'2'

22 5 0
                                    

Genç adam elindeki içinde, çeşit çeşit peynir bulanan tabağıda masaya koyduktan sonra, hafif geri çekilerek yaptığı kendisine göre bir şaheser olan kahvaltıya gülümseyerek baktıktan sonra, kendi kendini tebrik etti.

"Ne güzel yaptım ama öyle, ellerime sağlık"

Başka birinin kendisine deli diyebileceği şekilde hareket etse bile, dün yaşadığı kötü günün üzerine işe gitmeden önce hem kendisine gelebilmek için, hemde kalan gününün güzel geçebilmesi için güne güzel başlama düşüncesi ile sabah erkenden kalkıp duş almış, daha sonra hazırlanıp güzel bir kahvaltı yapan genç adam, abisi içinde birşeyler yapıp onunda güne güzel başlamasını istediği için onun içinde güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.

Aralarındaki buzların bu şekilde erimeyeceğinin bilincinde olsada, elinden geleni yapıp abisi ile gerçek bir abi kardeş ilişkisi yaşamak istiyordu.

Bu düşünceler aklına her geldikçe ikisinin beraber denize gittiği, bir kafede kahve içtiği hiç biri olmasa bile aynı masada, yemek yediği anlar gözünde canlanıyor ve Lee Know'u gerçek olamayacak hayallere sürüklüyordu.

Bazen inanmak ve çabalamanın bile işe yaramayacağı şeyler olurdu, bunu kabullenmek ise o kötü ve can yakan anları yaşamaktan bile daha acı verici olandı.

Lee Know kendisine hem hüzün hemde heyecan veren hayallerine, bir son verip geç kaldığı için son kez kahvaltı masasına bakmış, herşeyin hazır olduğuna emin olunca da çantasını ve diğer gerekli eşyalarını alıp evden çıkmıştı.

Geldiğinde, yaşayacağı yıkımı bilmeden neşeyle çıkmıştı evden...

......

Elindeki kravatı düzgün bir şekilde takan esmer adam, yatağının üzerindeki daha yeni ütülenen siyah ceketinide üzerine geçirdikten sonra, aynanın önünde son kez kendisine bakıp hazır olduğuna emin olunca odasından çıkar.

Boş evde merdivenden inerken rugan ayakkabılarının tabanından çıkan, 'tok' sesin tüm evde yankılanmasına neden olur.

Merdivenlerden inmesiyle üzerinde çeşit çeşit kahvaltı olan masayla karşılaşan Taehyung'un adımları, masaya yönelmiş masanın üzerinde bulunan küçük not kağıdını eline almış, okuduğunda ise sinirden gözü seğirmişti.

İşe gitmeden önce ye ben gelince toplarım afiyet olsun abi.

Lee Know..

Okuduğu not ile alayla gülen Kim Taehyung, dışarıdan bakan birinin gayet sakin karşılaşacağı bir davranışla masanın üzerinden peynir tabağını almıştı.

Hiç düşünmeden elini açarak düşmesini, boş evde kırılma sesinin yankılanmasına sebep olmuş, ama hiç umursamadan sanki şaşırmış gibi yerde yarattığı dağınıklığa bakmıştı.

"Ah şansa bak, elimden kaydı..."

Masadan aldığı zeytin tabağını da eline almış, bu sefer elinden kaymaması için sıkıca tutarak, duvara fırlatmıştı tabağı.

"Toplayacağını söylemiştin değil mi, toplayabilirsin"

Sırayla masanın üzerindeki herşeyi teker teker, gayet sakin bir şekilde almış ve yerle buluşturmuştu.

Son olarak bardağı da merdivenlere atarak kıran esmer adam, işe bitince hala elinde olan buruşmuş kağıdı yırtarak atmıştı.

Daha sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi, dağılan kıyafetlerini düzeltmiş ve evden çıkmıştı.

Four Star | | ✓Taekook & MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin