Düşünüyordu Esmer adam, bir tarafı boydan boya cam olan odasında camın önündeki koltuğa oturmuş düşünüyordu.
Düşünmek kelimesi çok uzaktı aslında Esmer adama, o düşünmeyi sevmez aklına ilk gelenleri yapardı hep.
Ama bu sever durum başka olduğu için sıkıntıydı kendisi için, daha 1 saat önce Jisung'un yüzüne vurduğu gerçekler canını bir hayli sıkmıştı Esmer adamın.
Elinde tuttuğu kışkırtıcı bir kırmızıya sahip şarap bile dikkatini dağıtmaya yetmiyordu
adamın.Elindeki bardağı hiç düşünmeden kafasına diken Taehyung, 4 bardağını bitirmesine rağmen hala aynı konuyu düşünen beyni ile bildiği tüm küfürleri mırıldanmıştı.
"Hay anasını maymunların kaçırdığı çık aklımdan!"
Sinirden sehpanın üzerinde duran yarısı içilmiş içkiyi alan Esmer adam hiç düşünmeden kafasına dikmişti şişeyi.
Dönmeye başlayan başı sarhoş olmaya başladığını kendisine kanıtlarken, birden gelen cesaret ile oturduğu yerden kalkmıştı Esmer adam.
Ne yaptığına dahir hiçbir fikri yoktu Taehyung'un, vücüdu ateşin içine düşmüş gibi yanıyor, dönen başına rağmen büyük adımları ile hedefine gidiyordu Taehyung.
Kendisine gelen ateş topundan habersiz, odasında sıkıntıdan bir oraya bir buraya yürüreyen Beyaz tenli ise oflayarak yatağına geri oturmuştu.
Üstündeki küçük tavşan desenli mavi şortlu pijama takımı ile yanaklarını sişirip ofluyor, buda onu çok tatlı gösteriyordu.
Saatlerdir bilgisayar oynadığı için ağrıyan gözlerine inat bir gram bile uykusu yoktu Beyaz Tenlinin.
Ne yapacağını düşünürken, birden bire odasının kapısı çalınmadan açılmış, yatakta oturan bedenin korku ile irkilmesine neden olmuştu.
Ağzı ve gözleri hafif açılan Jungkook, tavşan dişlerini gözler önüne sermiş, korkudan ve sıcaktan hafif kızarmış yanakları ile gören birinin kendisini yemek isteyeceği bir görüntü çıkmıştı ortaya.
Kapının önünde dikenlen beden ise tam olarak bunları düşünüyordu.
Beyaz tenli gördüğü beden ile rahatlarken, kaşlarını çatarak oturduğu yerden ayaklanmış, kapıya tutunarak zar zor ayakta duran bedenin yanına gitmişti.
"Ne yapıyorsun ayı! O nasıl girmektir, bu kapı çalın diye var biliyorsun değ-"
Hesap sorar gibi konuşan Beyaz Tenlinin konuşmasını bölen şey dudaklarının üstünde hissettiği baskı olurken, şok ile gözlerini büyütmüştü beyaz tenli.
Jungkook'un dudaklarında olan Esmerin dudakları ise olduğu yerde duruyor, hiçbir hareket yapmayarak Beyaz Tenliden bir işaret bekliyordu.
O işaret çok geçmeden Beyaz Tenliden gelmiş, Jungkook omuzlarından ittiği bedeni sarhoş olmasının avantajı ile kendinsinden uzaklaştırmış, elini kaldırarak tokadı getirmişti karşısındaki Esmer Adama.
"Ne yapıyorsun be sen sapık adam!"
Beklediği tepki ile şaşırmayan Taehyung, sırıtmaya başlamıştı.
Esmer adamın tokadından hiç etkilenmediğini gören Beyaz Tenli, üstüne kendisine sırıtan adam ile sinirlenmiş, Esmer adama bir tokat daha atmıştı.
Yanan vücuduna birde yanakları eklenen Taehyung, küçüğünün elinin ağırlığına karşı konuşmaktan kendini alı koyamamıştı.
"Elinde ağırmış be yavrum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Four Star | | ✓Taekook & Minsung
Fiksi Penggemar"O günün gecesiyle kaderleri değişen 4 Yıldızdık biz..."