Aşırı Ciddi Duyuru (Galiba)

78 5 0
                                    

Umay'a yeni bölüm atacağım, korkmayın. Gecikme için kusura bakmayın. Şu an olayların gelişme göstermek zorunda olduğu bir noktada duruyoruz. İşlemem gereken birçok konu var önceki bölümlerde değindiğim. Bunları nasıl ve ne sırayla işeleyceğim, olayların nasıl açılacağını ayarlamak için düşünmeye ihtiyacım vardı.

Son dönemde bu kurguya vakit ve zihin gücü ayıracak hâlde de değildim işin açığı. Aslında bu kitaba sadece bir çerezlik gözüyle bakmıştım başta. Üzerine çok da düşünmeme gerek olmayacak şekilde yazmak istemiştim ama gelin görün ki bu biraz zihnime hakaret olurdu :) her zamanki gibi alelade bir şeyler yazmaktan çekinen tarafım devreye girdi ve karakterlerim çok komplike bir hâl aldı. (Evet çok mütevazıyımdır.) ama bu üzerine ayırmam gereken vakit gibi bir yeni değişken ekledi içeriğe.

Yani kısacası kendimi eğlendirmek için bir şey yazmaya çalışırken karakterlerimi derinleştirip başıma iş aldım (yine.) ne diyeyim umarım yapmaya çalıştığım şey bir şeye benzer ve sizi de kendimi de (en çok kendimi tabi ki :D) mutlu edebilirim.

Ne hızda bölüm atarım garantisini veremiyorum. Her şey bir yana, zaman bile aşılabilir bir şey ama insanın bir proje üstünde çalışacak şevki kendinde görmesi gerek. Yok olduğum süreler boyunca aslında bunun yoksunluğunu çekiyordum.

Kaldı ki bir tek wattpad üzerine çalışmıyorum. Kafamda çok daha büyük projeler de var. Genelde bir şeyler üstünde karalamak istediğimde onları tercih ediyorum (çoğu zaman onları da yazmak istemiyorum, yetersizlik hissi, cesaretsizlik, çaresizlik bum.) umarım önümüzdeki süreçte bu artist blokajını aşabilirim ve ortaya güzel işleri verimli ve hızlı bir şekilde koyarım. (Söylerken inanmadım aq sldldşşdşdşd) sağlıcakla kalın.

not: yeni bölümünüz muhtemelen akşam sularında gelecek.

Üst Sınıftaki Gitarist Kızdan Fazlası, Umay (Semi-Text) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin