'4'

19 6 0
                                    

Yanında hissettiği boşluk ile gözlerini açtı oğlan, kafasını yastıktan kaldırdı ve odaya göz gezdirdi ama, aradığı kişiyi göremiyordu.

"Jungkook?"

Ses gelmeyince yatakta doğruldu ve gözlerini ovuşturdu elleriyle.

"Jungkook neredesin?"

Ellerini yüzünden çekti, ayağa kalkıp odasından çıktı ve Jungkook'un odasına ilerledi.

"Jungkook!"

"Ya neredesin?"

Onu kendi odasında da bulamamıştı, son olarak aşağıya indi.

"JEON JUNGKOOK!"

Salonda ve oturma odasında da yoktu, banyoya doğru ilerledi ve kapıyı çaldı.

"Jungkook? Banyoda mısın?"

Yine ses yoktu, bu ise Jisung'un endişelenmesine ve gerilmesine sebep olmuştu.

"Jungkook! Kapıyı açacağım bak içerideysen ses çıkar!"

Yine ses gelemeyince, kapının kulbunu indirdi ve adım atarak banyoya baktı Jisung, ama yine görememişti.

¬
¬
¬

Gözlerini açmaya başladı Minho, yerde 24 saat boyunca bayılıp, uyaya kalma amaçlı uzandığı için vücudu ağrıyordu. Elini dudağına götürdü, parmağına takıntı eden kan ile gülümsedi.

"Çok mu bir şey istedim ben?"

Gülerek ayaklandı, sekerek merdivenlere adımladı ama önünü kesen abisiyle durdu, hem fiziksel hem de ruhsal olarak.

"Geçebilir miyim abi-"

İttirme sonucu kendisini yerde buldu gri saçlı adam.

"Önümden çekilirsen tabii ki."

Düşmesini kafasına takmadan konuştu adam.

"Bu gün... Kendi evinde mi kalacaksın?"

İlerlerken duyduğu sesle durmuştu kalın sesli adam. Nerede kalacağı onu ilgilendirir miydi?

"Lütfen bağırma, özür dilerim... Sadece bunu cevaplar mısın abi?"

Nefes verdi Taehyung ve arkasını döndü.

"Belli değil, gelince veya gelmeyince görürsün, aynı zamanda abi deme bana. Benim hiç birşeyim olmuyorsun.
Kardeş? Arkadaş? Hiçbirisin."

"Sadece bir hiçsin, kimsenin seni önemsemediği bir hiç veya ailesi tarafından terk edilmiş bir piç."

"Ama sen benim herşeyimsin?"

Ağlamamak için dudaklarını birbirine bastırdı Minho.

Taehyung kahkahalara boğuldu, Minho onun için gerçekten bir hiçti.

"Ne yapabilirim o zaman?"

Gözünden yaş süzüldü gri saçlı adamın.

"B-Bir kere bile 'kardeşim' deyip sarılamaz mısın?"

"Değilsin ki sarılmıyorum zaten aptal çocuk."

Son sözünü söyledi ve kapıyı açarak evden ayrıldı siyah saçlı adam.

¬
¬
¬

Hazırlanmıştı Jisung, son olarak yatağının alt kısmındaki çekmeceyi açıp, silahını aldı ve beline yerleştirip, gömleğini üzerine kapatarak sakladı.

Four Star | | ✓Taekook & MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin