'14'

9 4 0
                                    

Genç çocuk önünde beklediği Ameliyathanenin kapısının önünde oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlıyor, bir yanda da Beyaz Tenli Genç ile konuşmaya çalışıyordu.

"J-J-Jung-g-gko-ok"

"Hyung! Ne oluyor neden ağlıyorsun!"

Genç çocuk Hyung'unun sesini duyması ile endişeli bir ses ile konuşmuştu.

"J-J-Jungk-k-ook M-Minh-ho"

Hıçkırıkları yüzünden konuşamayan Jisung ile ne yapacağını şaşıran Jungkook, çoktan izin alıp iş yerini terk etmişti bile.

"Hyung ne oldu Minho Hyung'a! Nerdesin sen!"

"******** H-Has-stan-n-nesinde"

"Geliyorum"

Beyaz Tenli Gencin telefonu kapatması ile telefonu kulağından çeken Jisung oturduğu yerde iyice küçülmüş, ellerini dizlerine sararak kendisine çekmiş, kafasını da dizlerine yaslamıştı.

Felix aradıktan sonra koşarak Hastaneye gelen Jisung, yol boyunca ağladığı için önünü görememiş, defalarca düşmesine rağmen umursamadan Sevgilisin yanına gelmişti.

Resepsiyondan Sevgilisinin Ameliyatta olduğunu öğrenir öğrenmez Ameliyathanenin kapısının önüne gelmişti. O süreden beride Jungkook ile konuşmaya çalışıyor bir yandan da deli gibi ağlıyordu.

İçinden Sevgilisi içim dualar eden Jisung ona bunu yapan Esmerdende küfürler ve beddualarını esirgemiyordu.

Onu o evde yanlız bıraktığı için kendisinede küfürler ediyordu Jisung.

Beyaz Tenli gelene kadar oturduğu yerden kalkmayan Beden ağlamaya hala devam ediyordu.

Hyung'unu yerde oturmuş ağlarken gören Jungkook koşarak Hyung'unun yanına gitmiş, dizlerinin üstüne çökerek deli gibi ağlayan bedenin omuzlarından tutmuştu.

"Hyung! Ne oluyor neden ağlıyorsun. Ne olmuş Minho Hyung'a"

Beyaz Tenli endişeli bir ses ile konuşurken içinden aklından geçen şeyin olmaması için bildiği tüm Duaları ediyordu.

Ama Jisung'un konuşması ile korktuğu başına gelmişti.

"O-O T-T-Taeh-h-hyung Şe-e-erefsizi y-yapmış"

Beyaz Tenli çocuk duyduğu isim ile hem kalbinde bir heyecan hemde büyük bir hayal kırıklığı hissetmişti.

"Beyin K-Kan-n-naması g-geçirme riski varmış, e-eli-i-inin b-bil-leğini k-kırmış"

Beyaz Tenlinin duydukları ile gözleri dolmuştu.

Esmer Adamın bu kadar acımasız olmasını kaldıramıyordu Jungkook. Esmerin sarhoş olduğu gece yaptığı konuşmadan sonra belki Minho'ya o akdar sert olmaz diye düşünürken bu duydukları onu büyük bur hayal kırıklığına sürüklemişti.

O gün anlamıştı Jungkook. Kim Taehyung Lee Minho'ya hiçbir zaman değişmeyecekti.

Yaşadığı hayal kırıklığını bir köşeye kaldıran Beyaz Tenli, deli gibi ağlayan Hyung'unun yanına oturmuştu.

Onu teselli etmek istese bile ne diyeceğini bilmiyordu Beyaz Tenli. Sevgilisi ölümle mücadele veren birine ne diyebildi ki.

Özellilede bunu yapan kişi Abisi. Kendisininde sevdiği kişiydi.

Four Star | | ✓Taekook & MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin