan çıktı ve yurt odasına gitti. Oda arkadaşı Jake adında soğuk kimseyle iletişim kurmayan biriydi. Ve bunun Hyunjin'e bir faydası elbette oluyordu böyle olduğu için Hyunjin'in moreli bozulsa bile en azından onu sorguya çekecek gereksiz bir insan yoktu buna şükür ediyordu. Yatağına çıktı ve bu gün anlatılan tüm konuları tekrara etti kara kalem çizim yöntemleri, hangi renkler karışırsa hangi renk oluşur, sanatçıların hayatları... Gibi gibi konular. Sanatçıların hayatını bilmeye ne gerek vardı Hyunjin bundan emin değildi yani gereksizdi. Yani tama insanlarin hayatlarını öğrenip ders alabilirsin ancak bir sanatçının hayatı ne kadar olaylı olabilirdi ki?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse Two Lucky People/Hyunlix
Ficción GeneralAna ship Hyunlix Yan ship Minsung Küfür içerir